دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل ناخن ساده با طراحی جدید و آسان

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

اگر شما وقت و مهارت لازم را برای طراحی ناخن ندارید می توانید از انواع طراحی های ساده ناخن استفاده نمایید. در ادامه این مطلب بیش از بیست مدل ناخن ساده را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امید.اریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

برای طراحی ناخن لازم نیست که شما یک طراح حرفه ای باشید می توانید با انتخاب یک یا دو رنگ لاک و یک طراحی ناخن ساده به زیبایی ناخن هایتان را طراحی کنید. در ادامه این مطلب انواع مدلهای ناخن ساده به همراه آموزش چند طرح ساده دیزاین ناخن را مشاهده خواهید کرد.

امروزه برای طراحی ناخن ملازمات زیادی در بازار برای فروش وجود دارد. شما می توانید برای طراحی ناخن های خود از انواع باند های ساده و طرح دار و برچسب ها و نگین ها استفاده کنید استفاده از این وسایل طراحی ناخن شما را حرفه ای تر می کنند. در این بخش مدلهای ناخن ساده را در طرح های متفاوت و متنوع مشاهده خواهید کرد.

آموزش تصویری طراحی مدل ناخن ساده

چند طراحی ناخن ساده را به همراه آموزش برای شما عزیزان در این مطلب قرار داده ایم شما می توانید با ایده گرفتن از این مدلها هر طرح دلخواهی را بر روی ناخن های خود ایجاد کنید.

آموزش طراحی ساده ناخن“استفاده از تکنیک اسفنجی دو رنگ”

همانطور که در طرح زیر ملاحظه می فرمایید ابتدا زمینه ناخن هایتان را لاک ساده و یک رنگی بزنید سپس با کمک برش های چسب قسمت پایین ناخن هایتان را بپوشانید و ناحیه بالای ناخن هایتان را با کمک لاک مشکی پوشش دهید. توجه داشته باشید که لاک اولیه باید کاملا خشک شود و بعد لاک تیره را بر روی ناحیه بالای ناخن خود بزنید.

مدل های ناخن ساده به همراه آموزش طراحی ساده ناخن“در این طراحی با کمک دو رنگ سفید و سیاه لاک طرح ساده و جذابی را بر ریو ناخن ها ایجاد کرده اند.”

مدل ناخن ساده

  •  آرون گروپس

عکس مدلهای ناخن ساده

فرنچ ناخن یکی از تکنیک های زیبا طراحی ناخن است. شما می توانید با انتخاب یک رنگ پایه تیره ناخن هایتان را فرنچ کنید. برای فرنچ ناخن می توانید از طرح های خال خالی استفاده کنید و یک و یا دو ناخن خود را به طور کامل لاک بزنید.

دیزاین ناخن با متد های جدید دیزاین ناخن ساده انواع مدل ناخن شیک و ساده

لازم نیست که همه ناخن هایتان را طراحی کنید می توایند دو یا سه ناخن خود را طراحی کنید و مابقی ناخن ها را به شکل ساده لاک بزنید. در تصاویر زیر مدلهای از این نوع طراحی ها را مشاهده خواهید کرد.

دیزاین ساده ناخن انواع مدل های ساده ناخن مدل های شیک طراحی ناخن

با کمک لاک های دور گیر می توانید طرح های مختلفی را با خطوط صاف و یا منحنی بر روی ناخن های خود ایجاد کنید. هم چنین با تضاد رنگ ها می توانید ترکیب لاک زیبایی را بوجود آورید.

مدل ساده ناخن شیک مدل های ساده ناخن مدل ناخن ساده ناخن ساده

انواع مدل طراحی ناخن ساده “با کمک یک رنگ پس زمینه ساده و با کمک طرح های حیوانات و حشرات می توانید ناخن هایتان را به زیبایی طراحی کنید.”

انواع مدل طراحی ناخن

در ادامه این مطلب انواع مدلهای ناخن ساده را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدلها ایده خوبی برای انتخاب طرح دیزاین ناخن های شما باشند.

مدل های شیک ناخن ساده انواع مدل لاک و سایه   مدل ناخن طراحی شده ساده    مدل ناخن ساده انواع مدل طراحی ناخن مدل های ساده طراحی ناخن انواع مدل طراحی ناخن مدل ساده ناخن   طراحی ساده ناخن شیک

در این بخش از آرایش ناخن مجله آرگا انواع مدلهای ناخن ساده را با طراحی های شیک و مدرن مشاهده کردید که امیدواریم این مدلها شما را در انتخاب مدل دیزاین ناخن هایتان به خوبی راهنمایی کنند. برای مشاهده انواع دیزاین ناخن در صورت تمایل می توانید به بخش طراحی ناخن مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *