دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کاپ کیک خلاقانه و متفاوت در خانه

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

کاپ کیک همان کیک فنجانی است که شما می توانید این نوع کیک ها را برای مجالس و مهمانی های خود تهیه کنید و با کمک ایده های خلاقانه آن ها را به زیبایی تزیین کنید. در این مطلب بیش از ۲۰ مدل تزیین کاپ کیک را ملاحظه خواهید کرد.

کاپ کیک نوعی کیک کوچک و یک نفره است که با کمک شکر و کره و آرد و تخم مرغ تهیه می شود. شما می توانید این نوع کیک ها را مانند کیک تولد با طرح های متفاوت دیزاین کنید که در ادامه  این بخش انواع متنوعی از مدل تزیین کاپ کیک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

برای دیزاین انواع کاپ کیک، ایده های متفاوتی وجود دارد شما می توانید مانند تزیین کیک با خامه و تزیین کیک با خمیر فوندانت  آنها را هم با کمک خمیر فوندانت و خامه در منزل با ایده های خلاقانه و طرح های زیبا تزیین کنید.

مدل تزیینات روی کاپ کیک را در تصاویر زیر مشاهده می کنید که امیدواریم این تزیینات مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

تزیین کاپ کیک برای کودکان

تزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت

برای تزیینات کاپ کیک با کمک خمیر فوندانت ابتدا کاپ کیک ها را تهیه کنید سپس خمیر فوندانت را با کمک وردنه بر روی سطح صافی باز کنید و به اندازه دهانه کاپ کیک خمیر فوندانت را برش بزنید، سپس روی کاپ کیک ها را کرم بزنید و بعد خمیر فوندانت را بر روی کیک فنجانی قرار دهید.

تزیین کیک فنجانی بریا کودکان تزیین کاپ زیبا کیک تزیین کاپ به شکل شخصیت های کارتونی تزیین کاپ کیک با طرح قلب تزیین کاپ کیک برای کودکان مدل تزیین کیک تولد و کاپ کیک تزیی کاپ های کیک برای کودکان

برای براق کردن خمیر فوندانت می توانید از روغن مایع و روغن زیتون و یا گلیسیرین خوراکی استفاده نمایید. سپس طرح دلخواه را می توانید بعد از کشیدن خمیر فوندانت بر روی کاپ کیک به وجود آورید. در تصاویر زیر مدل های از دیزاین کیک فنجانی با کمک خمیر فوندانت را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

  •  آرون گروپس

مدل تزیین خلاقانه و زیبا کاپ کیک تزیین کاپ های کیک با طرح های حشره کاپ کیک زیبا کاپ کیک با تزیینات خلاقانه Decorating cupcakes (22)کاپ کیک با تزیینات متنوع طرح های عروسکی و بچه گانه تزیینات کاپ کیک انواع مدل های زیبا و خلاقانه تزیین کاپ کیک

دیزاین کاپ کیک با خامه

خامه یکی دیگر از ایده هایی که می توان برای تزیینات ساده کاپ کیک و یا تزیینات خلاقانه و پیچیده انواع کیک فنجانی از آن استفاده کرد با کمک خامه می توانید کاپ کیک ها را به زیبایی و با کمک طرح های دلخواه دیزایین کنید. کاپ کیک های دیزایین شده می توانند بهترین ایده برای پذیرایی از مهمان هایتان در مجالس و مهمانی ها و  جشن های تولد باشند.

تزیین کاپ کیک با طرح گل تزیین زیبا کاپ کیک با گیلاس تزیین کاپ کیک با یاده های خلاقانه تزیین کاپ کیک با شمع تزیین کیک فنجانی

اگر شما ترجیح می دهد برای جشن تولد کودک خود از کاپ کیک استفاده نمایید بهتر است که با کمک طرح های عروسکی کاپ کیک را دیزایین کنید. می توانید کیک تولد را نیز با کمک کاپ کیک مانند تصویر زیر به زیبایی دیزایین کنید.

تزیین زیبا کیک تولد با کمک کاپ کیک های زیبا

تزیین ساده کاپ کیک با توت فرنگی تزیین کاپ کیک به شکا رنگین کمان تزیین زیبا و شیک کاپ کیک   تزیین ساده کاپ کیک تزیین کاپ زیبا کیک

تزیینات کاپ کیک شکلاتی

تزیین انواع کیک، هنری است که علاوه بر خلاقیت به مهارت نیز نیاز دارد، زیرا با یک بار خراب شدن تزیینات باید یا قید دیزاین کردن دوباره آن کیک را زد و یا  اینکه اعمال تزیینات جدید ممکن است با سختی همراه باشد و حاصل کار، باب دلخواه شما در نیاید. بنابراین پیش از انجام هر گونه تزیین کیک برای مناسب های مختلف باید با تمرین در این زمینه مهارت لازم را کسب نمایید.

کاپ کیک ها را نیز می توان همچون انواع شیرینی و کیک با طعم های مختلف ساخت. یکی از این نوع کاپ کیک ها، کاپ کیک شکلاتی می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد. برای تزیینات این مدل کاپ کیک ها نیز می توان از ایده های بسیار متنوع و شیکی بهره گرفت و بر اساس سلیقه و خلاقیت خود اقدام به دیزاین این مدل کیک ها کرد. تصاویری فوق العاده زیبا و دوست داشتنی از این تزیینات که با استفاده از مواد خوراکی و تنقلات خوشمزه دیزاین شده اند را در اینجا نظاره گر خواهید بود که امیدواریم این مدل تزیینات باب سلیقه شما همراهان عزیز باشد. همچنین برای تزیین کیک شکلاتی در انواع مختلف می توانید بر روی لینک همین قسمت کلیک نمایید.

تزیینات جالب کاپ کیک شکلاتی

تزیینات شیک کاپ کیک شکلاتی

تزیینات خاص کاپ کیک شکلاتی

تزیینات قشنگ کاپ کیک شکلاتی

تزیینات مدرن کاپ کیک شکلاتی

قشنگ ترین تزیین کاپ کیک

تزیینات فانتزی کاپ کیک شکلاتی

تزیینات خوشمزه کاپ کیک شکلاتی

تزیینات منحصر به فرد کاپ کیک شکلاتی

تزیینات ایده آل کاپ کیک شکلاتی

تزیینات دیدنی کاپ کیک شکلاتی

جدیدترین تزیین کاپ کیک

شیک ترین تزیین کاپ کیک

تزیینات تماشایی کاپ کیک شکلاتی

تزیینات کاپ کیک شکلاتی با انار

تزیینات کاپ کیک شکلاتی با خامه

تزیینات کاپ کیک شکلاتی با چیپس شکلات

تزیینات ساده کاپ کیک شکلاتی

تساده ترین تزیین کاپ کیک

تزیینات کاپ کیک شکلاتی با توت فرنگی

در این مطلب انواع متنوع مدل تزیینات کاپ کیک را با ایده های های خلاقانه و جدید مشاهده کردید که امیدواریم با کمک این مدل ها بتوانید کیک فنجانی خود را به زیبایی دیزاین کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع تزیینات کیک به بخش تزیین کیک مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *