دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین تصاویر سفره آرایی میز شام با ایده های شیک و زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

تصاویری زیبا و جذاب از انواع سفره آرایی میز شام به همراه نکات قابل توجه و مهمی برای انجام تزیینات میز غذا و سفره آرایی با روش های جدید و متفاوت که به انجام بهتر و زیباتر سفره آرایی میز غذا کمک میکند. این ایده های جالب و تصاویر زیبا را در ادامه مشاهده خواهید نمود.

ایده هایی جدید و زیبا برای تزیین و سفره آرایی میز غذ با طراحی های جدید و به روز و ترفند هایی خلاقانه برای زیبایی بیشتر میز غذا و سفره آرایی های شیک و جذاب به همراه عکس ها و تصاویر زیبای تزیین میز غذا برای مهمانی ها و مجالس مختلف که در این مطلب مشاهده خواهید نمود. تا پایان همراهمان باشید.

مدل های جدید و شیک سفره آرایی میز شام :

ایده های جدید و مناسب که کمک میکند سفره آرایی میز غذارا به بهترین و زیباترین شکل ممکن انجام دهید و سفره آرایی شما تاثیر گذار و فوق العاده باشد. برای انجام تزیینات لازم است قبل از انجام هر کاری به چند نکته مهم توجه کنید. تعداد مهمان ها و اینکه مهمانی شما تا چه اندازه رسمی یا خودمانی است تا حدودی تعیین کننده چگونگی تزیینات است. سعی کنید میز غذا را مناسب با شخصیت و سلیقه مهمان ها بچینید. ظروف پذیرایی، رومیزی، دستمال سفره و سایز تزیینات را به گونه ایی انتخاب کنید که رنگ و جنس آنها با مهمانی هماهنگی کامل داشته باشد و حتما قبل از حضور مهمانها میز غذا را بچینید طوری که فقط سرو غذا باقی بماند.

سفره آرایی میز غذا

سفره آرایی

سفره آرایی

تزیین میز شام

برای زیبایی بیشتر میز شام، سعی کنید در تزیین آن از انواع وسایل تزیینی خصوصا گل های طبیعی یا مصنوعی و انواع شمع استفاده کنید. تاثیر گل و شمع آرایی های زیبا در تزیین و سفره آرایی میز چشمگیر است و باعث جذابیت بیشتر میز شام می شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تزیین میز شام

سفره آرایی میز شام

سفره آرایی میز غذا

سفره آرایی

تزیین میز شام با گل

برای زیبایی بیشتر میز شام تزیین غذا را تحت هیچ شرایطی دست کم نگیرید، زیبایی و تزیین غذاها به شکل فوق العاده ایی به میز غذای شما جذابیت می بخشد.

تزیین میز شام

تزیین میز شام

تزیین میز شام

سفره آرایی میز شام

تزیین میز شام

تزیین میز شام

تزیین غذا

برای داشتن زیباترین سفره آرایی لازم نیست حتما از وسایل و سرویس های پذیرایی گرانقیمت استفاده کنید. همین که با ابتکار و سلیقه میز غذارا بچینید و به هماهنگی اجزاء میز با هم توجه کنید میتوانید چیدمان و تزیینات شیکی داشته باشید. برای مشاهده مدل های متنوع و تزیینات بیشتر، از بقیه مطالب در بخش سفره آرایی دیدن کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *