دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو پانچ با جدیدترین طراحی های مد روز

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از پوشش های ضروری خانم ها و دخترخانم ها مانتو می باشد در هنگام خرید مانتو باید همواره نکات زیادی را مد نظر قرار دهید در این مطلب برای شما گالری تصاویر مدل مانتو پانچ شیک و زیبا را جمع آوری کرده ایم.

انتخاب مدل مانتوهای متنوع با طراحی های متفاوت رواج زیادی در میان خانم های ایرانی دارد. امروزه با پیشرفت علم خیاطی و طراحی دوخت انواع متنوعی از مدل مانتوها تولید می شود که مانتوهای پانج یا پانچو از جمله مانتوهای پرطرفدار در ایران به حساب می آید. در این مطلب گالری تصاویر مدل مانتو پانچ جدید و شیک در طرح ها و رنگ های مختلف و جذاب را قرار داده ایم.

انتخاب مدل مانتویی متناسب با اندام و چهره شما در زیباییتان تاثیری بالقوه دارد در انتخاب مانتوی پانچ باید همواره نکات زیادی را مد نظر قرار داد زیرا انتخاب مانتوی نامناسب باعث می شود بد به نظر برسید در ادامه نکات مهمی که در هنگام خرید مانتوهای پانچ باید رعایت شوند را برای شما آورده ایم و عکس مدل های مانتوی پانچ (پانچو) شیک و جذاب و مدرن را با هم مشاهده می کنیم.

مدل مانتو قرمز پانچ

مدل مانتو پانچ شیک و مدرن در طرح های زیبا

یکی از انواع مدل مانتوها که امروزه بخاطر راحتی هنگام پوشیدن و برخوردار بودن از مدل های متنوع در بین دختر خانم ها و خانم های جوان و شیک پوش طرفداران بسیاری پیدا کرده است مدل مانتوی پانچ می باشد. در ادامه تصاویر انواع مدل مانتوهای پانچ را مشاهده خواهید کرد. امیدواریم این مانتوها الگوی مناسبی برای انتخاب مانتوی شیک برای شما باشند. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل مانتو پانچ مدرنمدل مانتو بهاره پانچمدل مانتو شیک پانچ

مدل مانتوی پانچو بهارهمدل مانتو قهوه ای پانچمدل مانتو حریر پانچمدل مانتو پانچ سبز

مانتوی پانچ سبز رنگ

  •  آرون گروپس

مدل مانتو دخترانه پانچمدل مانتو قهوه ای پانچمدل مانتو پانچ صورتی

افرادی با پوست تیره که موهای مشکی یا قهوه ای دارند باید مانتوی پانچی مغایر با رنگ های تیره انتخاب کنند تا جذاب تر به نظر برسند رنگ های مناسب مانتوهای پانچ برای این افراد صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم و طوسی روشن می باشند.

مدل مانتو شیک و مدرن پانچ

مدل مانتو تابستانی

مدل مانتو سنتی پانچ

مدل مانتو سنتی بسیار شیک و زیبا

مدل مانتو حریر پانچمانتو کوتاه پانچ

مدل مانتوی زمستانه پانچ جدید و زیبا

با توجه به فصل می توان مانتویی با جنس های مختلف را انتخاب نمود در فصل زمستان اغلب به علت سردی هوا مانتوهایی با پارچه ضخیم تر مناسب می باشند. در این بخش گالری تصاویر مدل مانتوی زمستانه پانچو با طرح های زنانه و دخترانه را برای شما قرار داده ایم.

مدل مانتو پانچو زیبا مدل مانتو پانچ دخترانه مدل های مانتو پانچ زنانه  مانتو زمستانه پانچ

افرادی با پوست روشن که موهای بلوند و چشم های سبز، طوسی، آبی و قهوه ای روشن دارند باید رنگ های متضاد با رنگ پوستشان را برای مانتوهای پانچ انتخاب کنند رنگ های آبی ملایم، قهوه ای، بژ، آبی سیر برای این افراد مناسب می باشد.

مدل مانتوهای پانچ مدل مانتو مشکی پانچ

افراد با رنگ پوست معمولی می توانند از هر رنگ مانتوی پانچویی استفاده کنند و بهتر است مانتویشان را متناسب با رنگ چشم شان انتخاب کنند. رنگ های بژ، آبی، سورمه ای، گندمی، مشکی و صورتی مناسب این افراد می باشند.

مانتو چهارخونه پانچ مدل مانتو بلند پانچ

مدل مانتوی زمستانی پانچ

مانتو زمستانه قرمز پانچ

جدیدترین مدلهای مانتو پانچ دخترانه و زنانه شیک

مانتوهای پانج از انواع مانتوهای جدید و زیبا هستند که می توانند استایل فوق العاده شیک و جذابی ایجاد نمایند، از این رو استفاده از آنها اخیرا به سرعت بین خانوم ها طرفدار پیدا کرده اند به طوری که پشت ویترین اغلب مانتو فروشی ها، مدلهای مختلف این مانتوها قابل مشاهده می باشند، این مانتوها در انواع طرحهای مختلف پاییزه و تابستانی و به شکل کوتاه و بلند طراحی می شوند، از این رو هر کسی می تواند با توجه به سلیقه اش و نیز متناسب با فرم بدن و استایل خود، مانتو دلخواهش را انتخاب نماید. در ادامه می توانید از انواع مدلهای مانتوی پانچ دخترانه و زنانه جدید و شیک دیدن کنید.

انواع مدل مانتوی پانچ

اغلب مانتوهای پانجو به شکل جلوباز طراحی می شوند و بسیار شبیه مدل مانتو خفاشی هستند، انواع کوتاه مانتوهای پانچ معمولا به حالت اسپرت بوده و مانتوهای پانچ بلند، مجلسی تر می باشند. نوع طراحی و راحتی و گشاد بودن این مانتوها باعث شده است به عنوان پوشش بارداری نیز مورد استفاده زیادی قرار گیرند، ضمن اینکه خانوم های خوش پوش و خوش سلیقه می توانند با پوشیدن این لباسها به همراه شلوار های ست و مناسب استایل فوق العاده جذابی داشته باشند، در اینجا می توانید از جدیدترین مانتوهای پانچ کوتاه و بلند دیدن کنید.

مدلهای شیک مانتوی پانچ مدلی از مانتوی پانچ مدلی زیبا از مانتوی پانچ مدل مانتوی پانچ بلند مدل مانتوی پانچ پاییزه مدل مانتو پانچ جلوباز مدل مانتوی پانچ جلوباز مدل مانتوی پانچ کوتاه مدل مانتو پانچ کوتاه مدل مانتوی پانچ مجلسی مدل مانتوی پانچ اسپرت مدل مانتوی پانچ شیک مدل مانتوی پانچ مدل مانتو پانچ اسپرت

امیدوارم با استفاده از نکات و مدل مانتوهای پانچ زیبا جمع آوری شده در این مطلب بتوانید مدل مانتوی پانچ مناسبی برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل برای مشاهده عکس های انواع مدل مانتوهای زیبا و جدید می توانید به بخش مدل مانتوها رجوع کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *