دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی لیر کوتاه و بلند زنانه و دخترانه

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

مدل موی لیر از جمله مدل موهای پر طرفدار در میان خانم ها و دختران جوان است در ادامه تصاویر مدل مو لیر بلند و کوتاه را قرار داده ایم امیدواریم الگوهای مناسبی برای آشنایی با این مدل موی زیبا باشند

 اغلب آرایشگران می دانند که چه مدل مویی به چه صورتی می آید اما اگر شما نیز در این مورد اطلاعاتی داشته باشید و بدانید چه مدل مویی به صورت شما می آید می توانید در کوتاهی مو خود اظهار نظر کنید و انتخاب متناسب مدل مو با توجه به فرم صورت باعث زیبایی دو چندان شما می گردد. در این مطلب با مدل مو لیر آشنا خواهیم شد و در ادامه تصاویر آن را با هم مشاهده می کنیم.

اگر شما دارای صورتی گرد می باشید مدل مو لیر می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. امروزه اکثر دختر خانم ها و خانم های جوان این مدل مو را به دلیل فانتزی و مدرن بودن انتخاب می کنند. در ادامه عکس های مدل موهای لیر بلند و کوتاه را با هم مشاهده خواهیم نمود.

عکس های مدل موی لیر زنانه و دخترانه

اگر دارای موهای متوسط، صاف با پیشانی نسبتا بلند می باشید این مدل مو برای شما متناسب می باشد. یکی از انواع مدل مو برای صورت گرد نیز می تواند این مدل مو فانتزی و جدید باشد. شما با استفاده از مدل لیر می توانید صورت گرد خود را کشیده تر و باریک تر نشان دهید.

مدل موی لیر کوتاه

مدل موهای لیر بلند

در مدل لیر موها به صورت لایه لایه کوتاه می گردد. این مدل مو یکی از مدل موهای شیک و امروزی است. در این مدل مو از قد مو ها کم نمی شود و تنها باعث می گردد موهای شما حالت گیرد.

مدل موی لیر بلند

مدل موی لیر بلند زیبا مدل موی کوتاه لیر رنگ روشن

  •  آرون گروپس

مدل موی لیر برای خانم ها مدل موی لیر دخترانه

مدل موی لیر دخترانه بلند مدل موی لیر دخترانه جدیداین مدل مو که شبیه به مدل موی چتری نیز می باشد یکی از انواع مدل موی دخترانه شیک و امروزی است که اغلب مورد پسند خانم ها و دختران جوانی است که مطابق مد پیش می روند.

مدل موی نسبتا بلند لیر مدل موی دخترانه شیک و جدید لیر مدل موی لیر مناسب صورت تپلمدل موی لیر شیک

مدل موهایی کوتاه لیر

اکثر خانم ها و دختر خانم ها مدل مو لیر کوتاه را می پسندند. رنگ روشن مو باعث می گردد لایه های مدل لیر بهتر دیده شوند پس رنگ مویی متناسب با این مدل مو نیز رنگ های روشن می باشند. شما تنها با استفاده از سشوار کشیدن می توانید موهای خود را به بهترین نحو شینیون کنید.

مدل موی لیر برای صورت گرد مدل موی کوتاه زنانه لیر مدل موی لیر کوتاه زنانه مدل مو متوسط لیر مدل موی لیر زنانه جدید و کوتاه مدل مو رنگ روشن لیر

مدل موهای شیک لیر

آموزش کوتاهی مو لیر بلند

مو لیر روی اندازه قد موهای شما تاثیری ندارد و این مدل مو فقط به موهایتان حالت و زیبایی خاصی را می بخشد. برای کوتاه کردن موها به صورت لیر باید به شیوه زیر عمل کنید :

مدل مو لیر بلند

۱. ابتدا موها را به سه قسمت مساوی تقسیم نمایید. توجه داشته باشید که یک قسمت موهای قسمت جلو هستند که از فرق سر باید به دو قسمت مساوی تقسیم شوند. قسمت دیگر نیز وسط موها است که باید به دو قسمت تقسیم گردد و قسمت آخر نیز موهای بالا گردن می باشند که لایه ای نازک هستند.

تقسیم کردن موها

۲. در این مرحله باید لایه آخر موها که نازک می باشد را در حدی که مشتری تمایل دارد کوتاه نمایید سپس همان قسمت را به صورت اریب خرد نمایید تا موهایتان از حالت صاف و یکدست بودن خارج شود.

کوتاه کردن مو

۳. یکی از قسمت های وسطی مو را به دو قسمت مساوی تقسیم نمایید و یکی از این قسمت ها را به کمک گیره ببندید و قسمت دیگر را روی موهای کوتاه شده بیندازید و این قسمت را هم مقدار کمی کوتاه تر از لایه پایینی کوتاه نمایید.

کوتاه کردن مو

۴.لایه وسطی موها را به صورت لایه لایه پایین آورید و یک لایه را به اندازه یک سانت کوتاه تر از لایه قبلی کوتاه نمایید.

مدل مو لیر

۵. در این مرحله از کوتاه کردن مدل موی لیر باید قسمت جلویی موها را کوتاه نمایید برای کوتاه کردن این قسمت ابتدا جلو موها را باز نمایید و با توجه به قسمتی که از پشت کوتاه شده قسمت جلویی را کوتاه نمایید.

کوتاه کردن قسمت جلویی موها

۶. قسمت جلویی موها را تا زیر چانه کوتاه نمایید.

کوتاه کردن قسمت جلویی مو

۷. قسمتی از مو را که از فرق وسط گرفته اید به سمت راست و قسمت دیگر را به سمت چپ ببرید.

مدل مو لیر  زنانه

۸. یک لایه از موها را تا قسمت بغل گوش بگیرید و به صورت اریب این قسمت را تا سمت بینی بکشید سپس اندازه راهنمایی که در قسمت قبل گرفتید این بخش از مو را کوتاه نمایید.

مدل کوتاهی مو لیر

۹. در این مرحله لایه بعدی که از موها مانده است را بگیرید و این قسمت را به صورت پله ای و رو به پایین کوتاه نمایید.

کوتاهی مو لیر

۱۰. قسمت پایینی موها را به صورت زاویه ۶۰ درجه بگیرید سپس این قسمت را خرد کنید تا موهایتان حالت خاصی را به خود بگیرند.

آموزش کوتاه کردن مو به صورت لیر مدل مو لیر بلند

همانطور که مشاهده کردید مدل موی لیر بسیار شبیه به مدل های مو فارا و کوپ می باشد و شما می توانید با ایده گرفتن از کوتاهی مو این مطلب مدل مویی مناسب و زیبا را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *