دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بازداشت خبرساز هدیه تهرانی در روز طبیعت + عکس

  • یلدا محمدی
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

ماجرای دستگیری و بازداشت هدیه تهرانی و سوسن پرور در پارک لاله در روز جمعه سیزدهم فروردین را در این مطلب ملاحظه نمایید و با جزئیات این بازداشت بیشتر آشنا شوید.

بازداشت هدیه تهرانی و سوسن پرور در روز طبیعت خبر ساز شد، این ماجرا در روز جمعه سیزدهم فروردین ساعت 15 اتفاق افتاد و چند شاهد عینی برای این ماجرا وجود دارد که این اتفاق را تایید می کنند. در ادامه به بیان کامل ماجرای دستگیری هدیه تهرانی می پردازیم که مطالعه آن بریا شما نیز لذت بخش و جذاب خواهد بود. همراه ما باشید.

دستگیری و بازداشت هدیه تهرانی در سبزده فروردین :

در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) تعدادی از مخالفان با حیوان آزاری در میدان بهارستان تجمع نمودند، البته لازم به ذکر است که این دورهمی در سکوت کامل و تنها با در دست داشتن پلاکاردهایی مبنی بر مخالفت با حیوان آزاری برگزار گردید. با حضور ماموران نیروی انتظامی تجمع کنندگان به سمت پارک لاله رفتند. هدیه تهران و سوسن پرور بازیگران زن ایرانی نیز در این تجمع حضور داشتند و شنیده ها حاکی از آن است که این دو بازیگر به همراه جمعی از تجمع کنندگان توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند و بعد از پاره ایی از توضیحات خیلی زود هر دو نفر آزاد شدند. شاهدان این ماجرا، برخورد نیروی انتظامی را کاملا مودبانه و با احترام داشنتند. در ادامه تصاویری از دورهی با حضور هدیه تهرانی را مشاهده می فرمایید.

دستگیری هدیه تهرانی در سیزدهم فروردینبازداشت هدیه تهرانی

لازم است بدانید پیش از این نیز هدیه تهرانی در تجمع های خیابانی گوناگونی از جمله تجمع اعتراضی مقابل سازمان حفاظت محیط زیست نام برد که در آن علاوه بر هدیه تهرانی تعداد زیادی از بازیگران زن و مرد ایرانی حضور داشتند.

منبع : سینما ژورنال


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *