دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل مانتو ۲۰۱۶ با جدیدترین طرح ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

مانتو ها انواع طرح های متنوعی دارند و شما می توانید بنا بر سلیقه و فرم اندامتان مدل مانتوی متفاوتی متناسب با مد سال ۲۰۱۶ را برای پوشیدن انتخاب کنید. در این مطلب ۳۰ مدل مانتو ۲۰۱۶ با طرح های جدید و شیک را مشاهده خواهید کرد.

با شروع سال جدید مدل مانتوها و رنگ آن ها هم تغییر می کند بیشتر خانم های ایرانی ترجیح می دهند که از مدل های شیک و زیبا مانتوهای مد سال استفاده نمایند اگر شما هم به دنبال مدل مانتوهای مد سال هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا شما را انواع مدل مانتوی ۲۰۱۶ شیک و مجلسی آشنا سازیم.

مدل مانتو در زیبایی اندام و چهره شما بسیار تاثیر گذار است و علاوه بر این مانتو یکی از پوشش های مهم زنان ایرانی محسوب می شود. شما می توانید برای انتخاب جدیدترین مدل های مد سال مانتو از مدل مانتو ۹۵  و مدل مانتو جدید استفاده نمایید که در ادامه این مطلب انواع این مدل ها را ملاحظه خواهید کرد.

مدل مانتو 2016

عکس های مدل مانتو ۲۰۱۶ شیک و جذاب

علاوه بر مدل مانتو رنگ مانتو نیز بر روی جذابیت شما تاثیر گذار است. هر خانمی باید مطابق با رنگ پوست خود مدل مانتویش را انتخاب کند اگر رنگ مانتو با رنگ پوست شما مطابقت نداشته باشد مدل مانتو نیز جذابیت خودش را از دست می دهد. عکس های مدل مانتو سال جدید با طراحی های جدید و به روز را در ادامه ملاحظه بفرمایید.

انواع مدل مانتو 2016 شیک انواع متنوع مدل مانتو 2016 انواع مدل مانتو

در هنگام خرید مانتو شما می توانید بنا بر قد و اندام خود از انواع طرح های کوتاه و بلند مانتو استفاده نمایید. مدل های مانتو بلند برای خانم ها با قد بلند بسیار مناسب است و خانم هایی که قد کوتاه هستند بهتر است هرگز این مدل مانتو ها را برای پوشیدن انتخاب نکنند. مدل مانتو کوتاه برای خانم های قد کوتاه و ریز اندام می تواند برترین ایده باشد.

مدل مانتو بلند شیک مدل مانتو شیک در هنگام خرید مانتو بهتر است به فصل سال نیز توجه کنید برای فصل گرما مدل مانتو بهاره می تواند ایده خوبی باشد و برای فصول سرد سال مانتو های پاییزه بهترین ایده می باشند.

  •  آرون گروپس

مدل های مانتو 2016 مدل مانتو گیپور در طرح های متنوع

در ادامه این مطلب مدل های شیک و متنوع مانتو سال ۲۰۱۶ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

مانتو رنگ سال 2016 با طراحی زیبا و شیکمانتو مشکی 2016 مدل مانتو مشکی زنانه مدل های شیک و زیبا مانتو 2016مانتو زنانه 2016 انواع مدل های شیک فانتزی مانتو 2016 مدل مانتو تک دکمه زنانهانواع مدل مانتو 2016 با طرح های کوتاه و بلند مدل مانتو شیک و جذاب زنانه

مدل مانتوی مجلسی۲۰۱۶

مدل های مانتو برای هر مکانی متفاوت هستند در مجالس و مهمانی ها بهتر است که از انواع متنوع مدل مانتو مجلسی استفاده کنید هم چنین باید مانتوی محل کار شما با مانتویی که در مجالس استفاده می کنید متفاوت باشد.مدل مانتو های رسمی مدل مانتو هایی هستند که شما می توانید آن را برای محل کار خود استفاده نمایید.

مدل مانتو 2 رنگ 2016 انواع مل مانتو 2016 مدل مانتو مجلسی مدل مانتو 95 انواع مدذل مانتو های دو تکه 2016

امروزه در بیشتر مدل مانتو ها از پارچه گیپور استفاده شده است و شما هم بهتر است که برای مجالس و مهمانی ها از مدل مانتو گیپور مجلسی استفاده نمایید مدل مانتو های گیپور بسیار زیبا و جذاب هستند و شما می توانید این مدل مانتو های مجلسی را در انواع طرح های کوتاه و بلند برای خریدن انتخاب نمایید. در ادامه انواع مانتوهای جدید مربوط به سال۲۰۱۶ را مشاهده خواهید کرد.

مدل های شیک و زیبا مانتو مجلسی مانتو های مجلسی با طرح های شیک و گیپورمدل های شیک مانتو مانتو مجلسی با طرح های متنوع 2016

در تصاویر زیر انواع مدل مانتوهای مجلسی با جدیدترین طرح های رنگ سال ۲۰۱۶ را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل شیک و زیبا مانتو 2016

مدل مانتو رنگ سال 2016 مدل مانتو رنگ سال 2016 شیک مدل مانتو کره ای

تصاویر مدل مانتو ۲۰۱۶ را با طرح های متفاوت و زیبا در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدل مانتو ها شما را در انتخاب مانتوی مورد نظرتان به خوبی راهنمایی کنند. می توانید با مراجعه به بخش مدل مانتو با انواع طرح های متنوع مانتو ها آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *