دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل پرده 2016 با طرح های شیک و زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

جدیدترین عکس های مدل پرده 2016 شیک و زیبا و تصاویری از انواع مدل های پرده جدید و متنوع ویژه سال 2016 که هر یک زیبایی خاصی به فضای منزل شما می بخشند را در این مطلب مشاهده فرمایید.

انتخاب مناسب و شایسته مدل پرده 2016 تغییرات اساسی در فضای منزل شما ایجاد می کند و به زیبایی و جلوه بیشتر فضای داخلی منزل کمک می نماید. بر همین اساس در این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین مدل های پرده ویزه سال 2016 بپردازیم تا با الگوبرداری از آنها، زیباترین و جدیدترین مدل پرده را انتخاب و تهیه نمایید و از این طریق بر جذابیت فضای داخلی منزل بیفزایید. تا پایان با این مجموعه عکس مدل پرده های شیک و زیبا همراه ما باشید.

 عکس مدل پرده 2016 با طراحی های زیبا و جدید :

معیارهای مختلفی برای انتخاب مدل پرده 2016 وجود دارد و اغلب افراد با سلایق و نیازهای مختلف و همچنین بر اساس دکوراسیون داخلی منزل سعی دارند بهترین و مناسب ترین مدل پرده را انتخاب و مورد استفاده قرار دهند و از این طریق بر زیبایی فضای منزل بیفزایند. در ادامه به معرفی مدل های جدید پرده برای قسمت های مختلف منزل می پردازیم که هر یک از این نمونه ها می توانند الگوی مناسبی برای انتخاب مدل پرده جدید توسط شما باشند.

مدل پرده اتاق پذیرایی 2016 :

وجود پرده مناسب در اتاق پذیرایی از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است و نقش مهمی در دکوراسیون اتاق پذیرایی دارد. جدیدترین مدل های پرده اتاق پذیرایی ارائه شده برای سال 2016 متشکل از کتیبه و والان است که در کنار هم ترکیبی زیبا تشکیل داده اند. البته برخی از مدل های کتیبه ای نیز می توانند به تنهایی زینت بخش اتاق پذیرایی باشند. تصاویری که در ادامه مشاهده می فرمایید نمونه هایی از زیباترین و جدیدترین مدل پرده پذیرایی می باشند که هر یک از این طرح ها انتخاب مناسبی برای سال 2016 محسوب می گردند.

مدل پردهمدل پرده جدید 2016مدل پرده 2016مدل پرده پذیراییپرده پذیرایی 2016مدل پرده اتاق پذیراییمدل پرده پذیراییمدل پرده جدیدپرده اتاق پذیرایی 2016پرده اتاق پذیرایی جدید

مدل پرده اتاق خواب 2016 :

اغلب برای اتاق خواب از مدل پرده های ساده استفاده می شود که رنگ و طرح آن با فضای اتاق خواب و دکوراسیون داخلی آن هماهنگی دارد. در این بخش به معرفی جدیدترین مدل های پرده اتاق خواب می پردازیم که با ایده گرفتن از این مدل های زیبا و جذاب می توانید بهترین و مناسب ترین مدل پرده اتاق خواب را انتخاب نمایید.

مدل پرده جدیدمدل پرده 2016پرده اتاق خوابمدل پرده سادهمدل پرده ساده 2016مدل پرده اتاق خواب

  •  آرون گروپس

مدل پرده آشپزخانه 2016 :

پنجره های آشپزخانه با توجه به دیزاین و طراحی داخلی نیازمند استفاده از مدل پرده متفاوت می باشند و آشنایی شما با انواع پرده آشپزخانه باعث می شود بتوانبد آنچه را که با فضای داخلی هماهنگی دارد و باعث زیبایی بیشتر آشپزخانه می شود انتخاب نمایید. بر همین اساس در این بخش چند مدل پرده آشپزخانه شیک و جدید را معرفی می نماییم که پیشنهاد مناسبی برای مدل پرده 2016 محسوب می شوند و انتخاب هر یک از این مدل های زیبا می تواند دکوراسیون داخلی آشپزخانه را دستخوش تغییرات اساسی نماید.

مدل پرده سادهمدل پرده 2016 ساده و شیکمدل پرده سادهمدل جدید پرده 2016مدل پرده آشپزخانهمدل پرده آشپزخانه

انواع مختلف مدل پرده 2016 را مشاهده نمودید، با الگوبراری از این مدل های زیبا می توانید متناسب با دکوراسیون داخلی منزل بهترین مدل پرده را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. همچنین با مراجعه به بخش مدل پرده از دیگر مدل های زیبا و جدید با طراحی های شیک مناسب با دکوراسیون ایرانی دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *