دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل آرایش چشم و ابرو جدید و مدرن

  • پرستو محمدی
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

در این مقاله نکات طلایی در آرایش چشم و ابرو و مدل های جدید آرایش چشم و ابرو را مشاهده خواهید کرد. همه از اهمیت چشم و ابرو در زیبایی چهره باخبرند از این رو همواره به دنبال جدید ترین مدل ها برای زیبا تر جلوه کردن چشم ها و فریبندگی آنها هستند

همه از اهمیت چشم در زیبایی با خبرند و به همین دلیل همواره به دنبال جدیدترین مدل های میکاپ چشم و ابرو می گردند. هرچه چشم ها و ابرو ها بهتر و اصولی تر میکاپ شوند زیبایی و فربندگی آنها نیز بیشتر می شود برای آشنایی با اصول میکاپ چشم و ابرو و مشاهده ی عکس های آن مطلب زیر را مشاهده کنید.

نحوه ی آرایش چشم و ابرو با جدید ترین متد های آرایش :

قبل از شروع آرایش صورت باید تعیین کنید که چه مدل میکاپ چشم و ابرویی مناسب شماست. شما میتوانید رو به روی آیینه بایستید و باتوجه به مدل پیشانی و چشم های خود مدل ابروی زیبایی برای خود انتخاب کنید.

میکاپ ابرو :

برای صورت های درشت بهتر است که تاج ابرو ها چهار گوش و بلند باشد و برای چهره های ظریف ابرو هایی با تاج باریک و گرد مناسب تر است. باید قاب ابرو هایتان را خودتان با توجه به پیشانی و چشم ها تعیین کنید. حال باید ابرو هایتان را با شانه ابرو مرتب و منظم کنید و اگر برخی از مو های ابرو بلند تر از بقیه هستند سر آنها قیچی بزنید تا یک دست شوند و اگر احساس مسکنید بعضی از بخش های ابرو هایتان خالی بنظر میرسد با مدادی هم رنگ ابرو ها درون ابروها را با خط های کوتاه پر کنید سعی کنید زیاد از مداد استفاده نکنید تا ابرو ها مصنوعی بنظر نرسند. در زیر چند نمونه مدل ابرو جدید دخترانه و زنانه را مشاهده می کنید که می توانید از آنها برای میکاپ خود ایده بگیرید.

مدل آرایش ابرو دخترانه

مدل ابرو دخترانه

مدل ابرو دخترانه

آرایش شیک چشم و ابرو

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ارایش چشم و ابرو

مدل آرایش چشم و آرایش ابرو

 نکات کلیدی میکاپ چشم ها:

برای میکاپ چشم به ابزار های مختلفی نیاز دارید ازجمله پنکک، ریمل، مژه مصنوعی، خط چشم های مدادی و مایع ، سایه های رنگی و فرمژه… البته لوازمی که در میکاپ چشم مصرف میشوند بستگی به نوع و میزان میکاپ دارند. برای اینکه میکاپ چشم مدت بیشتری بر روی چشم ها بمانند و زود خراب نشوند باید قبل از میکاپ چشم ها را تمیز بشویید تا از هرگونه مواد آرایشی پاک شوند و تعریق پلک ها به تاخیر بیوفتد. برای پشت پلکتان از کرم پودر و کرم هایی که مواد مرطوب کننده دارند استفاده کنید بجای آن به لایه پنکک بر روی پلک ها بزنید تا رنگ سایه تثبیت شود. برای انتخاب مژه مصنوعی باید بسیار دقت کنید تا مژه با فرم پلکتان جور باشد و حالتی غیر طبیعی به چشمانتان ندهد. استفاده از فرمژه برای یکی کردن مژه ها با مژه مصنوعی کاربرد دارد.

تصاویری از جدید ترین مدل های آرایش چشم و ابرو را در ادامه مشاهد می کنید.

آرایش چشم و ابروی زیبا

آرایش چشم و آرایش ابرو

آرایش جذاب و فریبنده چشم و ابرو

آرایش چشم و ابرو

آراییییییییش چشم و ابروی زیبا و جذاب

آرایش ابرو و آرایش چشم

آرایش چشم رنگی

مدل آرایش چشم و ابروی دخترانه

آرایش چشم و ابرو جذاب

آرایش جذاب چشم و ابرو

مدل آرایش جذاب چشمو ابرو

آرایش چشم با ابرو های پهن

مدل های جذاب آرایش چشم و ابروها را مشاهده کردید امیدواریم مورد پسندتان واقع شده باشد در صورت تمایل برای دیدن جذاب ترین آرایش چشم عروس کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *