دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های سفره هفت سین عروس با جدیدترین تزیینات

  • یلدا محمدی
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

جدیدترین و متنوع ترین مجموعه عکس سفره هفت سین عروس به همراه معرفی ایده هایی برای تزیین و چیدمان سفره هفت سین در خانه عروس را در این بخش ملاحظه می فرمایید و زیباترین مدل های سفره هفت سین آشنا می شوید.

مشاهده انواع مختلف مدل سفره هفت سین عروس کمک می کند با ایده گرفتن از طرح های اجرا شده و مدل های مختلف، بهترین و زیباترین مدل هفت سین را انتخاب نمایید. در این مطلب مجموعه ایی از جدیدترین مدل های هفت سین مناسب خانه عروس با طرح های متنوع و زیبا را گردآوری نموده ایم که هر یک از این تصاویر می توانند الگوی جذاب و جالبی برای تزیین هفت سین شما باشند. در ادامه با مشاهده این مدل هفت سین ها و تزیینات زیبای آنها همراه ما باشید.

تزیین سفره هفت سین عروس با طرح های جدید و شیک :

انتخاب مدل سفره هفت سین شیک و زیبا یکی از دغدغه های همه نوعروسانی است که قصد دارند در عید نوروز به خانه بخت بروند و یا اولین سالی است که زندگی مشترک خود را شروع نموده اند و تصمیم دارند هفت سین زیبا و متفاوتی بچینند. از این رو در این مطلب مجموعه ایی از عکس های انواع مدل هفت سین و تزیینات ویژه آن را گردآوری نموده ایم که هر یک زیبایی ویژه ایی دارند و می توانند الگوی جالبی برای تزیین سفره هفت سین شما باشند.

تزیین جدید سفره هفت سینتزیین سفره هفت سینتزیین سفره هفت سینتزیینات جدید سفره هفت سینتزیین جدید سفره هفت سینتزیین سفره هفت سینتزیین سفره هفت سینچیدمان هفت سین روی میز

برای چیدمان و تزیین هفت سین عروس اغلب از رنگ های روشن و جذاب استفاده می شود برای این کار می توانید به سراغ ساتن و تورهای سفید، طلایی، نقره ایی و این دسته رنگ ها بروید و با استفاده از آنها زیباترین طراحی هفت سین را داشته باشید. توجه نمایید که هماهنگی رنگ زمینه با وسایل و تزیینات کلی از اهمیت زیادی برخوردار است و جلوه خاصی به هفت سین می بخشد. در ادامه نمونه هایی از تزیین هفت سین ویژه خانه عروس را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این مدل ها الگوی زیبایی برای تزیینات شما محسوب می گردند.

سفره هفت سین عروسچیدمان هفت سین عروسمدل هفت سین جدیدچیدمان سفره هفت سین جدیدچیدمان سفره هفت سینمدل سفره هفت سین عروس

برای داشتن زیباترین چیدمان سفره هفت سین به تزیین تک تک اجزا توجه نمایید و سعی کنید آنها را به بهترین شکل تزیین نموده و بچینید. در تصاویر زیر نمونه هایی از هفت سین را مشاهده می فرمایید که در آنها تمامی وسایل موجود در سفره تزیین شده اند. همچنین با قرار دادن شمع در این سفره ها بر زیبایی آنها افزوده شده است. نو عروس هایی که برای اولین بار قصد چیدن سفره هفت سین را دارند می توانند از آموزش سبزه عید استفاده نمایند و از این طریق زیباترین سبزه را برای عید نوروز داشته باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

هفت سین جدیدتزیین جدید سفره هفت سینسفره هفت سین جدیدسفره هفت سین زیباهفت سینهفت سین عروسسفره هفت سینسفره هفت سین جدید

تصاویری جدیدتر از چیدمان سفره هفت سین نوعروس

چیدن سفره هفت سین در عید نوروز یکی از سنت های زیبای ما ایرانیان می باشد که روی زمین یا میز می چینند و در لحظه سال تحویل خانواده ها به دور سفره هفت سین می نشینند و اغلب تا روز سیزدهم فروردین آن را نگه می دارند، حال هر یک از اجزای سفره هفت سین نماد یا نشانه چیزی است که در زیر به ذکر معانی همه این موارد می پردازیم :

دیزاین هفت سین عروس

در سفره هفت سین معمولا سعی می کنند از هفت شی یا خوراکی که با حرف سین شروع می شود، استفاده کنند، ضمن اینکه در کنار این اجزا کتاب قرآن، آینه، ماهی، فال حافظ و شمع نیز قرار می گیرد؛ حال همانطور که گفتیم هر کدام از اجزای سفره هفت سین نماد چیزی هستند؛ سیر نماد سلامتی ، سکه نشانه برکت و فراوانی، سماق نشانه مزه زندگی، سنجد نماد عشق، سیب نماد زیبایی، مهر و مهر ورزی،سبزه نماد خرمی و نو شدن، سمنو نشانه فراوانی و خیر و برکت، سرکه نماد صبر و شادی، سنبل نشانه بهار، آینه نشانه روشنایی، قرآن و کتاب حافظ نشانه ایمان و اعتقاد، شمع نشانه روشن فکری، ماهی نشانه زندگی و تخم مرغ نشانه باروری می باشند.

جدیدترین تزیین هفت سین عروس

پهن کردن سفره هفت سین فقط منحصر به عید نوروز نمی باشد، بلکه از آن در برخی مراسم های مشابه همچون شب یلدا یا مراسم ازدواج نیز مورد استفاده قرار می دهند، بنابراین در صورتی که علاقمند به چیدمان سفره نوروز برای مراسم عقد و ازدواج تان و یا برای چیدمان سفره هفت سین در اولین سال شروع زندگی مشترک خود هستید، می توانید از مدلهای جدیدتر تزیین سفره هفت سین عروس که برای این بخش گلچین کرده ایم دیدن کنید و ایده بگیرید.

سفره هفت سین نوعروس

تصاویری از تزیین هفت سین عروس

انواع تزیین هفت سین عروس

ایده تزیین هفت سین عروس

مدل تزیین هفت سین عروس

سفره هفت سین عروس زیبا

تزیین جدید هفت سین عروس

تزیین شیک هفت سین عروس

سفره هفت سین عروس شکیل

تزیین زیبای هفت سین عروس

تزیین هفت سین عروس

سفره هفت سین نوعروس زیبا

تزیین سفره هفت سین عروس

با جدیدترین و زیباترین طرح های هفت سین آشنا شدید، امیدواریم نوعروسان عزیز با الگوبرداری از این مدل های زیبا و متنوع بتوانید زیباترین چیدمان هفت سین را داشته باشید. در صورتی که تمایل دارید با دیگر مدل ها و تصاویر انواع هفت سین های جدید و زیبا آشنا شوید به بخش سفره هفت سین مراجعه نمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *