دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل کناف سقف شیک و جدید با طرح های زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۳ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

جدیدترین و متنوع ترین مجموعه تصاویر و مدل هیا کناف سقف را برای واحد های تجاری و مسکونی در این مطلب گرآوری نموده ایم که امیدواریم با مشاهده این مدل های زیبا و شیک، بتوانید مدل کناف مناسب را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

مشاهده تصاویر و عکس های انواع کناف سقف کمک می کند ضمن آشنایی با جدیدترین مدل ها و طراحی ها، بتوانید مناسب ترین طرح را برای مکان مورد نظر انتخاب نمایید. کنافهای مورد استفاده برای سقف تنوع زیادی دارد، به  همین دلیل انتخاب مدل مناسب نیازمند آشنایی با طرح های مختلف و نمونه کارهای اجرا شده است. در ادامه می توانید بخشی از تصاویر زیباترین مدل ها را مشاهده نموده و با کارهای جدید آشنا شوید.

عکس های مدل کناف سقف با طراحی کاربردی و شیک :

استفاده از کنافهای شیک و زیبا سقف نقش مهمی در معماری و دکوراسیون داخلی دارد به همین دلیل به کارگیری کنافها از محبوبیت خاصی در همه دنیا خصوصا در ایران برخوردار است و افراد با سلایق و نیازهای مختلف این نوع روکش گچی را می پسندند. کنافها به دلیل کم هزینه و سبک بودن و هزینه پایین در جهت نگه داری و همچنین زیبایی و جذابیت فراوان می تواند انتخاب مناسب و شایسته ای باشد. در ادامه تصاویری از انواع کنافهای مخصوص سقف با طرح های ساده را ملاحظه می نمایید که این تصاویر شما را بیشتر با انواع کنافها آشنا می سازد.

مدل کنافمدل جدید کناف کناف و نورپردازی پذیرایی

سقف کناف منزلمدل کناف ساده سقفمدل کناف جدیدکناف برای سقفمدل جدید سقف کاذبکناف کاری سقفهای آشپزخانه

کناف منزل

مدل های متنوع سقفهای کاذب کناف کاربرد زیادی برای واحد های مسکونی و منازل و همچنین مکان های تجاری دارد و تقاضای زیاد آن و همینطور وجود تنوع باعث افزایش راندمان کاری کناق کاران و ایجاد طرح های جدید کناف برای سقفها شده است. لازم به ذکر است که طرح های کناف مورد استفاده برای سقفها در بخش های مختلف منزل از جمله اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق پذیرایی متفاوت بوده و اغلب با توجه به نوع کاربرد و مکان مورد نظر، طرح کناف مناسب انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد. نمونه های زیر انواع سقفهای کناف برای مکان های مختلف و همچنین متناسب با دکوراسیون منزل را نشان می دهد.

  •  آرون گروپس

سقف کنافمدل کناف برای سقفهای اتاق پذیرایی

کناف سقفطرح کناف برای سقفمدل سقف کنافاستفاده از سقفهای کاذب کناف محبوبیت بالایی در ایران پیدا کرده است

کناف برای سقف کاذبکماف برای سقف منزل

نورپردازی مناسب و استفاده از لامپ های زیبا باعث جذابیت بیشتر کناف سقفها شده است اما در انتخاب این نورپردازی ها باید به هارمونی و تناسب آن با معماری و دیزاین داخلی منزل، فرم دیوارها و همچنین ارتفاع و اندازه دیوارها و سقفها داشته باشد و با در نظر گرفتن این مورد مناسب ترین طرح کناف برای سقف را انتخاب نمایید. با مشاهده تصاویر زیر با جدیدترین مدل های کناف برای سقف آشنا می شوید که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای انتخاب شما باشند.

سقف کاذب کنافکناف سقفطرح کناف برای سقفمدل کنافسقفهای کاذب کناف در ایران

سقف کاذب کنافکناف جدید برای سقفهای لوکس

مدل سقف کاذبمدل کناف جدید

جدیدترین کنافهای سقف برای سالن پذیرایی

در طراحی و معماری خانه های کلاسیک و مدرن توجه زیادی به سقف پذیرایی و دیگر اتاق ها می گردد و معمولا با استفاده از متریال های مختلفی به تزیینات سقف منازل پرداخته می شود. کنافها از جمله سقف های کاذب می باشند که امروزه استفاده از این مدل سقف ها با استقبال زیادی همراه است و به همین خاطر رو به روز بر طراحی های شیک و مدرن این نوع سقف افزوده می گردد و تنوع این سقف ها بسیار زیاد می باشد.

استفاده از این مدل سقف با طراحی های متفاوت در سالن پذیرایی بسیار به چشم می آید و به طور کلی دکوراسیون اتاق پذیرایی مدرن یا کلاسیک را تحت تاثیر خود قرار می دهد و جلوه و جذابیت فضا را دو چندان می نماید. بنابراین بسته به طراحی مدرن و کلاسیک می توان طرح خاصی از کنافها را بر روی سقف اعمال کرد.

جدیدترین کناف سقف

کناف های سقف با طرح های گرد یا دایره ای شکل، مربع و مستطیلی از جمله پرکاربردترین طرح های کنافهای سقف می باشد که بسته به فضای مورد استفاده طرحی به خصوصی بر روی سقف ایجاد می گردد که انتخاب طرح کاملا سلیقه ای می باشد. به همین خاطر در ادامه این بخش مدل های جدیدتری از کنافهای سقف پذیرایی برای دکوراسیون کلاسیک و دکوراسیون مدرن را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از تماشای این سقف های زیبا با طرح های شیک و منحصر به فرد لذت ببرید.

کنافهای جدید برای سقف پذیرایی

کنافهای به روز برای سقف پذیرایی

کنافهای کلاسیک برای سقف پذیرایی

کنافهای جالب برای سقف پذیرایی

کنافهای ایده آل برای سقف پذیرایی

شیک ترین کناف سقف

کنافهای منحصر به فرد برای سقف پذیرایی

کنافهای دیدنی برای سقف پذیرایی

کنافهای متنوع برای سقف پذیرایی

کنافهای سقف با طرحی زیبا

کنافهای سقف با طرحی جالب

جالب ترین کناف سقف

کنافهای سقف با طرحی مدرن

کنافهای سقف با طرحی خاص

کنافهای سقف با طرحی متنوع

کنافهای سقف با طرحی دیدنی

کنافهای سقف با طرحی بی نظیر

ساده ترین کناف سقف

انواع کنافهای سقف پذیرایی

استفاده از کناف برای سقفها با طراحی های متنوع و زیبا می تواند زینت بخش فضای داخلی منزل و محل کار باشد و زیبایی و جذابیت خاصی به این مکان ها ببخشد. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر به بخش کناف مراجعه نموده و از زیباترین و جدیدترین طرح های اجرا شده دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *