دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل مبل سلطنتی جدید و شیک برای خانه های ایرانی

  • یلدا محمدی
  • ۳ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

گالری تصاویر جدید و زیبای انواع مدل مبل سلطنتی شیک وجذاب با طراحی های ایده ال و مناسب برای خانه های ایرانی را در این مطلب ملاحظه می فرمایید و با جدیدترین مدل های مبلمان سلطنتی منزل آشنا می شوید.

انتخاب شایسته و مناسب مدل مبل سلطنتی نقش مهمی در دکوراسیون داخلی منزل شما دارد و در صورتی که از آن دسته افرادی هستید که به دکوراسیون کلاسیک علاقه دارید و این سبک را برای منزل خود می پسندید انواع مختلف مبلمان سلطنتی که در ادامه به معرفی جدیدترین مدلهای آن می پردازیم، می توانند بهترین و مناسب ترین گزینه برای منزل شما باشند. تا پایان با مجموعه تصاویر انواع مبل سلطنتی شیک و جدید همراه ما باشید.

گالری تصاویر مدل مبل سلطنتی شیک و زیبا :

انواع مختلف مدلهای مبل سلطنتی اغلب برای اتاق پذیرای مورد استفاده قرار می گیرد و در صورتی که شما نیز تمایل دارید از این سبک مبلمان برای منزل خود استفاده نمایید رعایت چند نکته، اهمیت زیادی دارد و با توجه به آنها می توانید مناسب ترین مبلمان را برای منزل انتخاب نموده و به ایده آل ترین دکوراسیون دست یابید. مهمترین امر توجه به دکوراسیون داخلی منزل است که مدل مبلمان اغلب بر اساس آن تعیین می گردد. از انواع مختلف مبلمان سلطنتی اغلب برای منازل و مکان هایی با دکوراسیون کلاسیک استفاده می شود و متناسب با فضا و دکوراسیون طرح و رنگ و مدل مبل تعیین می شود. تصاویر زیر بهترین مدلهای مبل سلطنتی با توجه به دکوراسیون منازل مختلف را نشان می دهند که هر یک انتخاب مناسبی برای شما محسوب می گردند.

مدل مبل سلطنتی جدیدمدل مبلمان سلطنتی جدیدمدل مبل اتاق پذیراییRoyal sofas models (6)مبلمان منزلمبل سلطنتی شیکمبلمان سلطنتی جدید

همانطور که می دانید انواع مختلف مدل مبل راحتی برای فضاهایی با دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می گیرند و می توان آنها را برای مکان های مختلف از جمله اتاق نشیمن و همچنین به عنوان مبلمان جلوی تلویزیون به کار برد اما در مورد مبلمان سلطنتی شرایط کاملا متفاوت است و از این سبک مبل اغلب در اتاق پذیرایی استفاده می شود که نقش مهمی نیز در دکوراسیون اتاق پذیرایی دارد. در ادامه چند دکوراسیون زیبا و شیک اتاق پذیرایی با انواع مختلف مدلهای مبل سلطنتی را ملاحظه فرمایید.

مدل مبلمان جدید و شیکمبلمان سلطنتی جدیدمدل مبلمان جدید و شیکمبلمان جدید منزلمدل مبل سلطنتیمبل سلطنتیمبلمان سلطنتی مبلمان سلطنتی اتاق پذیرایی

علاوه بر مدلهای مبل، نوع چیدمان مبل ها و همچنین محل قرار دادن میز جلو مبلی و دیگر وسایل موجود در اتاق پذیرایی نیز از اهمیت زیادی برخوردارند و بعد از انتخاب مبل سلطنتی مناسب باید به این نکات نیز توجه نمود. تصاویر زیر شما را بیشتر با انتخاب طرح مبل مناسب و همچنین نحوه چیدمان آنها آشنا می سازد.

  •  آرون گروپس

مبلمان سلطنتیمدل مبل جدیدمدل مبل سلطنتیمدل مبل جدیدمبلمان سلطنتی منزلمدل مبل جدید و زیبا

مدلهای جدید مبل سلطنتی یا استیل شزلون

شزلون ها از جمله مبل های منحصر به فرد و زیبا می باشند که مدلهای استیل آن در چیدمان مبل سلطنتی منزل می تواند به عنوان یک عنصر جدا در گوشه ای از خانه و یا اینکه در کنار دیگر مبل ها قرار بگیرد. استفاده از این مدل مبل پیشینه ای تاریخی دارد، برخی پیدایش و ساخت این مبل را مربوط به مصریان می دانند که به عنوان تخت سلطنتی پادشاهان و الهه های این سرزمین کهن مورد استفاده قرار می گرفته است. البته در فرانسه و ایتالیا نیز در منازل اشراف طرحی متفاوت از این مبل استفاده می شده است و در اواخر دهه ۱۷۰۰ میلادی طرح های متنوع تری از این مبل توسط فرانسوی ها ارائه شد. حالت نامتقارن مبل و داشتن انحنا در دو طرف مبل از ویژگی های خاص طراحی مدل مبل شزلون به شمار می رود.

شزلون ها علاوه بر ایجاد دکوراسیونی شیک و لوکس می توانند مبلی ایده آل و راحت برای استراحت بهتر و داشتن آرامش بیشتر در محیط منزل باشد. امروزه طرح های مدرن و کلاسیک شزلون ها در بازار موجود می باشد که بر اساس علاقمندی و سلیقه خود می توانید آن ها را انتخاب و در کنار سرویس خواب و یا در بخش های مختلف منزل قرار دهید و از داشتن چنین مبل شیکی لذت ببرید. اغلب شزلون به عنوان مبل تک در دکوراسیون فضای خانه در نظر گرفته می شود که چیدمان شزلون سلیقه ای است و هر کجا که پسند افراد می باشد محل قرار گرفتن شزلون خواهد بود به عنوان مثال می توانید شزلون را در کنار تلویزیون و یا پنجره قرار دهید تا از تماشای تلویزیون و فضای بیرون لذت ببرید.

مدل جدید مبل استیل شزلون

در ادامه این بخش تصاویر متنوع از انواع مبل شزلون با طرح استیل یا همان سلطنتی را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید نظاره گر این تصاویر باشید.

مبل سلطنتی شزلون با طرح دلخواه

جدیدترین مدل مبل سلطنتی

مبل سلطنتی شزلون با طرح خاص

مبل سلطنتی شزلون با طرح شیک

مبل سلطنتی شزلون با طرح جدید

مبل سلطنتی شزلون با طرح متفاوت

مبل سلطنتی شزلون با طرح منحصر به فرد

قشنگ ترین مدل مبل سلطنتی

مبل سلطنتی شزلون با طرح بی نظیر

مدل زیبای مبل استیل شزلون

مدل لوکس مبل استیل شزلون

مدل بی نظیر مبل استیل شزلون

مدل قشنگ مبل استیل شزلون

مدل تماشایی مبل استیل شزلون

دیدنی ترین مدل مبل سلطنتی

مدل ساده مبل استیل شزلون

مدل دوست داشتنی مبل استیل شزلون

مدل متنوع مبل استیل شزلون

تصاویر انواع مدلهای مبل سلطنتی و نوع چیدمان و طراحی دکوراسیون با اینگونه مبلمان را ملاحظه نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این تصاویر و مدلهای زیبا و شیک بتوانید مبلمان دلخواه را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *