دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

جواب اینستاگرامی اشکان دژاگه به امیر تتلو + عکس

  • یلدا محمدی
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

متن جواب اشکان دژاگه به امیر تتلو در اینستاگرام به همراه متن کامل پست اینستاگرامی امیر تتلو در رابطه با احساسش به اشکان دژاگه را در این مطلب مشاهده نمایید.

متن کامل و خواندنی جواب اشکان دژاگه به پست اینستاگرامی امیر تتلو را د راین مطلب گردآوری نموده ایم که مطالعه جواب و پاسخ کاپیتان تیم ملی ایران در مقابل عمان می تواند برای همه ما جذاب و جالب باشد. و امیدواریم شما نیز از مطالعه این جواب زیبا لذت ببرید. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

جواب اشکان دژاگه به امیر تتلو در اینستاگرام :

پست اینستاگرام امیر تتلو و همچنین جواب زیبای اشکان دژاگه را به این پست در این بخش ارائه می دهیم. به گزارش “ورزش سه”، امیر تتلو خواننده زیر زمینی در پست اینستاگرامش برای اشکان دژاگه نوشته بود:
بهت افتخار می کنم مرد، انقدی خوبی که هرجور باشی میخوانت، منم باید انقد خوب شم که همینجوری بخوانم و میشم چون وقتی اینجوری میبینمت تو تیم ملی امیدوار میشم که یه روزی منم بتونم.

همیشه خودت باش و واسه همینه که به نظر من و خیلیا بهترینی تو تیم و کاپیتانی بدجوووووری برازندته سلطان. از خداوند برات سلامتی و عشق و موفقیت بیشتر و بیشتر می خوام و بیشتر از هرکسی دوست دارم با تو، تو یه تیم بازی کنم. آرزو بر جوانان عیب نیست.

البته به نظر می رسد تتلو با توجه به عکسی که انتخاب کرده بود حرفش روی تتو های دژاگه باشد که برای اشکان مشکلی ایجاد نکرده است و امیدوار باشد برای او نیز مشکلی ایجاد نکند.

چندین ساعت بعد اشکان دژاگه با انتشار عکس امیر تتلو و متن زیر جواب این خواننده زیر زمینی را داد:

با سلام خدمت داداش گلم امیر تتلو.
با عرض معذرت من امروز کامنت شمارو دیدم. در جواب شما باید بگو با اینکه من شناختی از شما ندارم ولی با طرز فکرت موافقم و تشکر می کنم از صحبتات که به جوونا انگیزه میدی که به خواسته هاشون برسن. و امیدوارم دفعه بعدی که به ایران برگشتم همدیگر را ببینیم.

  •  آرون گروپس

جواب اشکان دژاگه

امیدواریم شما نیز از مطالعه جواب اشکان دژاگه به امیر تتلو لذت برده باشید و مطالعه این پست های اینستاگرامی برای شما نیز جالب بوده باشد.

منبع : عصر ایران

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *