دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی نامزدی جدید با طرح های شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

مدل مو و لباس و میکاپ در جشن عروسی و نامزدی با یکدیگر تفاوت دارد. شما می توانید از مدل های ساده و طبیعی مو برای جشن نامزدی خود استفاده کنید. در این بخش از دنیای مد بیش از بیست مدل موی نامزدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

جشن نامزدی جشنی است که در ایران بعد از بله برون می گیرند. جشن نامزدی را می توانید به صورت یک جشن خانوادگی خصوصی و یا یک مراسم با شکوه و مجلل در تالار برگزار کنید. در این مجموعه مدل های متنوع و زیبایی از مدل موی نامزدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

در جشن نامزدی باید از مدل های مو طبیعی و شل به صورت جمع و بسته و مدل میکاپ لایت و ملایم استفاده کنید. با این مدل مو ها شما زیباتر و جذاب تر به نظر خواهید رسید. انواع مدل موهایی نامزدی در ادامه مطلب می تواند ایده خوبی برای انتخاب مدل مویی شیک برای شما در جشن نامزدیتان باشد.

انواع مدل موی نامزدی 2016

انواع مدل موی باز برای جشن نامزدی

مدل موی باز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد. برخی از دختر خانم ها تمایل دارند که برای جشن نامزدیشان از مدل مو های باز استفاده کنند. بهتر است مدل مویی را که برای جشن نامزدیتان انتخاب می کنید مطابق فرم صورت شما باشد و با مدل لباس و میکاپ صورتتان مطابقت داشته باشد.

انواع مدل موی باز و بسته

مدل موی فر باز به همراه میکاپ نامزدی

اگر شما ترجیح می دهید که از  مدل موی فر باز استفاده کنید می توانید مدل مو هایی را انتخاب کنید که در آن ها از بافت های تزیینی مو استفاده شده است.

  •  آرون گروپس

مدل موی فر باز

مل موی ساده برای جشن نامزدی مدل مو دخترانه

مدل های مو برای جشن نامزدی را در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد این مدل مو ها به شما زیبایی و متانت بیشتری می بخشند.

مدل موی باز برای مراسم نامزدیمدل موی باز و صاف نامزدی مدل مو نامزدی 2016 شیک مدل های مو نامزدی با طرح های متفاوت و ایده آل

مدل موهایی نامزدی به صورت بسته

مدل مو برای صورت های مختلف متفاوت است شما هرگز نمی توانید از مدل مو برای صورت گرد  برای صورت های کشیده و بیضی شکل استفاده کنید.

مدل های شیک و جذاب موی نامزدی مدل موی مجلسی و نامزدی بسته مدل موی نامزدی به همراه بافت تزیینیانواع مدل موی های نامزدی مدل موی بسته مناسب جشن نامزدی
در بین مو هایتان می توانید از گل های طبیعی و مصنوعی و وسایل تزیین کننده مو استفاده کنید با این کار جذابیت مدل موی شما چند برابر خواهد شد. انواع مدل موی بسته مجلسی می توانند ایده مناسبی برای مدل موی شما عزیزان باشند.

مدل موی نامزدی در طرح های متنوع مدل موی نامزدی شیک و ساده مدل شیک و زیبا موی نامزدی بسته انواع مدل موی بسته و باز برای جشن های نامزدی مدل موی بسته به همراه بافت تزیینی مدل مناسب و شیک مو برای جشن نامزدی انواع مدل مو های شیک و جدید 2016

 جدیدترین انواع مدل مو باز و بسته برای نامزدی

امروزه برای مدل آرایش عروس و انتخاب مدل موهای وی، برخلاف زمان های گذشته که شامل آرایشهای غلیظ و سایه های رنگارنگ متنوع از جمله خلیجی و غیره و نیز مدل موهای چند طبقه و عجیب و غریب پر از تافت مد بود، خیلی کم استفاده می شود و به جای آن استفاده از آرایش های طبیعی و مدل موهای ساده و زیبا رواج بیشتری پیدا کرده و طرفداران بیشتری دارند، از این رو اغلب خانوم ها معمولا به دنبال مدل موهایی باز و یا بسته به شکل ساده و به همراه آرایش های لایت می باشد، زیرا در این صورت زیبایی طبیعی و دخترانه آنها نمایان تر است و بر خلاف ظاهر مصنوعی و ماسک دار ناشی از آرایش های غلیظ, آنها را جذاب تر نشان خواهد داد. در ادامه مدلهای دیگری از آرایش مو برای جشن نامزدی را ملاحظه می کنید.

مدل مو نامزدی زیبا و ساده

بنابراین در صورتی که به دنبال انتخاب مدل موهایی مناسب برای جشن نامزدی خود هستید، در ادامه تصاویر بالا, در این قسمت انواع آرایش مو و شنیون موهای باز و بسته برای خانوم های جوان که جشن نامزدی آنها نزدیک است قرار داده ایم که امیدواریم بعد از تماشای تصاویر, بهترین مدل مو دلخواه خود را متناسب با فرم چهره خود انتخاب نمایید و در جشن نامزدی تان بدرخشید.

تصاویری از مدل مو نامزدی

ساده ترین مدل مو نامزدی

انواع مدل مو نامزدی

زیباترین مدل مو نامزدی

مدل مو نامزدی بسته و بافته

مدل موی نامزدی با تاج گل

مدل مو نامزدی با بافت ساده

جدیدترین مدل مو نامزدی

مدل موی نامزدی نیمه بسته

مدل مو نامزدی ساده

مدل مو نامزدی جذاب

مدل مو نامزدی جذاب

مدل مو نامزدی زیبا

مدل موی نامزدی باز

یکی از دغدغه های بزرگ دختران جوان انتخاب مدل موهای نامزدی شیک و جدید است به طور کلی مدل موهای نامزدی شیک و مناسب می تواند چهره شما را به کلی تغییر کند. برای مشاهده انواع مدل موی عروس کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *