دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کت بلند زنانه با طراحی های جدید و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۵ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

کت زنانه یکی از مدل لباس های مجلسی است که مورد استفاده بیشتر خانم های ایرانی در مجالس و مهمانی ها قرار می گیرد. اگر شما به دنبال انواع مدل کت زنانه بلند جدید و مدرن هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

کت پوششی رسمی و مناسب برای خانم ها در مجالس و مهمانی ها است اگر شما می خواهید در ظاهری مناسب و شیک در مجالس و مهمانی ها حضور داشته باشید بهتر است که از انواع مدل کت بلند استفاده کنید. در این مطلب مدل های متنوع کت بلند را مشاهده خواهید کرد.

کت های زنانه در انواع مدل کت کوتاه و کت بلند، موجود هستند و شما می توانید بنا بر فرم اندام و سلیقه شخصی خود از انواع این مدل کت ها در مجالس مختلف استفاده کنید. در این مطلب انواع مدل های کت زنانه را با طراحی های مدرن و شیک برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم.

کت زنانه بلند 2016

مدل کت بلند زنانه اسپرت

بیشتر خانم های جوان ایرانی تمایل دارند که از مدل کت بلند اسپرت در مهمانی ها استفاده کنند. کت اسپرت را می توانید با انواع شلوار های جین و … ست کنید. برای خانم هایی که قد بلندی دارند این مدل کت ها می توانند بهترین انتخاب باشند. ولی خانم های قد کوتاه بهتر است که  مدل کت های نیم تنه و کوتاه را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

کت زنانه 2016 با انواع طرح های متنوع

انواع مدل کت بلند

یکی از کت هایی که بیشتر در فصل پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می گیرد کت لی است شما می توانید مدل کت لی را با دامن کوتاه لی و یا شلوار لی بپوشید با این کار جذابیت خود را چندین برابر خواهید کرد.

کت زنانه لی

مدل کت لی شیک و مدرن زنانه

در مجالس و مهمانی ها شما می توانید از انواع مدل کت و دامن مدرن و مدل کت و شلوار زنانه با مدل های کت استفاده کنید که در این مطلب مدل های شیک و جدید کت مجلسی زنانه را مشاهده خواهید کرد.

مدل کت بلند زنانه با طراحی مدرن و شیک   کت اسپرت مدل های کت بلند شیک مدل کت اسپرت زنانه انواع مت های بلند زنانه اسپرت    انواع مدل های شیک مت بلند انواع مدل های کت زنانه بلند

مدل کت بلند مجلسی

مدل یقه کت زنانه در جذابیت و زیبایی کت شما بسیار تاثیر گذار است. کت ها با یقه انگلیسی ظاهر شما را رسمی تر نشان می دهند.

مدل کت زنانه 2016

مدل کت بلند و جیب دار زنانه کره ای

کت زنانه

انواع مدل های جذاب کت گیپور زنانه

کت ها با یقه قلبی و هفت برای خانم های چاق بسیار مناسب هستند. اگر شما بلند قد هستید بهتر است که رنگ کت و شلوار خود را متفاوت با یکدیگر انتخاب کنید کت و شلوار ها با رنگ ست برای خانم ها با قد بلند می تواند بهترین ایده باشد.

  •  آرون گروپس

انواع مدل کت بلند زنانه

انواع مدل کت بلند در طرح های شیک و مدرن

مل کت بلند شیک و مدرن زنانه

در این بخش انواع مدل های کت بلند را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها بهترین راهنما برای انتخاب مدل کت شما عزیزان باشند.

مدل کت بلند مدرن و زیبا

کت زنانه در طرح های شیک و جدید

کت و شلوار زنانه 2016

انواع مدل کت زنانه با طراحی های جذاب

مدل کت زنانه 2016

کت بلند تیره زنانه

مدل های متنوع کت زنانه

مدل کت بلند با طرح های جذاب و زیبا

مدل کت و شلوار زنانه

مدل کت زنانه

مدل کت بلند

در هنگام خرید کت به جنس پارچه کت توجه کنید و کت ها با پارچه های خوش فرم و خوش حالت را برای خریدن انتخاب کنید. در این مطلب انواع متنوع مدل کت بلند زنانه را مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *