دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
  • ۱

هنر نمایی گلوریا هاردی در نقش آزاده در سریال کیمیا خیلی زود وی را به چهره ای مشهور و البته محبوب تبدیل کرد. ماجرا وقتی جالب تر شد که خبر ازدواج وی با ساعد سهیلی بازیگر خوشنام سینما رسانه ای شد. در ادامه مجموعه عکس های ساعد سهیلی و همسرش مشاهده خواهید کرد.

ساعد سهیلی در مشهد و در 30 بهمن ماه سال 1366 متولد شده است پدر وی سعید سهیلی کارگردان و نویسنده سینما مشهور سینماست. این هنرمند محبوب از سن چهارده سالگی با بازی در فیلم شب برهنه به کارگردانی پدرش وارد عرصه هنر و بازیگری شده است. وی همچنین کارگردانی بخشی از کارهای پدرش را تاکنون بر عهده داشته است. همسر وی گلوریا هاردی می باشد. گلوریا در سریال محبوب کیمیا نقش رها را بازی کرده است. وی دو ملیتی و از مادری ایرانی و پدری فرانسوی متولد شده است. فارسی را خوب متوجه نمی شود و تمام اقوام او در فرانسه زندگی می کنند. در ادامه نیز تصاویر ساعد سهیلی به همراه همسرش را با هم مشاهده می کنیم.
 مجموعه عکس های ساعد سهیلی و همسرش

ازدواج ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

پس از شک و تردید ها در مورد ازدواج این زوج هنرمند آن ها به طور همزمان عکس های مشترک خود را در صفحه های اجتماعی منتشر کردند. ساعد سهیلی و گلوریا هاردی دو سال پیش در مشهد در حرم امام رضا به عقد یکدیگر در آمدند و ساعد به جمع متاهیلن پیوست چندی پیش نیز مراسم ازدواج خود را برگزار کردند و به خانه بخت رفتند.

عکس های ساعد سهیلی و همسرش

دلنوشته عاشقانه ساعد سهیلی برای همسرش

“همسر مهربانم کیمیا تمام شد. از تمام هراس هایت هنگام تماشای سریال آگاه بودم ترسی که بخاطر عدم شناخت کافی از مردم ایران داشتی. ترس از اینکه نکند مردم بخاطر لهجه ات نتوانند با تو ارتباط برقرار کنند و این کار برای تو بسیار سخت بود زیرا باید دیالوگ های طولانی فارسی را حفظ میکردی این سریال تمام شد و خرسندم که خوشحالی و نتیجه تلاش و پشتکارت را گرفته ای. این محبوبیت را به تو همسر عزیزم تبریک می گویم.”

مجموعه جدید عکس های ساعد سهیلی

عکس های ساعد سهیلی و همسرش

در این بخش عکس های ساعد سهیلی و همسر فرانسوی اش گلوریا را برای شما دوستان عزیز و همراهان گرامی در مکان های مختلف را جمع آوری کرده ایم.

عکس های ساعد سهیلی و همسرش جدید عکس های ساعد سهیلی و همسرش در کنسرت

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس ساعد سهیلی و همسرش در کنسرت محسن یگانه

گالری عکس های ساعد سهیلی و همسرش عکس های ساعد سهیلی و همسرش در برنامه تلویزیونی عکس گلوریا هادی و ساعد سهیلی عکس های ساعد سهیلی و همسرش گلوریا عکس های ساعد سهیلی و همسرش گلی عکس های ساعد سهیلی و همسرش آزاده عکس های ساعد سهیلی و همسر زیبایشگلوریا هادی بازیگر نقش آزاده در سریال کیمیا با بازیگران مشهویر همچون پوریا پورسرخ و آشا محرابی همبازی بوده است.

عکس های ساعد سهیلی و همسر فرانسوی اش عکس های ساعد سهیلی و همسرش در جمع بازیگران عکس های ساعد سهیلی و همسرش در جشنواره عکس های ساعد سهیلی و همسرش در تهران عکس های ساعد سهیلی و همسرش در کنار یگانه عکس های گلوریا هادی در برنامه تلویزیون حضور گلوریا هادی و همسرش در جشنواره

گلوریا یکی از بازیگران محجبه است به طوری که در سریال کیمیا کلاه گیس بر سر داشت. امیدواریم از مشاهده عکس های ساعد سهیلی و همسرش در مکان های مختلف لذت کافی را برده باشید. در صورت تمایل برای مشاهده بیشتر تصاویر بازیگران سینما و تلویزیون به بخش عکس بازیگران مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *