دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل کت و دامن گیپور جدید و شیک + تصاویر

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب برای شما گالری تصاویر جدیدترین مدل های کت و دامن گیپور در طرح ها و رنگ های فوق العاده زیبا و شیک را جمع آوری کرده ایم. امیدوارم این مدل ها برای شما جذاب باشند و با استفاده از آن ها بتوانید کت و دامن مجلسی زیبا برای خود انتخاب نماییید.

برخی از افراد ترجیح می دهند کت و دامن را به عنوان لباس مجلسی انتخاب کنند در انتخاب کت و دامن برای مجلس باید نکات بسیاری را رعایت نمود. در این مطلب برای شما گالری تصاویر مدل کت و دامن  ها در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب را جمع آوری نموده ایم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

گیپور یکی از انواع پارچه های بسیار شیک و زیبا با طرح ها و رنگ های متفاوت و جذاب می باشد. کت و دامنها دوخته شده با این پارچه زیبایی و جلوه خاصی دارد در این مطلب گالری تصاویر مدل کت و دامنهای گیپور را برای شما جمع آوری نموده ایم. امیدوارم با استفاده از این مدل ها بتوانید مدل کت و دامنی زیبا برای خود انتخاب نمایید.

مدل های شیک کت و دامن گیپور

یکی از انواع مدل های لباس مجلسی گیپور مدل کت و دامنهای گیپور می باشد. کت و دامنهای گیپور را می توان به صورتی انتخاب نمود که هر دو هم رنگ بوده یا دارای رنگ های متضاد باشند. سعی کنید کت و دامنی را انتخاب کنید که متناسب با سایز و اندام شما باشد تا زیبایی تان چند برابر گردد. در ادامه عکس مدل کت و دامنهای گیپور در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب را با هم مشاهده خواهیم کرد.

کت و دامن دخترانه گیپورکت و دامن زنانه گیپور سفید

کت و دامن مجلسی جدید

در این بخش گالری تصاویر زیباترین و جدیدترین مدل های کت و دامنی زنانه و دخترانه را جمع آوری نموده ایم. امروزه گیپورها در طراحی و دوخت و دوز لباس ها کاربرد بسیاری دارد از آن جا که پارچه ای بسیار زیبا با طرح ها و رنگ های متفاوت می باشد. مدل مانتو گیپور مجلسی نیز امروزه طرفداران بسیاری دارد.

کت و دامن گیپور کت و دامن گیپور آبی کت و دامن گیپور مشکی کت و دامن گیپور بلند

کت و دامن های بلند نیز اغلب متناسب افراد قد بلند با اندام متناسب یا لاغر می باشند. انتخاب شینیونی مدرن و کفش های مجلسی زیبا باعث می شود جذابیت شما در مجالس چند برابر گردد.

  •  آرون گروپس

کت و دامن گیپور طوسی کت و دامن گیپور زنانه کت و دامن گیپور سفید

کت و دامن های کوتاه اغلب مورد پسند دختر خانم ها می باشد و این مدل کت و دامن دخترانه به هر اندام و سایزی می آید.

کت و دامن گیپور مشکی زنانه کت و دامن گیپور بسیار زیبا کت و دامن گیپور جدید کت و دامن صورتی گیپور کت و دامن گیپور زرد کت و دامن گیپور زیبا زنانه کت و دامن کوتاه زنانه کت و دامن گپور بنفش

کت و دامنهای کارشده با گیپور

یکی از پارچه های بسیار زیبا که گاهی ممکن است برای تزیین لباس مجلسی مورد استفاده قرار گیرد گیپور می باشد در این بخش زیباترین مدل های کت و دامنهای مجلسی که همراه با گیپور تزیین شده است را برای شما آورده ایم.

کت و دامن گیپور جذابکت و دامن گیپور جذابکت و دامن گیپور مدرن

مدل های جدید کت و شلوار مجلسی گیپور

اغلب خانم ها به دنبال تنوع طرح و مدل در انواع لباسهای گیپور می باشند و علاقمندند از مدل های جدید و فوق العاده شیک لباس مجلسی گیپور استفاده نمایند. توجه داشته باشید که انواع لباس مجلسی گیپور مناسب ترین لباس ها برای حضور در مجالس رسمی می باشد که هر یک از بانوان عزیز و دختر خانم های جوان می توانند بر اساس میل و سلیقه و البته استایل خود مدل بلوز گیپور، مدل کت و دامن گیپور، مدل کت و سارافون گیپور، مدل کت و شلوار گیپور، مدل پیراهن گیپور و مدل مانتو گیپور را برای لباس میهمانی انتخاب نمایند.

در ادامه این بخش سعی کرده ایم بهترین و شیک ترین انواع مدل کت و شلوار کار شده گیپور را به اشتراک بگذاریم. شما می توانید با تماشایی این مدل لباس های مجلسی زیبا به سلیقه خود بهترین مدل را جهت دوخت انتخاب و سفارش دهید. یادآوری این نکته ضروری است که لباسهای مجلسی دانتل تقریبا شبیه به لباس مجلسی گیپور می باشد بنابراین به هنگام خرید پارچه برای دوخت لباس گیپور به این نکته توجه کنید.

کت و دامن گیپور و کت و شلوار گیپور

کت و شلوار گیپور با طراحی جدید

کت و شلوار گیپور با طراحی منحصر به فرد

کت و شلوار گیپور با طراحی فوق العاده

مدل های شیک کت و دامن گیپور

کت و شلوار گیپور با طراحی دوست داشتنی

کت و شلوار گیپور با طراحی تماشایی

کت و شلوار گیپور با طراحی لاکچری

کت و شلوار گیپور با طراحی قشنگ

کت و شلوار گیپور زنانه

کت و شلوار گیپور با طراحی فوق العاده

مدل زیبای کت و شلوار گیپور

مدل های به روز کت و دامن گیپور

مدل متفاوت کت و شلوار گیپور

مدل جالب کت و شلوار گیپور

مدل خاص کت و شلوار گیپور

مدل کت و شلوار لیمویی گیپور مدل دوست داشتنی کت و شلوار گیپور

مدل های بی نظیر کت و دامن گیپور

امیدوارم زیباترین و جدیدترین مدل های کت ودامن گیپور در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب جمع آوری شده در این مطلب برای شما جذاب بوده باشند و با استفاده از این مدل ها بتوانید مدل کت و دامن مجلسی زیبا برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *