دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل تاپ زنانه جدید و زیبا مخصوص مجالس و مهمانی ها

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹
  • ۰

استفاده از انواع مدل تاپ زنانه شیک و مجلسی انتخاب مناسب و ایده آلی برای همه خانم هایی است که به دنبال لباس مجلسی ساده و متفاوتی می باشند. در ادامه با مشاهده مدل های مختلف تاپ زنانه مجلسی همراه ما باشید.

انواع مدل تاپ های مجلسی و شیک زنانه با طرح های جدید و متنوع را در این مطلب گردآوری نموده ایم که هر یک از این مدل های زیبا می توانند گزینه مناسبی برای ست شدن با کت و یا دامن و شلوار باشند. در ادامه می توانید گالری تصاویر و عکس های انواع تاپ های اسپورت و مجلسی شیک و جدید را مشاهده نموده و مدل تاپ دلخواه و ایده آل خود را انتخاب و تهیه نمایید. در ادامه با مشاهده این مدل های زیبا و جدید همراه ما باشید.

عکس های مدل تاپ زنانه مجلسی و شیک

انتخاب مدل لباس مناسب یکی از دغدغه های همه خانم های شیک پوش و باسلیقه است که اغلب ترجیح می دهند شیک ترین و به روزترین لباس ها را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند. برخی از خانم ها پوشیدن انواع مدل تاپ را به همراه مدل دامن مجلسی ترجیح می دهند از این رو در این مطلب گالری تصاویر انواع تاپ های مجلسی و اسپرت را در طرح ها و رنگ های مختلف و زیبا برای شما گردآوری نموده ایم که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. توجه داشته باشید که مدل تاپ انتخابی و رنگ تاپ از جمله نکاتی است که قبل از خرید تاپ باید آن ها را مد نظر قرار داد.

سعی کنید تاپی را انتخاب کنید که با صورت شما همخوانی داشته باشد تا زیباتر و جذاب تر به نظر برسید. در ادامه تصاویری از زیباترین مدل های تاپ مجلسی را مشاهده می فرمایید که هر یک انتخاب مناسبی به حساب می آیند.

مدل تاپ زنانه جدیدمدل تاپ زنانه شیکمدل تاپ زنانه مجلسیمدل تاپ زنانه آبیمدل تاپ زنانه مجلسی سفیدمدل تاپ زنانه خانهمدل تاپ زنانه سادهمدل تاپ زنانه فوق العاده زیباتاپ زنانه دو رنگمدل تاپ زنانه آبی مجلسی

مدل تاپ های شیک و جدید

انواع مختلف مدل های تاپ اغلب در مدل یقه و پایین تنه با هم تفاوت دارند. با کمی دقت به اندام خود و همچنین مورد استفاده تاپ، می توانید آنچه را که از همه لحاظ مناسب و ایده آل است تهیه نمایید. نمونه های زیر مدل های متنوع تاپ را نشان می دهد که برای اندام های متفاوت تهیه شده اند.

مدل تاپ زنانه مدل تاپ زنانه مشکی مدل تاپ زنانه مجلسی حریرمدل تاپ زنانه بنفشمدل تاپ زنانه جذاب

خانم های لاغر و با اندام متناسب می توانند انواع تاپ های اندامی را امتحان کنند و خانم های چاق بهتر است تاپ هایی بپوشند که با آن لاغرتر به نظر آیند. توجه به نوع اندام اهمیت زیادی در انتخاب مدل تاپ دارد.

  •  آرون گروپس

مدل تاپ زنانه بسیا زیبا مدل تاپ زنانه مدرن و شیک مدل تاپ زنانه قرمز مدل تاپ زنانه صورتی جدیدترین مدل تاپ زنانه تاپ زنانه ساده و زیبا مدل تاپ زنانه مجلسی قرمز

تاپ زیبایی را که انتخاب می کنید می توانید با کت و دامن یا کت و شلوار زنانه، زیبا هماهنگ کنید خانم های چاق بهتر است از یک رنگ برای تاپ و کت و دامن خود استفاده کنند تا لاغرتر به نظر برسند و خانم های لاغر اندام می توانند از رنگ های متضاد برای کت و دامن استفاده نمایند.

تاپ زنانه جدید یقه شل مدل تاپ زنانه صورتی زیبا و شیک

مدلهای تاپ مجلسی گیپور و دانتل

گیپور و دانتل به دلیل زیبایی نوع پارچه انتخاب فوق العاده شیک و جذابی برای استفاده به عنوان لباس مجلسی می باشند، این دو نوع پارچه به دلیل شباهت زیادی که با هم دارند، تشخیص آنها از هم معمولا دشوار است، اما هر دو از الیاف ابریشم تهیه می شوند و برای دوخت انواع لباسهای خانوم ها کاربرد زیادی دارند، از این رو استفاده از انواع مدل لباس گیپور مجلسی همچون مدلهای مختلف تاپ، شومیز، سارافون و … به دلیل شیک بودن و زیبایی نوع پارچه برای استفاده در مجالس طرفداران زیادی دارند، در ادامه تصاویری از مدل های تاپ گیپوردار دخترانه و زنانه با طراحی جدید و متنوع را ملاحظه می کنید.

تصاویری از تاپ بانوان

تاپ ها لباسهایی با آستین کوتاه، بدون آستین و یا بند دار هستند که با پارچه های متنوع و در مدلهای مختلف بلند و کوتاه یا بالای ناف طراحی می شوند؛ در صورتی که قصد انتخاب تاپ مجلسی را دارید، استفاده از انواع تاپ با پارچه حریر، گیپور یا دانتل و نیز با پارچه ریون انتخاب بسیار مناسب و شیکی می باشند، حال می توانید این تاپ ها را با دامن و یا شلوار لی شیک ست کنید و استایل فوق العاده زیبایی داشته باشید. در اینجا مدلهایی جدید از انواع تاپ مجلسی گیپوردار برای دختر خانوم ها و بانوان خوش سلیقه قرار داده ایم که می توانید ببینید و بهترین مدل آن را متناسب با سلیقه و فرم اندام تان انتخاب کنید.

مدلی از تاپ بانوان

مدل جدید تاپ بانوان

مدل لباس زنانه

مدل تاپ زنانه شیک

مدل گیپور تاپ بانوان

مدل لباس زنانه دکلته

انواع تاپ زنانه گیپوردار

مدل تاپ بانوان بنددار

مدل تاپ بانوان دانتل

مدل تاپ بانوان سفید

مدل تاپ بانوان مجلسی

مدل تاپ زنانه گیپور و مشکی

مدل تاپ بانوان

مدل تاپ بانوان شیک

امیدواریم مدل تاپ زنانه ارائه شده در این مطلب برای شما نیز زیبا و جذاب بوده باشد. شما دوستان عزیز و همراهان گرامی در صورت تمایل به مشاهده انواع لباس مجلسی زنانه با جدیدترین طرح ها و مدل ها می توانید به بخش دنیای مد مجله اینترنتی آرگا مراجعه فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *