دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی فارا زنانه با طرح های کوتاه و بلند

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

اگر قصد کوتاهی موهای خود را ندارید و ترجیح می دهید موهای بلند خود را حالت دهید تا زیباتر و جذاب تر به نظر برسید مدل موی فارا به شما پشنهاد می شود. این مدل مو باعث می شود موهای کم پشت و نازک شما پر پشت تر به نظر برسند.

تنوع مدل موهای زنانه بسیار زیاد می باشد. یکی از انواع مدل مو که در آن فقط کمی از قد آن کوتاه می شود مدل مو فارا می باشد. در ادامه نکاتی در مورد نحوه کوتاهی این مدل مو را برای شما قرار داده ایم تا پایان با مشاهده عکس های مدل مو فارا همراه ما باشید.

اکثر آرایشگران می دانند چه مدل مویی به چه صورتی می آید داشتن اطلاعات در مورد مدل موها و مشورت دادن به آرایشگر باعث می شود زیباتر و جذاب تر به نظر برسید. حال گاه قصد کوتاهی مو را ندارید و فقط می خواهیم کمی به موهای خود حالت دهید تا موهایتان نظم و ترتیب بیشتری بیابد که در این صورت مدل مو فارا می تواند برای شما مدل مویی جذاب و شیک محسوب شود.

مدل موهای فارا

تصاویر مدل موی فارا بلند و کوتاه

قبل از اجرای کوتاهی مدل مو فارا ابتدا باید مدل مو کلوش را اجرا کنید. زیرا در این مدل مو کادر بسته شده و کار آرایشگر آسان تر می شود. در مرحله اول موها را به اندازه کافی مرطوب کرده و به سمت پایین شانه کنید. مو را به چهار قسمت تقسیم نموده و لایه های اطراف سر را به وسیله کلیپس محکم نمایید. در اول کار به اندازه دلخواه مشتری مو را مماس با پوست بدن کوتاه می کنید و در آخر بر روی مو پیتاژهای زیگزاگ ایجاد می کنید تا مو به صورت لایه لایه در آید و پر پشت تر دیده شود.

مدل موی فارا مدل موی فارا کوتاه مدل موی فارا بلند مدل موی فارا بلوند مدل موی فارا کوتاه بلوند مدل موی فارا زنانه مدل موی فارا متوسط مدل موی فارا کلاسیک مدل موی فارا مدرن مدل موی زنانه فارا مدل موی فارا شیک مدل موی فارا برای موهای نازک مدل موی فارا بلوند زنانه

این مدل مو از آنجا که باعث می شود موها لایه لایه و جذاب شود همانند مدل موی لیر می باشد. این مدل مو اغلب به افرادی با موهای کم پشت و نازک توصیه می گردد زیرا این نوع کوتاهی باعث می شود موهایتان پر پشت تر دیده شود.

جدیدترین مدل موی فارا مدل موی فارا 2016 مدل موی فارا 95

  •  آرون گروپس

یک آرایشگر ماهر و توانا پس از اتمام کار خود به دو صورت می تواند به موهای مشتری خود حالت دهد. این کار را می تواند با استفاده از اتو مو و یا بابلیس به زیبایی انجام دهد.

مدل موی فارا 95 زیبا مدل موی فارا فوق العاده زیبا مدل موی فارا 95 بلند زنانه مدل موی زنانه فارا جذاب و زیبا

کوتاهی مو فار مخصوص خانم ها و دختران جوان

مدل مو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل کوتاهی مو خود حساسیت لازم را به خرج دهید تا چهره تان زیبا و جذاب تر به نظر برسد.

توجه داشته باشید که مدل مو را باید با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید بنابراین قبل از انتخاب مدل کوتاهی موهای خود بهتر است از مطابقت و همخوانی مدل انتخابی تان با فرم صورت خود مطمئن شوید.

مدل مو فارا برای اغلب فرم صورت ها مناسب می باشد همچنین خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف می توانند از این مدل برای کوتاهی و فرم دادن به موهای خود استفاده کنند همچنین اگر مدل موهای شما فارا است می توانید به راحتی به کمک بابلیس یا سشوار به موهای خود فرم و حالت دهید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مو زنانه فارا

مدل مو بلند زنانه

مدل مو زیبا فارا

کوتاهی مو فارا

مدل موی جدید فارا

مدل مو بلند فارا

مدل موی فارا زیبا و خاص

مدل مو زنانه فارا

مدل موی فارا بلند

مدل مو بلند فارا

مدل مو فارا فانتزی

مدل مو فارا فانتزی

مدل مو بلند فارا

مدل موی شیک و بلند فارا

کوتاهی مو فارا

کوتاهی مو زنانه فارا

مدل مو شیک فارا

مدل کوتاهی مو

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع کوتاهی مو فارا با جدیدترین متدها آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کوتاهی مو زیبا و بی نظیری را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *