دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش مرحله به مرحله نصب اینستاگرام روی کامپیوتر

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۵ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

برای نصب برنامه های اندرویدی بر روی ویندوز ابتدا نیاز به نصب برنامه دیگری است. به همین دلیل برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر نیز باید ابتدا یکی از این برنامه ها نصب شود تا ویندوز قادر به نصب اینستاگرام باشد.

اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی اختصاص یافته برای تبادل عکس می باشد. از آن جایی که این برنامه کاربردی اندرویدی است, برای نصب بر روی کامپیوتر نیاز به نصب برنامه دیگری دارد. در این مطلب به پیش نیاز های لازم برای نصب این برنامه بر روی کامپیوتر و آموزش مرحله به مرحله نصب اینستاگرام روی کامپیوتر می پردازیم.

آموزش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر به صورت مرحله به مرحله

چگونگی استفاده از اینستاگرام

برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر ابتدا به برنامه ایی نیاز داریم که به وسیله ی آن سیستم عامل ویندوز بتواند برنامه اندرویدی اینستاگرام را پشتیبانی و نصب کند. یکی از این برنامه ها, Bluestack نام دارد که به منظور اجرای بسیاری از برنامه های اندرویدی بر روی کامپیوتر استفاده می شود. بنابراین ابتدا این برنامه را دانلود کنید. در ادامه مراحل نصب اینستاگرام روی کامپیوتر به صورت مرحله به مرحله شرح داده می شود.

آموزش ساده نصب اینستاگرام روی کامپیوتر

1- پس از دانلود برنامه ی Bluestack, آن را بر روی سیستم نصب و اجرا کنید.

2- در صورت وجود برنامه Instagram روی سیستم خود, آن را اجرا نمایید. اکنون می توانید به سادگی با این برنامه مشابه گوشی خود, استفاده نمایید.

3- در صورتی که برنامه اینستاگرام را بر روی کامپیوتر ندارید, ابتدا به وسیله مرورگر سیستم برنامه بازار را دانلود کنید. به وسیله ی این برنامه, برنامه ی اینستاگرام را دانلود و نصب و اجرا کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

4- پس از نصب برنامه در صورتی که پیش از این, عضو آن نبوده اید, باید ابتدا اقدام به ثبت نام در اینستاگرام کنید. برای این کار باید بر روی گزینه Sign up with email or phone number کلیک کنید.

نصب اینستاگرام روی کامپیوتر

5- در صفحه مشاهده شده, شماره موبایل و یا ایمیل خود را وارد نمایید و بر روی گزینه Next کلیک کنید.

6- در این مرحله باید نام ، نام کاربری و پسورد انتخابی خود را وارد نمایید و سپس بر روی گزینه Next کلیک کنید تا مراحل عضویت خاتمه یابد.

نصب اینستاگرام روی کامپیوتر

7- اکنون اینستاگرام نصب و فعال می باشد.

همان گونه که مشاهده کردید, نصب اینستاگرام روی کامپیوتر مانند حذف اکانت اینستاگرام به سادگی صورت می گیرد و به راحتی می توان از ان استفاده نمود. نحوه استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر مشابه با تلفن های اندرویدی است. بنابراین به راحتی می توانید از این برنامه بر روی کامپیوتر خود استفاده نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *