دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل آرایش ساده و شیک دخترانه و زنانه

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

آرایش صورت سبک های متفاوتی دارد و شما می توانید با استفاده از سبک دلخواه میکاپ بر جذابیت و زیبایی ظاهری خود بیافزایید. یکی از سبک های زیبا و جذاب آرایش صورت، مدل آرایش ساده است که خانم ها و دختران جوان می توانند از این مدل آرایش برای میکاپ خود استفاده نمایند.

مدل آرایش ساده، امروزه یکی از پرطرفدارترین مدل های آرایشی است و بر خلاف گذشته که بیشتر خانم ها ترجیح می دهند که برای میکاپ خود از مدل آرایش های غلیظی مانند آرایش خلیجی استفاده نمایند امروزه مدل های میکاپ معمولی و ساده، مد شده است. این مدل ها برای شما زیبایی و وقار را به ارمغان می آورند.

اگر شما به دنبال آرایش صورتی هستید که چهره تان را جوان تر نشان دهد و سن تان را بالا نبرد بهترین ایده برای انتخاب سبک میکاپ تان انواع  مدل های آرایش ساده، معمولی  و مدل آرایش ملایم هستند این مدلها زیبایی و چهره طبیعی شما را حفظ می کنند. در ادامه این مطلب انواع متنوع مدل آرایش ملایم صورت زنانه و دخترانه با جدیدترین متد های روز آرایشی را مشاهده خواهید کرد.

مدل میکاپ ساده دخترانه و زنانه

مدل آرایش ساده زنانه

در مدل آرایش های آرایش زنانه ساده، بیشتر از سبک آرایش لایت استفاده می شود. شما می توانید در این نوع مدل آرایش از مدل خط چشم و یا مدل سایه ملایم و معمولی استفاده نمایید. استفاده از سایه چشم و خط چشم در این مدل آرایش کاملا اختیاری است ولی بهتر است که بدانید که با کشیدن یک مدل خط چشم ساده، فرم و حالت چشم های تغییر می کند و هم چنین مدل خط چشم بر روی زیبایی و جذابیت چشم ها تاثیر فراوانی دارد.

مدل میکاپ ساده زنانه و دخترانه آرایش زنانه

مدل آرایش ساده، چهره شما را زیبا و جوان تر می کند اگر می خواهید جذابیت شما بیشتر شود می توانید قبل از انجام میکاپ خود صورتتان را گریم کنید با انجام گریم صورت می توانید در چهره تان تغییرات زیادی را ایجاد کنید و اگر بینی بزرگ و یا لب های درشتی دارید می توانید به خوبی و با کمک گریم اندازه لب ها و بینی خود را متعادل کنید.

مدل میکاپ شیک و زیبا مدل آرایش ساده زنانه و مدرن

  •  آرون گروپس

مدل آرایش ساده و زیبا

با کمی تمرین و با کمک مطالب آموزشی خودآرایی می توانید خودتان بدون نیاز به آرایشگاه از پس میکاپ صورتتان برآیید. در تصاویر ادامه مطلب انواع مدلهای میکاپ ساده دخترانه و زنانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از دیدن این مدلها نهایت لذت را ببرید.

میکاپ زنانه شیک و جدید مدل های آرایش ساده برای خانم ها مدل آرایش زنانه جدید میکاپ زنانه شیک و ساده مدل میکاپ زنانه ساده

مدل های میکاپ ساده دخترانه

دختران جوان به زیبایی و جذابیت خود بسیار حساس هستند و ترجیح می دهند در مکانی به زیبایی بدرخشند. اگر شما می خواهید برای تغییرات در چهره خود از مدل های آرایشی استفاده نمایید بهترین ایده برای شما استفاده از مدل های آرایش صورت دخترانه ساده است این مدل ها علاوه بر اینکه چهره شما را تغییر می دهند حالت طبیعی چهره تان را نیز حفظ می کنند.

مدل های متنوع و زیبا میکاپ دخترانه    مدل میکاپ دخترانه ساده    میکاپ دخترانه مدل آرایش جشم به همراه لنز آرایش دخترانه شیک و زیبا

آرایش غلیظ و زنانه برای دختران جوان مناسب نیستند و علاوه بر این که از زیبایی شما با این مدل آرایش ها کاسته می شود چهره طبیعی و دخترانه شما هم از بین می رود و سن تان با این مدل آرایش ها بیشتر از حد معمول به نظر می رسد.

مدل میکاپ دخترانه مدل های متنوع و زیبا آرایش دخترانه میکاپ دخترانه جدید

مدل آرایش ساده بهترین ایده برای خانم ها و دخترانی است که فقط می خواهند چهره شان را با آرایش کمی جذاب تر کنند. در مکان های عمومی هم می توانید از این مدل آرایش صورت استفاده نمایید و برای مواقعی که شما وقت رفتن به آرایشگاه را ندارید این مدل آرایش می تواند به یاری شما بشتابد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *