دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افزایش صمیمیت در رابطه با مادر شوهر با رعایت پنج نکته ی طلایی

  • سمانه عقیقی
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

داشتن نوع رابطه با مادر شوهر بستگی به خودتان دارد. اگر به دنبال خوشحالی همسر خود هستید، با خانواده اش با احترام رفتار کنید و آن را وظیفه ی خود بدانید، نتیجه ی مثبت این رفتار به خود عروس انعکاس پیدا خواهد کرد.

ارتباط با مادر شوهر زمانی شروع به یک معزل و دغدغه ی فکری می شود که تازه عروس وارد خانه ی همسرش می شود و بنا به تفکراتی که از قبل در مورد موجودی به نام مادر شوهر در ذهن دارد، شروع به موضع گرفتن در برابر ایشان می کند ولی حقیقت چیز دیگری است که عروس با پیش داوری خود از همان ابتدا ارتباط با مادر شوهر خود را متزلزل کرده و حتی همسرش دیدی دیگر نسبت به او پیدا می کند.

افزایش صمیمیت در رابطه با مادر شوهر

در رابطه با مادر شوهر آن چه که خیلی مهم است دانستن و درک کردن این موضوع است که هر خانواده قوانین و خصوصیات خاص ، یک تربیت خاص و رفتارهای متفاوت دارد و زمانی که عروس وارد خانه ی مادر شوهر می شود نسبت به رفتارهای مادر همسر خود حساس می شود و از ایشان دوری می کند. اگر به دنبال یک زندگی خوب و شاد در کنار همسرتان هستید سعی کنید نسبت به خانواده های همدیگر مهر و علاقه داشته باشید و آنان را جز خانواده ی خود بدانید.

رابطه با مادر شوهر

اگر به دنبال یک زندگی خوب و شاد در کنار همسرتان هستید سعی کنید نسبت به خانواده های همدیگر مهر و علاقه داشته باشید و آنان را جز خانواده ی خود بدانید. و به نکته های طلایی زیر دقت کنید:

۱ – با صحبت های عاقلانه و صبورانه می توان زمینه ی مهر و محبت و دوستی را فراهم کرد. می توان با صحبت کردن مادر شوهر را لبریز از آرامش کرد و خاطرش جمع شود که او را فقط برای خودش دوست دارند.

۲ – هنگامی که از مادر شوهر گله مند و دلخور هستید هیچ وقت سعی نکنید با کنایه و منظور حرف خود را بزنید، بهترین کار استفاده از حرف های احترام آمیز و با محبت است. و مادر شوهر با دیدن این موضوع که در برابر بدی خوبی دیده از کارش پشیمان می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۳ – با هم مانند دو دوست تمام انتظاراتی که از همدیگر دارید را بگویید و منطقی با این انتظارات برخود کنید و در زمانی که دلخوری بین شما وجود دارد بدون دخالت شوهرتان رو در رو سعی کنید مشکل خود را حل و فصل کنید تا دچار سوء تفاهم نشوید.

۴ – خود را جای مادر شوهر قرار بدهید و موضوعات را از دید او ببینید و نسبت به این موضوع تعصب نداشته باشید و او را همین طور که هست قبول کنید.

۵ – با احترام گذاشتن به مادر شوهر خود ، همسرتان بیش تر از قبل شما را دوست خواهد داشت. چون احترام گذاشتن شما به مادر خود را احترام به خودش می داند.

نکته ای ظریف برای رابطه با مادر شوهر ، عروس خانم ها توجه کنید : درست است که هیچ کس جای مادر آدم را نمی تواند بگیرد اما یادتان نرود همسرتان که الآن نیمی از وجودتان شده و تمام قلب شما را تسخیر کرده در دامان مادری پرورش یافته که اینگونه شما را دوست دارد و عشق و علاقه ی خود را به پای شما ریخته است. نامروتی است که با مادرش به گونه ای رفتار کنید که مجبور شود میان شما که همسرش باشید و مادرش قرار بگیرید.سعی کنیم  زندگی شاد را با احترام به همدیگر و رضایت تجربه کنیم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *