دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس آبشار های زیبا و با شکوه در سراسر دنیا

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

آبشارها یکی از جذاب ترین پدیده های طبیعت به حساب می آیند که زیبایی و شکوه آن ها مثال زدنی است. در این گالری، عکس آبشار های مختلف و زیبا در سراسر دنیا را مشاهده خواهید کرد.

مشاهده عکس های زیبا و جذاب از آبشارهای چشم نواز در سراسر دنیا و طبیعت بکر برای اکثر ما لذت بخش است. در این مطلب مجموعه عکس آبشار های زیبا و تماشایی در نقاط مختلف دنیا را جمع آوری کرده ایم. تا پایان همراه ما باشید.

یکی از انواع پدیده های زمین شناسی که در اثر ریزش یک رودخانه از مکانی بلند و یا یک فلات با سرعت بالا به درون دامنه یا دره رخ می دهد آبشار نام دارد. هر یک از آبشارهای موجود در طبیعت در سراسر دنیا از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشند. در این مطلب با برخی از آبشارها در مناطق مختلف آشنا خواهیم شد و در ادامه عکس این آبشارهای فوق العاده زیبا را با هم مشاهده می کنیم

عکس آبشارهای مختلف

عکس آبشار های با شکوه

همانطور که می دانید یکی از آبشارهای زیبا و فوق العاده عجیب در سراسر دنیا آبشار نیاگارا است در این بخش عکس های آبشار نیاگارا را به همراه عکس دیگر آبشارهای عجیب و جالب در سراسر دنیا را برای شما قرار داده ایم.

عکس آبشار عکس آبشار ایران عکس آبشار زیبا عکس آبشارهای جهان عکس آبشار در سراسر جهان عکس آبشار بلند عکس آبشارها عکس آبشار در طبیعت سر سبز گالری عکس آبشار عکس آبشار ها در خارج از کشور عکس آبشار در غروب آفتاب عکس آبشارهای عجیباین آبشار زیبا در میان انبوهی از درختان و جنگل بسیار زیبایی قرار گرفته است.

عکس آبشار و رنگین کمان عکس آبشارهای جالب عکس آبشاری جذاب مجموعه عکس آبشار آبشار زیبا در طبیعت عکس آبشار عجیب و زیبا عکس آبشار چشم نواز عکس آبشارهای فوق العاده عجیب عکس آبشار مارگونیکی از زیباترین آبشار ها که در مجاورت شهر سپیدان قرار دارد آبشار زیبای مارگون می باشد.

عکس آبشار نیاگارا عکس آبشار در چینعکس آبشاری فوق العاده زیبا در کشور چین

  •  آرون گروپس

عکس آبشار کروتیا عکس آبشار کریک عکس آبشار ویکتوریا عکس آبشار بلند ویکتوریا عکس آبشار عجیب ویکتوریایکی از بلندترین و زیباترین آبشارهای جهان که در جنوب قاره افریقا قرار دارد آبشار ویکتوریا است. این آبشار بسیار زیبا در بستر رودخانه زامبزی قرار دارد که همچنین عریض ترین آبشار جهان نیز شناخته می شود. معنای این آبشار زیبا در زبان بومیان مه خروشان است.

مشاهده عکس آبشار های زیبا که برخی از آن ها در میان انبوهی از درختان و در منطقه فلات قرار گرفته اند برای افراد جالب می باشد. امیدوارم از مشاهده تصاویر آبشارهای مختلف لذت کافی را برده باشید. در صورت تمایل برای مشاهده انواع عکس های طبیعت کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *