دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کیف نمدی های زیبا و جذاب با روش ساخت آسان

  • یلدا محمدی
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
  • ۲

مجموعه ایی از جدیدترین و زیباترین مدل های کیف نمدی دخترانه و زنانه با طراحی های شیک و جذاب را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با مشاهده آنها می توانید بهترین انتخاب کیف از جنس نمد را داشته باشید.

با مشاهده مدل های متنوع و زیبای انواع کیف های نمدی می توانید مدل کیف مناسب را انتخاب و تهیه نمایید. همچنین با الگوبرداری از این کیف های جدید و شیک می توانید با استفاده از پارچه های نمد موجود در بازار کیف دلخواه خود را در منزل بدوزید و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه جدیدترین مجموعه عکس این مدل کیف ها مشاهده فرمایید و طرح های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید. تا پایان همراه ما باشید.

جدیدترین مدل های کیف نمدی با دوخت شیک و زیبا :

همانطور که گفتیم مجموعه ای از مدل ها و تصاویر انواع کیف شیک و زیبای ساخته شده با نمد را در این مطلب گردآوری نموده ایم که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. این کیف ها به راحتی و با کمی دقت در منزل تهیه می شوند، بنابراین می توانید دوخت کیف با نمد را خود امتحان نموده و از این تجربه زیبا نهایت استفاده را ببرید. همچنین می توانید با ترکیب مدل های زیر جذاب ترین دوخت کیف را انجام دهید. در ادامه این طرح های زیبا را ملاحظه می فرمایید.

مدل کیف زنانه با جنس نمد:

انواع مختلف کیف از جنس نمد انتخاب مناسبی به عنوان کیف زنانه محسوب می گردند. این سبک کیف های شیک و زیبا را اغلب با استفاده از نمد چهار میل و به کمک چرخ خیاطی و یا به صورت دست دوز تهیه می کنند که البته می توان با کمک هنر گلدورزی و روبان دوزی زیبایی و جذابیت بیشتری به این مدل کیف ها بخشید. در ادامه نمونه های زیبا و متنوع انواع کیف مجلسی زنانه تهیه شده با نمد را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

کیف نمدیکیف جدید نمدیمدل کیف زنانهکیف زنانه با نمدکیف نمدی جدیدمدل کیف زنانهمدل کیف جدیدکیف مجلسی زنانهکیف زنانه نمدیکیف زنانه نمدیمدل کیف جدید

 مدل کیف دخترانه با جنس نمد:

تنوع طرح و رنگ بالای انواع نمد باعث شده است کبف های متنوع و زیبایی با نمد تهیه گردد. یکی از جالب ترین کاربردهای نمد تهیه کیف دخترانه فانتزی و زیبا است که اغلب با نمدهایی با رنگ های روشن و زیبا تهیه می گردد و دارای تزیینات فانتزی و زیبایی می باشد. تصاویر زیر چند مدل کیف دخترانه را نشان می دهد که هر یک از این مدل های زیبا و جذاب ساخته شده با نمد می توانند ایده جالبی برای انتخاب شما باشند.

کیف نمدی دخترانهکیف دخترانه نمدیکیف دخترانه نمدیمدل کیف دخترانهکیف دخترانه نمدیکدل کیف با نمدمدل کیفکیف دخترانه جدیدکیف دخترانهمدل کیف ساده

  •  آرون گروپس

مدل کیفهای نمدی عروسکی و فانتزی

هنر نمد دوزی امروزه بسیار رایج می باشد و از این پارچه در کار های تزئینی به خصوص تزیینات اتاق بچه ها و عروسک سازی استفاده فراوانی می شود؛ نمد یک نوع پارچه با بافت گرم و سبک، جاذب، چروک ناپذیر، محکم و بادوام است که در رده پارچه های پشمی قرار می گیرد، نمد را می توان برای دوخت انواع کیف های زیبای دخترانه و زنانه مورد استفاده قرار داد و از آنجا که این نوع پارچه ها احتیاجی به دور دوزی ندارند, لذا می توانید به سادگی و خیلی راحت کیف های نمدی، در طرح های شیک یا فانتزی و عروسکی بدوزید و لذت ببرید.

انواع کیفهای نمدی

کیف دوزی با نمد در طرحهای عروسکی و فانتزی ایده جذابی برای دوختن انواع کیفهای دخترانه و بچگانه می باشد که می توان آنها را در مدلها و طرحهای زیبا و نیز با رنگهای متنوع و شاد تهیه و تولید کرد و از آنجا که نمد دوزی هنر زیبا و در عین حال بسیار کاربردی می باشد، بنابراین امیدواریم از انواع مدل دوخت کیفهای زیبا با نمد که در این مطلب به اشتراک گذاشته ایم دیدن کرده و مدل کیف پول دخترانه و کیف دوشی دلخواه خود را انتخاب و الگو گیری کرده باشید، همچنین در اینجا می توانید مدلهای دیگری از کیفهای عروسکی و فانتزی زیبا را ببینید و ایده بگیرید.

جدیدترین طراحی کیف با نمد

کیفهای نمدی عروسکی

کیفهای نمدی زیبا

طراحی کیف کودکانه با نمد

تصاویری از کیفهای نمدی

طراحی کیف بچگانه با نمد

طراحی کیف با نمد

کیف نمدی جذاب

 دوخت کیف کودکانه با نمد

 دوخت کیف بچگانه با نمد

کیف نمدی شیک

 دوخت کیف جذاب با نمد

 دوخت کیف زیبا با نمد

 دوخت کیف فانتزی با نمد

کیف نمدی زیبا

با جدیدترین و شیک ترین مدل های کیف نمدی آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این طرح های زیبا و متنوع بتوانید مدل کیف دلخواه را انتخاب و تهیه نمایید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش متنوع و آموزشی هنر در خانه از دیگر طرح ها و مدل های زیبا و همچنین آموزش های مربوطه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۲ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *