دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آرایش ساده چشم و زیبا با جدیدترین متدها

  • ندا خوشرو
  • ۹ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

آرایش ساده چشم امروزه در بین خانم های ایرانی رواج پیدا کرده است. شما می توانید با یک آرایش ساده و ملایم جذابیت چشم های خود را چند برابر کنید در این مجموعه از آرایش و زیبایی ۲۳ مدل آرایش چشم ساده را برای شما عزیزان گرد اوری کرده ایم برای دیدن این مدل ها تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

برخی از خانم ها تمایل دارند که از مدل آرایش لایت و ملایم  استفاده کنند که در این مدل آرایشها، میکاپ چشم باید به صورت ملایمی انجام شود. میکاپ ملایم چشم به خانم ها و دختران جوان متانت و زیبایی می بخشد.

میکاپ ملایم چشمها را شما می توانید در منزل و بدون رفتن به آرایشگاه انجام دهید. از آرایش چشم ساده می توانید در انواع مهمانی ها و مجالس نیز استفاده کنید امروزه میکاپ ملایم چشمها در بین عروس ها نیز رواج پیدا کرده است.

آرایش لایت چشم

 مدل آرایش ساده چشم با متد های روز

برای میکاپ ساده چشم ابتدا صورت خود را با کمک صابون و یا محلول های پاک کننده پوست به خوبی شستشو دهید سپس اگر پوست خشکی دارید زیر چشم و اطراف چشم هایتان را با کمک یک کرم مرطوب کننده مرطوب کنید. برای پوشش سیاهی های زیر چشم خود می توانید از کرم پودر روشن کننده استفاده کنید با کرم روشن کننده زیر چشم و روی پلک و اطراف چشم را به خوبی روشن کنید.

آرای شچشم ساده به صورت مرحله به مرحله

بعد از اینکه کرم پودر را زدید می توانید از یک یا ترکیب چند رنگ سایه ملایم پشت پلک هایتان را سایه بزنید. زیر ایرو هایتان را می توانید با کمک یک سایه روشن کننده سفید و یا طلایی و سایر رنگ های روشن سایه مشخص کنید. در میکاپ سایه چشم می توانید بنا بر سلیقه خود از خط چشم استفاده نکنید ولی اگر شما تمایل دارید که خط چشم استفاده کنید بهتر است که  مدل خط چشم  ساده را برای کشیدن انتخاب کنید.
بعد از زدن خط چشم می توانید می توانید در صورت تمایل برای فرم دادن به مژه هایتان از فر مژه استفاده کنید هم چنین می توانید از مژه های مصنوعی کم حجم و ساده استفاده کنید.
در مرحله آخر میکاپ ساده چشم از ریمل استفاده کنید و زدن ریمل را از پایه مژه ها شروع کنید و مژه های کوتاهتان را نیز ریمل بزنید. مدل های میکاپ ساده چشم را در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل میکاپ ساده چشم

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل های آرایش چشم ساده   میکاپ چشم ساده مدل خط چشم ساده Simple eye makeup (6) مدل خط چشم برای آرایش ساده چشم   مدل سایه و خط چشم ساده چشم   آرایش چشم با سایه نقره ای آرایش چشم ساده برای چشم های سبز مدل سایه چشم ساده سایه چشم 2016   مدل سایه چشم برای چشم های رنگی مدل زیبا و شیک سایه طلایی برای میکاپ چشم

میکاپ ساده چشم بدون استفاده از خط چشم

همانطور که قبلا گفته شد در مدل میکاپ ملایم چشم و میکاپ لایت چشم می توانید از خط چشم استفاده نکنید. اگر شما تمایلی به کشیدن خط چشم ندارید بهتر است که مدل سایه چشم خود را طوری انتخاب کنید که چشم هایتان بدون نیاز به کشیدن خط چشم زیبایی و جذابیت خود را حفظ کنند. میکاپ ملایم چشم بدون استفاده از خط چشم می تواند ایده خوبی برای مدل آرایش چشم دخترانه باشد.

مدل آرایش ساده چشم با سایه های تیره مدل سایه چشم برای آرایش ساده چشم مدل ساده سایه چشم مدل میکاپ چشم دخترانه انواع متنوع مدل های آرایش چشم آرایش چشم ساده بدون استفاده از خط چشم آرایش ساده چشم

با توجه به مد بودن مدل میکاپ ملایم در این بخش مدل های آرایش ملایم چشم را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم شما می توانید با الهام گرفتن از این مدل ها میکاپ چشم مناسبی را برای خود انتخاب کنید. برای مشاهده انواع آرایش چشم کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *