دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل کابینت ممبران جدید برای آشپزخانه های ایرانی

  • یلدا محمدی
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

معرفی مدل های کابینت ممبران جدید و زیبا با طراحی های شیک و خاص به همراه ایده های مناسب برای انتخاب کابینت های ممبران متناسب با فضای آشپزخانه و دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایرانی را در این مطلب مشاهده می فرمایید.

یکی از جدیدترین سبک های مدل کابینت آشپزخانه شیک و زیبا کابینت ممبران است که با رنگ ها و طرح های مختلف تهیه و امروزه در صنعت کابینت سازی مورد استفاده قرار میگیرد. در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی زیباترین و ایده آل ترین کابینت های ممبران، به بررسی ایده هایی برای استفاده صحیح از این مدل کابینت در فضای آشپزخانه های ایرانی بپردازیم. تا پایان با این مجموعه طرح های ارائه شده بی نظیر و زیبا در آن همراه ما باشید.

مدل های کابینت ممبران جدید با طراحی های شیک و زیبا :

ساخت ماشین آلات CNC و پیشرفت تکنولوژی در صنعت منجر به تولید محصولی جدید به نام ممبران شده است. ممبران حاصل حکاکی دستگاه ذکر شده بر روی ورق های ام دی اف است که علاوه بر زیبایی و جذابیت، کارایی های زیادی نیز دارد. حکاکی بر روی ام دی اف با طرح ها و مدل های مختلفی انجام می گیرد و سپس با استفاده از روکش ضد آب پی وی سی که دارای تنوع رنگ بالا می باشد، به صورت یکدست پوشانده می شود. تصاویر زیر نمونه هایی از این مدل کابینت آشپزخانه را نشان می دهند که هر یک دارای ظاهری زیبا و فوق العاده می باشند.

مدل کابینتکابینت ممبرانکابینت های ممبرانکابینت آشپزخانهمدل کابینت آشپزخانهکابینت آشپزخانهکابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه ممبران :

طراحی انواع مختلف کابینتهای ممبران از سبک کلاسیک پیرونی می کند و اینگونه کابینتها اغلب برای آشپزخانه هایی با دکوراسیون کلاسیک و سنتی مناسب می باشند. کابینتهای ممبران همچنین برای کسانی که به استفاده از دکوراسیون آشپزخانه تماما چوب تمایل دارند کاملا مناسب می باشند.البته باید توجه داشته باشید علاوه بر ظاهری زیبا موارد مهم دیگری نیز در انتخاب این سبک کابینت اهمیت دارد که از ان جمله می توان به مقاومت بالا، قیمت مناسب و به صرفه، تنوع زیاد در طرح و رنگ و روکش ضد آب،اشاره نمود.تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین مدل های کابینت کلاسیک با سبک این نوع کابینت را نشان می دهد که می توانند الگوی مناسبی برای انتخاب شما باشند.

مدل کابینتکابینت های ممبران سفیدمدل کابینت سفیدکابینت جدید ممبرانکابینت ممبران جدیدمدل کابینت جدیدمدل کابینت ممبران

مدل کابینت سفید :

انواع مدل کابینتهای سفید ممبران یکی محبوب ترین کابینتها است که در آشپزخانه های ایرانی به چشم می خورد و فضایی دلچسب و ایده آل را در آشپزخانه به وجود می آورد. این مدل کابینت ها برای کسانی که به دکوراسیون آشپزخانه سفید علاقه مند هستند می تواند بهترین گزینه باشد. در ادامه عکس های انواع مدل کابینت سفید ممبران را ملاحظه می فرمایید که هر یک از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کابینت شیک و زیبای ممبرانکابینت آشپزخانه جدیدکابینت ممبران سفیدمدل کابینت زیبا کابینت آشپزخانه ممبرانکابینت های ممبرانکابینت آشپزخانه جدیدکابیت شیک و زیبای ممبران

مدل کابینتهای ممبران سفید طلایی

کابینتهای ممبران سفید طلایی از پرطرفداران ترین کابینتها محسوب می شود زیرا، این رنگ سازگار با هر نوع دکوری است و باعث زیبا و درخشان شدن فضا و همچنین بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه های کوچک می شود، وجود رنگ سفید در این نوع کابینتها با هر رنگ دیگری هم خوانی دارد و باعث بالا بردن جذابیت محیط می شود که از دیگر ویژگی های این نوع کابینتها تمیز و مرتب نشان دادن محیط آشپزخانه نیز است.

دکوراسیون آشپزخانه با کابینت ممبران

همانطور که می دانید جلوه زیبای فلز طلا همیشه در هر جا جذاب و خیر کننده است از این رو، استفاده از کابینت سفید و طلایی باعث تبدیل شدن فضای آشپزخانه به فضای لوکس خواهد شد اما نکته مهم که در زمان استفاده از این رنگ باید به آن دقت کنید تابش نور است و در قسمت هایی از کابینت که در معرض نور مستقیم خورشید هستند نباید در استفاده از این رنگ زیاده روی کرد اما در صورتی که آشپزخانه تاریک و کم نور است استفاده از این رنگ سفید طلایی گزینه بسیار مناسبی است، در ادامه مدل هایی از کابینتهای ممبران سفید طلایی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن فضای آشپزخانه تان بسیار شیک و زیبا به نظر آید.

استفاده از مدل کابینت زیبا

مدل کابینت سفید طلایی در دکوراسیون آشپزخانه

مدل کابینت ممبران برای زیباتر نشان دادن فضای آشپزخانه

مدل شیک کابینت آشپزخانه با طراحی جدید

مدل لاکچری کابینت آشپزخانه

مدل شیک کابینت با طراحی زیبا

مدل کابینت ممبران با رنگ سفید طلایی

مدل زیبای کابینت آشپزخانه

مدل کابینت آشپزخانه جدید با تم سفید طلایی

 

مدل کابینت ممبران در طراحی شیک و خاص

مدل کابینت شیک و جدید

ایده زیبا برای فضای آشپزخانه

مدلی شیک از کابینت ممبران

با طرح های جدید و زیبای انواع مدل کابینتهای ممبران آشنا شدید، با توجه به مدل های ارائه شده می توانید مناسب ترین مدل کابینت را انتخاب نموده و با توجه به دکوراسیون داخلی آشپزخانه مورد استفاده قرار دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *