دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل لباس مجلسی دانتل جدید و زیبا

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

دانتل از جمله پارچه های پرطرفدار برای انواع مدل های لباس مجلسی زنانه است. در این مطلب با گالری تصاویر مدل لباس مجلسی دانتل در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب آشنا خواهید شد.

اکثر دختر خانم ها و خانم های شیک پوش و خوش پسند دوست دارند در مراسم و مهمانی ها لباسی بپوشند تا زیبا و جذاب به نظر برسند یکی از انواع لباس شب هایی که جذابیت وبژه و خاصی دارد لباس شب با پارچه دانتل است. در ادامه عکس های مدل لباس شب دانتل را با هم مشاهده می کنیم.

لباس مجلسی گیپور و دانتل، امروزه به دلیل زیبایی منحصر به فرد و جذابیت طرفداران بسیار زیادی دارند اما جالب است بدانید این پارچه ها با یکدیگر در برخی زمینه ها متفاوت هستند. دانتلها معمولا از تارهای ابریشم می باشد که روی تور بافته می شوند.

این پارچه نیز دارای سه نوع متفاوت است که  می توان به پارچه دانتل کار شده، کار نشده و برجسته اشاره کرد. در این مطلب گالری تصاویر مدل لباس شب دانتل جدید و بسیار زیبا را برای شما جمع آوری کرده ایم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل لباس مجلسی دانتل

مدل لباس مجلسی دانتل با طراحی های شیک و جذاب

دانتل پارچه ای بسیار گرانقیمت است که به دلیل ظرافت و زیبایی فوق العاده اش امروزه در اکثر لباس شب های دخترانه و زنانه کاربرد دارد. اگر پارچه دانتل انتخابی شما دارای طرح های برجسته، براق و ظریف باشد و از پشت پارچه زبری وجود نداشته باشد پارچه مرغوب و خوبی است. در ادامه انواع مدل لباس  شب شیک دانتل زنانه و دخترانه را با هم مشاهده می کنیم.

لباسهای مجلسی دخترانه با پارچه دانتل

اکثر دختر خانم های شیک پوش لباس مجلسی دخترانه کوتاه را می پسندند. سعی کنید لباس مجلسی را انتخاب کنید که متناسب با اندام و سایز شما باشد. در غیر اینصورت ممکن است نامناسب به نظر برسید. در این بخش گالری لباس مجلسی مدرن دخترانه با پارچه دانتلی را برای شما قرار داده ایم.

لباس مجلسی دانتل دخترانه لباس مجلسی دانتل کوتاه مدل لباس مجلسی دانتل قرمزلباس مجلسی دانتل بلند دخترانه

  •  آرون گروپس

مدل های پیراهن مجلسی دانتل زنانه

خانم ها نیز اغلب پیراهن مجلسی زنانه در رنگ های تیره را ترجیح می دهند اما این نکته را همیشه در خاطر داشته باشید در انتخاب رنگ پارچه دانتل یا رنگ پیراهن مجلسی بهتر است رنگی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ پوست شما باشد.

لباس مجلسی دانتل لباس مجلسی دانتل آبی

لباس مجلسی دانتل زنانه لباس مجلسی دانتل شیک

پارچه دانتل جذابیت فراوانی به انواع مدل های پیراهن مجلسی زنانه و دخترانه می بخشد

لباس مجلسی دانتل بلند لباس مجلسی دانتل آبی لباس مجلسی دانتل مدرن مدل لباس مجلسی دانتل آبی لباسش مجلسی دانتل دکلته لباس مجلسی دانتل بنفش لباس مجلسی دانتل برای خانم های چاق لباس مجلسی دانتل سفید لباس مجلسی دانتل جذاب لباس مجلسی دانتل دنباله دار لباس مجلسی دانتل مدل ماهی لباس مجلسی دانتل زنانه قرمز لباس مجلسی دانتل طوسی لباس مجلسی دانتل زیبا مدل ماهی

امیدواریم مدل های لباس مجلسی دانتل جمع آوری شده در این مطلب مورد پسند شما واقع شده باشد و با استفاده از این مدل ها و طرح ها بتوانید پیراهن مجلسی زیبایی برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل برای مشاهده انواع پیراهن های مجلسی می توانید به بخش دنیای مد مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *