دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل شلوار مردانه با طرح های لی، کتان و پارچه ای

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل شلوار مردانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

حتی با وجود انتخاب زیباترین لباس ها اگر شلواری مناسب نداشته باشید تا با آن هماهنگ کنید ممکن نیست زیبا و جذاب به نظر برسید. در این مطلب گالری تصاویر مدل شلوارهای مردانه لی، کتان و پارچه ای را در رنگ های مختلف و زیبا برای شما آورده ایم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

یکی از اجزاء تکمیل کننده لباس ها شلوارها هستند و از این رو باید مورد اهمیت قرار بگیرند. برای اینکه لباس هایتان کیفیت اصلی خود را نشان دهند باید شلواری متناسب با آن انتخاب گردد. در این مطلب نکات مهم هنگام انتخاب مدل شلوارهای مردانه و گالری تصاویر انواع مدل شلوارهای مردانه را آورده ایم. امیدواریم با استفاده از این نکات بتوانید شلواری متناسب با لباس هایتان را انتخاب نموده و زیبا و جذاب به نظر برسید.

شلوار لی مردانه جدید

تصاویر مدل شلوار مردانه شیک و جدید

مدل شلوارهای مردانه دارای تنوع زیادی می باشند که با توجه به لباس و موقعیتی که می خواهید آن را بپوشید مدل های مختلف آن مورد استفاده قرار می گیرند. شلوارها به طور کلی به سه دسته شلوارهای راسته، دمپا گشاد و دمپا تنگ تقسیم بندی می شوند. در ادامه با مشاهده گالری تصاویر مدل شلوارهای مردانه در جنس ها و مدل های مختلف همراه ما باشید.

مدل شلوار مردانه جین

مدل شلوارهای لی مخصوص آقایان

یکی از محبوب ترین لباس های مردانه شلوارهای جین هستند. در هنگام خرید شلوار مردانه اسپرت و جین باید نکات زیادی مد نظر قرار گیرند. این نکات عبارتند از دانستن اندازه ابعاد دور کمر و اندازه ران خود، رنگ و مدل ان. در ادامه عکس های مدل شلوارهای لی مردانه را با هم مشاهده می کنید.

مدل شلوار مردانه لیمدل شلوار مردانه طرح لیاز آنجا که شلوار جین ممکن است آب برود هنگام خرید شلواری را انتخاب کنید که کمی بلند تر باشد و در هنگام خرید شلوار لی حتما آن را پرو نمایید و مطمین شوید که اندازه فاق، کمر و دمپا ها متناسب برای شما باشند. شلوارهای جین را هنگام پرو حتما از پشت نیز ببینید.

  •  آرون گروپس

مدل شلوار مردانه دمپا تنگمدل شلوار لی مردانهمدل شلوار لی مردانه آبی کمرنگهنگام پرو شلوارهای لی حتما چند باری با آن بنشینید تا از راحتی ان اطمینان حاصل کنید و دسته کلید و دیگر اشیاء تان را با شلوارتان نیز امتحان کنید.

شلوار لی فاق بلند مردانهشلوار لی مردانه زیبا و جذاب

مدل شلوارهای کتان مردانه

یکی دیگر از انواع شلوارهای مردانه که برای موقعیت های مختلف مدل های مختلف آن نیز در بازار موجود است. شلوارهای کتان است. شلوارهای کتان نیز دارای مدل های مختلفی است که برخی از آن ها را می توان با لباس های غیر رسمی، رسمی و لباس های کار هماهنگ کنید. در این بخش با مشاهده تصاویر شلوارهای کتان مردانه همراه ما باشید.

مدل شلوار مردانهمدل شلوار مردانه کتانمدل شلوار مردانه کتان جدیدمدل شلوار متان مردانه مشکیمدل شلوار مردانه شیکمدل شلوار مردانه طوسیمدل شلوار مردانه کتان قهوه ایشلوار کتان مردانه دمپا تنگمدل شلوار کتان مردانه زیباشلوار کتان مردانه در انواع مدل هاشلوار پارچه ای مردانهشلوار های مردانه جدیدشلوار کتان مردانه جدیدشلوار کتان مردانه سفید

مدل شلوارهای پارچه ای مردانه

شلوارهای پارچه ای نیز امروزه طرفداران زیادی دارد و می توان این مدل شلوارها را با لباس های مردانه رسمی و انواع کت و شلوار ست کرد. در ادامه عکس های مدل شلوارهای پارچه ای را با هم مشاهده خواهیم کرد.

مدل شلوار مردانه پارچه ای  مدل شلوار مردانه کتان مدل شلوار مردانه مشکی پارچه ای   شلوارهای پارچه ای مردانه مدل های شلوار پارچه ای مردانه شلوار پارچه ای رنگ تیره مردانه تنوع رنگ در شلوار پارچه ای مردانه

مدل شلوار مجلسی مخصوص آقایان شیک پوش

شلوار مجلسی از ضروری ترین لباس ها برای آقایان به شمار می رود و شما می توانید این طرح شلوار را به همراه پیراهن و کت تک و … بپوشید.

اگر تمایل دارید شلوار را به همراه کت بپوشید در صورت تمایل می توانید رنگ و طرح شلوار را با رنگ و طرح کت ست کنید همچنین می توانید طرح و رنگ کت و شلوار را متفاوت با یکدیگر انتخاب نمایید.

شلوارهای مجلسی مخصوص آقایان در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و بهتر است شما رنگ شلوار را با توجه به رنگ سایر لباس های خود انتخاب نمایید همچنین این مدل شلوارها به صورت ساده و طرح دار دوخته می شوند که انتخاب هر یک از این مدل ها سلیقه ای است.

شلوار مردانه مجلسی

شلوار ساده

شلوار زیبا مردانه

شلوار مجلسی مخصوص آقایان

شلوار پارچه ای مردانه

شلوار زیبا مردانه

شلوار پارچه ای شیک

شلوار پارچه ای زیبا

شلوار مجلسی ساده

شلوار راسته مردانه

شلوار مردانه

طرح شلوار مردانه

شلوار زیبا مردانه

شلوار پارچه ای زیبا

شلوار پارچه ای زیبا و جدید

شلوار مجلسی ساده

طرح شلوار پارچه ای

شلوار مجلسی زیبا

شلوار زیبا مردانه

طرح شلوار مخصوص آقایان

مدل شلوار مردانه پارچه ای شیک

شلوار زیبا مردانه

شلوار طرح دار مردانه

شلوار طرح دار مخصوص آقایان

شلوار ساده مردانه

شلوار زیبا مردانه

امیدواریم مدل شلوارهای مردانه جمع آوری شده در این مطلب در رنگ ها و مدل های مختلف برای شما جذاب بوده باشد و با استفاده از نکات ذکر شده بتوانید شلواری متناسب و هماهنگ با لباس های خود انتخاب نمایید. در صورت تمایل برای مشاهده انواع لباس مردانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *