دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نحوه آرایش صورت گرد با متد های جدید و روز + تصاویر

  • پرستو محمدی
  • ۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

برای آرایش صورت گرد باید ابتدا بدانید از چه رنگ مواد آرایشی استفاده کنید و بعد با نوع خط چشم و مدل سایه ای که به چهره تان می آید آشنا شوید و .. در این مقاله نحوه ی آرایش صورت گرد به همراه جدید ترین عکس های آرایش صورتهای گرد آورده شده است.

میکاپ صورت برای هر مدل صورتی متفاوت است صورت های گرد و بیضی و کشیده هر کدام نوع میکاپ خاصی را می طلبند. معمولا در میکاپ ها سعی می شود که فرم صورت را به سمت بیضی سوق دهند در این مقاله نحوه ی میکاپ و نکات طلایی برای آرایش صورت گرد آورده شده است.

نکات کلیدی و آموزش آرایش صورت گرد :

مرحله اول انتخاب رنگ مواد آرایشی

رنگ مواد آرایشی مورد استفاده در آرایش صورت کشیده با رنگ هایی که در آرایش چهره های گرد استفاده می شود متفاوت است. مرحله ی اول در میکاپ چهره گرد، انتخاب رنگ کرم پودر، سایه و رژ گونه است . برای صورت های گرد، بهتر است از کرم پودری استفاده شود که رنگ هلویی دارد زیرا این رنگ دارای بیس صورتی است که از گردی چهره می کاهد و در عوض رنگ های روشن باعث گردشدن بیش از حد چهره می شود. رنگ سایه برای صورتهای گرد، باید دودی و تیره باشد، اگر که می خواهید رنگ سایه تان را لباستان ست کنید و بهتر است در زیر ساخت سایه و گوشه هایی از چشم از سایه تیره استفاده شود. برای رنگ رژلب بهتر است از رنگ های گرم و شاد و پر رنگ استفاده کنید.

مرحله دوم آماده سازی پوست برای آرایش

قبل از میکاپ چهره گرد بهتر است پوست خود را پاکسازی کنید بخور دادن پوست باعث میشود که میکاپ به خوبی روی پوست بشیند و مصنوعی دیده نشود. استفاده از ماسک های زیبایی نیز برای پاکسازی پوست عالی هستند. حال از کرم پودر به رنگ هلویی برای یک دست شدن پوست استفاده کنید. اگر می خواهید صورتتان را گریم کنید تا باریک تر بنظر برسد می توانید از دو یا سه رنگ کرم پودر استفاده کنید و مانند تصویر زیر مناطقی که قرار است به باریک شدن چهره کمک کنند را کرم تیره بزنید و مناطقی که باعث تقویت چهره هستند را کرم روشن بزنید. این ترفند آرایشی یکی از کابردی ترین ترفند ها برای میکاپ صورت است.

نحوه آرایش و گرم صورت گرد

مرحله سوم کشیدن خط چشم  و سایه زدن :

خط چشم برای صورت های گرد باید شکسته و به سمت بالا باشد و مژه های پایین و بالا را ریمل زد. در صورتی که چشم های درشتی دارید خط چشم را بسیار نازک بکشید. همتنطور که گفته شد از سایه های تیره برای پشت پلک ها استفاده کنید.

مرحله چهارم کشیدن رژگونه

در میکاپ صورت های گرد برای کشیدن رژگونه باید با مکش، لپ ها را به داخل برد و برآمدگی گونه را به صورت دورانی رژگونه زد.

مرحله پنجم بستن موها

مو ها باید به گونه ای بسته شوند که صورت را بیضی تر نشان دهند پس بقل موها را مقداری بکشید با اینکار صورتهای گرد لاغرتر به نظر می رسند.

  •  آرون گروپس

عکس های مدل میکاپ صورت های گرد

میکاپ های متفاوتی می توان برای صورت های گرد به کاربرد تا زیبایی و جذابیت بیشتری بیابید. در ادامه چند نمونه میکاپ ساده و مجلسی صورتهای گرد را مشاهده می کنید که با جدیدترین متدهای آرایشی روز انجام گرفته اند.

آرایش صورت گرد

مدل ارایش صورت گرد

آرایش صورتهای گرد

آرایش صورتهای گرد

آرایش صورت گرد میکاپ زیبای صورت گرد

آرایش صورت گرد مدل آرایش زیبای صورت گرد مدل آرایش زیبای صورت گرد مدل آرایش زیبای صورت گرد آرایش صورت شیک و جذاب مدل آرایش صورت شیک و جذاب مدل آرایش صورت های گردمیکاپ دخترانه برای صورت گرد

مدل آرایش صورت های گرد مدل آرایش زیبا برای صورت گرد مدل آرایش زیبا برای صورت گرد مدل آرایش زیبا برای صورت گرد مدل آرایش صورت جذاب برای صورت های گرد آرایش شیک صورت گرد آرایش دخترانه صورت گرد

میکاپ صورت گردآرایش صورت گرد آرایش زیبا صورت های گرد

میکاپ صورت گرد برای عروس

امروزه تنوع مدلهای آرایشی و میکاپ چهره به قدری زیاد است که برای هر یک از صورتها با حالتهای مختلف گرد، بیضی، مثلثی و … می توان مدلهای آرایش متناسب با هر یک از آنها و به شیوه های متنوعی به کار برد، در تصاویر بالا ضمن مشاهده با انواع تصاویر آرایش صورتهای گرد با ترفندها و نکات مهم درباره این مدل آرایشی چهره آشنا شدید، اکنون در ادامه مدلهایی زیبا و متنوع از انواع میکاپ چهره عروس برای صورت گرد را قرار داده ایم که می توانید ضمن تماشای این تصاویر جدید از آنها برای میکاپ چهره گرد خود الهام بگیرید.

انواع میکاپ صورت گرد

هر فردی دارای فرم چهره خاصی می باشد که برای پوشاندن عیب ها و مشکلات چهره اش می تواند با به کار بردن ترفند های آرایشی چهره اش را به دلخواه خود در آورد و به راحتی تغییرات مشهود و جذابی در چهره اش ایجاد نماید، همچنین با ترفندهای ارایشی می توان حالت چهره را تغییر داد؛ مثلا افرادی که دارای چهره ای کشیده هستند، بیشتر تمایل دارند چهره خود را گرد نشان دهند و افراد با چهره گرد می خواهند صورتشان را کشیده تر نشان دهند، بنابراین با این ترفندهای آرایشی جذاب می توانید در صورتتتان تغییر ایجاد کنید، در اینجا تصاویری جدید از میکاپ عروس با چهره گرد قرار داده ایم که امیدواریم این ترفند های آرایشی مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویری از میکاپ صورت گرد

مدل میکاپ برای صورت گرد

میکاپ صورت گرد برای عروس

میکاپی زیبا از صورت گرد

جدیدترین میکاپ صورت گرد

میکاپ و آرایش صورت گرد

میکاپ زیبا برای صورت گرد

میکاپ صورت گرد عروس

آرایش صورت گرد و زیبا

میکاپ زیبای صورت گرد

میکاپ جذاب صورت گرد

میکاپ جدید صورت گرد

میکاپ صورت گرد

آرایش صورت گرد برای عروس

مدل های میکاپ صورت های گرد را مشاهده کردید امیدواریم از مطالب این آموزش استفاده کنید و بهترین میکاپ را برای صورتهای دایره و گرد انجام دهید برای مشاهده عکس های آرایش صورت مدرن کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *