دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو مجلسی ۲۰۱۶ با جدیدترین طرح ها

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

انتخاب مدل مانتو مجلسی فوق العاده شیک و زیبا برای دخترخانم ها و خانم های جوان هنگام دعوت به مهمانی و مجلس از جمله مهمترین نکات هنگام دعوت به مهمانی و مجلس می باشد. در این مطلب شیک ترین انواع مدل مانتو مجلسی ۲۰۱۶ را مشاهده خواهید کرد.

برای بانوان و دختر خانم های ایرانی هنگام دعوت به مهمانی یا مجلس علاوه بر اینکه انتخاب لباس مجلسی مناسب و جذاب مهم می باشد یکی دیگر از موارد مهم برای آن ها مدل مانتو مجلسی جدید و شیک است که در آن زیبا و جذاب به نظر برسند. در این مطلب زیباترین و جدیدترین مدل مانتوی مجلسی جدید را برای شما جمع آوری کرده ایم.

اگر جزو آن دسته از خانم های مشکل پسند می باشید که برای انتخاب مانتوی مجلسی ساعت های زیادی را در بازارها صرف می کنید به شما پیشنهاد می گردد این مجموعه مدل های مانتوی مجلسی ۲۰۱۶ را از دست ندهید. این مدل ها از بین هزاران مدل شیک و برتر سال انتخاب شده اند. امیدواریم با استفاده از این مدل ها بتوانید مدل مانتوی زیبا و متناسبی برای خود انتخاب کنید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل مانتو کتی مجلسی 2016

گالری تصاویر جذابترین طرح های مدل مانتو مجلسی ۲۰۱۶

در انتخاب مدل مانتو باید همواره نکات مهم و زیادی را در نظر بگیرید از جمله این نکات می توان به اندازه قد و سایز مانتو اشاره کرد. افراد قد بلند بهتر است مدل مانتوهای بلند مجلسی را برای خود انتخاب نموده و افراد کوتاه قد بهتر است مانتو های کوتاه را انتخاب نمایند. همچنین سعی کنید مانتویی را انتخاب کنید که سرشانه هایش برای اندام شما متناسب باشد.

انواع مدل مانتو های مجلسی سال جدید شیک و جذاب

توجه به رنگ پوست در انتخاب رنگ مدل مانتو مجلسی می تواند فاکتور مهمی باشد. افرادی با رنگ پوست تیره بهتر است مانتویی را انتخاب کنند که با رنگ پوستشان مغایرت داشته باشد. افراد با پوست روشن باید همواره رنگ های متضاد با رنگ صورتشان انتخاب نمایند اما جالب است بدانید هر رنگ مانتویی برای افراد با پوست معمولی می تواند انتخاب مناسبی باشد اما  انتخاب رنگ مانتو هماهنگ با رنگ چشمشان می تواند گزینه مناسبی باشد. در ادامه عکس مدل مانتوهای مجلسی سال۲۰۱۶ را با هم مشاهده می کنیم.

مدل مانتو مجلسی 2016 و جدید مدل مانتو مجلسی 2016 جلوباز مدل مانتو مجلسی 2016 بلند مدل مانتو مجلسی 2016 مشکی مدل مانتو مجلسی 2016 زیبا مدل مانتو مجلسی 2016 بلند سفید مدل مانتو مجلسی گیپور 2016

مدل مانتو گیپور مجلسی۲۰۱۶ فوق العاده شیک

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتو مجلسی حریر 2016 مدل مانتو مجلسی دو رنگ 2016

افراد ریزه اندام و کوتاه قد بهتر است مانتوهای ساده، تنگ و قالب تن انتخاب کنند. مدل های کوتاه تا روی زانو با خطوط عمودی برای این افراد مناسب می باشد.

مدل مانتو دخترانه مجلسی شیک 2016 مدل مانتو مجلسی و سنتی 2016

مدل مانتو سنتی و مجلسی۲۰۱۶ بسیار شیک و جذاب

مدل مانتو مجلسی قرمز 2016 مدل مانتو مجلسی بسیار زیبای 2016 مدل مانتو مجلسی دامن دار 20016

توجه به قد و اندام فرد نیز در انتخاب مدل مانتو فاکتور مهمی است مانتویی تکرنگ ممکن است شما را بلند تر نشان دهد. این افراد بهتر است مانتو و شلوار خود را از رنگ های مختلف انتخاب نمایند تا قدشان به بخش های مختلف تقسیم گردد و کوتاه تر دیده شوند.

مانتوهای خیلی کوتاه نیز از آنجا که ممکن است پاها را بلند تر نشان دهند مناسب این افراد نمی باشد. برای این افراد مانتوهای کمردار تنگ و مانتویی که توجه فرد را به انحناها و برجستگی های بدن جذب می کند مناسب می باشند. تصاویر انواع مدل مانتو مجلسی برای این خانم های شیک پوش را در ادامه ملاحظه می فرمایید.

مدل مانتو فوق العاده جذاب مجلسی 2016 مدل مانتو سارافونی مجلسی 2016 مدل مانتو جدید و شیک مجلسی 2016 مدل مانتو جدید و جذاب مجلسی 2016 مدل مانتو زیبا مجلسی 2016 تنوع رنگ در مدل مانتو مجلسی 2016  مدل مانتو فوق العاده زیبا مجلسی 2016 مدل مانتو ساتن مجلسی 2016 مدل مانتو مجلسی شیک 2016 مدل مانتو سنتی نارنجی و مجلسی 2016

امیدواریم مدل مانتوهای جمع آوری شده در این مطلب مورد پسند شما باشند و با استفاده از مدل مانتوهای مجلسی ۲۰۱۶ بتوانید مانتو زیبا و جذابی مطابق با مد سال ۲۰۱۶ برای خود انتخاب نمایید. شما دوستان عزیز و همراهان گرامی در صورت تمایل مشاهده انواع مدل مانتوهای مجلسی می توانید به بخش مدل مانتو مجلسی مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *