دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل اپن آشپزخانه های جدید و مدرن

  • یلدا محمدی
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹
  • ۰

معرفی جدیدترین مدل های اپن آشپزخانه های ایرانی شیک و زیبا به همراه ایده هایی در جهت انتخاب مدل اپن آشپزخانه ایده آل و مناسب را در این مطلب ارائه می دهیم که در ادامه مشاهده خواهید نمود.

انتنخاب مدل اپن آشپزخانه زیبا و شیک اهمیت زیادی در زیبایی و جذابیت فضای آشپزخانه دارد. وجود تنوع در مدلهای اُپن برای آشپزخانه، انتخاب را تا حدودی سخت و دشوار نموده است اما ما در این مقاله قصد داریم با معرفی جدیدترین و زیباترین مدلهای اُپن برای آشپزخانه های ایرانی شما را در جهت انتخاب صحیح و اصولی راهنمایی نماییم. تا پایان این مقاله با مشاهده جدیدترین مدلها و همچنین ایده هایی جالب در این زمینه همراه ما باشید.

تصاویر مدل اپن آشپزخانه ایرانی جدید و شیک :

امروزه طراحی اغلب آشپزخانه های مدرن و زیبا به سمت استفاده از آشپزخانه های اُپن پیش رفته است. در این میان انتخاب مدل اُپن آشپزخانه مناسب و دلخواه می تواند به زیبایی و جذابیت بیشتر منزل شما و دکوراسیون داخلی آشپزخانه کمک کند. توجه داشته باشید که علاوه بر مدل اُپن، نحوه نورپردازی و  چگونگی به کارگیری نورهای مصنوعی به جلوه بیشتر اُپن کمک می کند. در ادامه تصاویری زیبا و متفاوت از انواع اُپن آشپزخانه مناسب با دکورسیون آشپزخانه ایرانی را مشاهده می فرمایید که هر یک از این مدل های زیبا می توانند الگوی مناسبی برای انتخاب اُپن آشپزخانه شما باشند.

مدل اپن آشپزخانه شیک و جدیداپن آشپزخانه های مدرنمدل های اپن آشپزخانه ام دی افمدل های اپن آشپزخانه جدیدمدل اپن برای آشپزخانه مدرنطراحی مدل اپن برای آشپزخانهعکس اپن آشپزخانه جدید و زیبا

استفاده از گچبری های زیبا و همچنین انواع مدل کناف ایده قابل توجهی برای اپن آشپزخانه محسوب می گردد که اغلب در دکوراسیون های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد و می توان انتخاب مناسبی برای اینگونه فضاها و آشپزخانه هایی با دکوراسیون کلاسیک باشند. تصاویر زیر انواع مختلف اینگونه اُپن ها را نشان می دهند و کمک می کنند بیشتر با این سبک طراحی شیک و ایده آل آشنا شوید.

مدل گچبری اپن آشپزخانه جدیدمدل گچبری اپن آشپزخانهمدل اپن گچبری جدید و مدرنمدل اپن برای آشپزخانه های مدرنمدل جدید اپن آشپزخانه

یکی از مدل های اُپن پرکاربرد که با دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۱۶ نیز مطابقت دارد، اُپن آشپزخانه با جنس ام دی اف است که اغلب با ام دی اف کابینت ها، یکسان می باشد و می تواند گزینه مناسبی برای آشپزخانه های مدرن و شیک امروزی باشد. در ادامه تصاویری از انواع مدل های اُپن آشپزخانه ام دی اف را مشاهده می فرمایید که از این طریق بیشتر با این مدل آرگ اُپن ها و طرح های مختلف میز بار اُپن آشنا می شوید.

  •  آرون گروپس

طراحی آشپزخانه اپن جدید و مدرنمدل اپن آشپزخانهاپن آشپزخانه های ایرانیمدل آشپزخانه اپن جدید و زیباطراحی اپن آشپزخانه ام دی افمدل اپن برای آشپزخانه ایرانی دکوراسیون اشپزخانه اپن با طراحی جدیدمدل اپن آشپزخانه شیک و زیبا

مدلهای جدیدتری از آشپزخانه های اُپن مدرن

آشپزخانه های اُپن در کنار مزایای زیادی که دارند، دارای معایبی نیز می باشند و بزگترین مشکل این نوع آشپزخانه نداشتن حریم خصوصی و عدم محفوظ بودن آنها از نظر بصری و نیز جریان هوا به نسبت آشپزخانه ها با معماری قدیم می باشد، امروزه می توان آشپزخانه ها را به سبک های مختلفی از جمله کاملا باز، نیمه باز و با قابلیت بسته شدن طراحی کرد، که نوع باز آن برای خانه های امروزی کارایی بیشتری دارد. همچنین اخیرا استفاده از کابینتها برای طراحی فضای باز آشپزخانه رواج زیادی پیدا کرده است که در ادامه نمونه هایی از این نوع طراحی آشپزخانه اُپن را ملاحظه می کنید.

مدل اپن آشپزخانه لوکس

به طور کلی آشپزخانه های اُپن با دو ویژگی در بین عموم شناخته می شود، اینکه طراحی آن به گونه ای می باشد که همچون سبک های قدیمی و کلاسیک بدون در و پیکر است، دوم اینکه بخشی از کابینت ها بین فضای داخلی و خارجی آشپزخانه قرار می گیرند و به عنوان میز نیز می توان از آن استفاده کرد؛ حال آشپزخانه هایی با این نوع سبک طراحی و همانطور که از اسمش پیداست به دلیل نوع طراحی باز دیوار ها و کابینت های آشپزخانه به طور کامل از بیرون آشپزخانه قابل مشاهده است و موجب بزگتر نشان دادن محیط خانه و دلباز شدن فضا خواهد شد. در اینجا می توانید از تصاویر جدیدتر مدل اُپن آشپزخانه های مدرن دیدن کنید.

مدلی از اُپن آشپزخانه

مدلی از اپن آشپزخانه

مدلهای اُپن اشپزخانه

جدیدترین مدل اُپن اشپزخانه

مدل اُپن اشپزخانه امروزی

تصاویری از مدل اُپن اشپزخانهکابینت ام دی اف برای آشپزخانه های مدرن

مدل اُپن اشپزخانه کوچک

مدل اُپن اشپزخانه مدرن

مدل اُپن اشپزخانه لوکس

مدل اُپن اشپزخانه شیک

مدل اپن آشپزخانه زیبا

مدل اُپن اشپزخانه ام دی اف

مدل اُپن اشپزخانه جدید

مدل اُپن اشپزخانه زیبا

مدل اُپن اشپزخانه

جدیدترین مدل اپن آشپزخانه

انواع مختلف مدل اُپن آشپزخانه با طراحی های متفاوت و جدید را ملاحظه نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این طرح های زیبا و شیک بتوانید مناسب ترین مدل اُپن را برای آشپزخانه خود انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید. پیشنهاد می کنیم به بخش دکوراسیون آشپزخانه مراجعه نموده و از دیگر طراحی ها و مدل های متنوع و زیبا دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *