دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های قبل و بعد از آرایش های مختلف روی صورت

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

میکاپ صورت نقش زیادی در زیبایی و جذابیت چهره افراد دارد. چهره ها با آرایش صورت بسیار تغییر می کنند پس سعی کنید مدل هایی از آرایش را برای صورت خود انتخاب کنید که بر جذابیت شما بیافزاید. در ادامه مطلب تصاویری از قبل و بعد از آرایش را مشاهده خواهید کرد.

میکاپ اگر طوری انتخاب شود که به فرم چهره شما بیاید زیبایی چهره شما را چند برابر می کند. به طور کلی میکاپ زیبا و مطابق فرم صورت معجزه می کند و به خوبی چهره افراد را تغییر می دهد صحت این مطلب را می توانید در تصاویر قبل و بعد از آرایش این مطلب به وضوح مشاهده کنید.

برای اینکه میکاپ جذاب و متفاوتی داشته باشید بهتر است که برای قبل و بعد از میکاپ خود نکاتی را رعایت کنید در این بخش از میکاپ و زیبایی تصاویر و نکته هایی را برای قبل و بعد از میکاپ در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم.

مدل آرایش صورت عروس

نکاتی برای قبل و بعد از آرایش

به طور کلی برای یک میکاپ ایده آل و متفاوت باید نکاتی را قبل و بعد از میکاپ صورت خود رعایت کنید که در ادامه این مطلب مختصری از این قوانین را برای شما عزیزان شرح داده ایم.
۱. قبل از میکاپ صورت حتما پاکسازی پوست را انجام دهید.
۲. اگر چشمان شما گود رفته است حتما برای کشیدن خط چشم خود از نوع مایع خط چشم استفاده کنید و خط چشمی را برای کشیدن انتخاب کنید که مناسب فرم چهره شما است.

مدا میکاپ میکاپ زنانه آرایش ساده و ملایم
۳. اگر می خواهید مژه های خود را فر دهید قبل از فر دادن مژه هایتان حتما ابزار مخصوص فر مژه را با سشوار به خوبی گرم کنید.
۴. برای زدن ریمل بهتر است که ابتدا لایه نازکی از ریمل را بر روی مژه های فوقانی خود بزنید سپس با کمک فرچه ریمل مژه های بالا و پایین را ریمل بکشید تا ریمل بر روی مژه های شما توده نشود.

مدل آرایش زنانه آرایش زنانه به همراه عکس های قبل و بعد از میکاپ
۵. برای خرید کرم پودر حتما رنگ کرم پودر را در قسمت داخلی مچ دست هایتان تست کنید و از آمدن رنگ کرم پودر به پوست صورتتان مطمئن شوید.
۶. اگر کرم پود را با مقدار یک قطره از کرم مرطوب کننده مخلوط کنید دوام کرم بر روی پوست شما بیشتر خواهد بود.
۷. بعد از اینکه میکاپ صورت تمام شد در خاتمه کار کرم پودر را بزنید تا لک های ناشی از مواد آرایشی را از روی صورت شما پاک کند.

آرایش صورت شیک عکس قبل و بعد از میکاپ مدل آرایش چشم رنگی به همراه عکش قبل از آرایش
۸. برای اینکه رژ لب بر روی لب شما ماندگاری بیشتری داشته باشد قبل از زدن رژ لب خط لب بکشید.
۹. بعد از اینکه میکاپ صورت شما به پایان رسید بهتر از پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش خود استفاده کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکش های قبل و بعد از آرایش عکی های متفاوت و باور نکردنی قبل و بعد از آرایش عکس قبل و بعد از ارایش برای انواع صورت هامدل مو چتری و آرایش صورت

مدل هایی از قبل و بعد میکاپ صورت

 گریم و میکاپ بر روی صورت معجزه می کند شما می توانید سن و چین و چروک های صورت خود را در زیر یک میکاپ زیبا و جذاب پنهان کنید و با کمک یک گریم حرفه ای چین و چروک های صورتتان را به خوبی محو کنید.

عکس قبل و بعد از میکاپ مدل آرایش لایت به همراه عکس قبل و بعد آرایش میکاپ لایت آرایش صورت میکاپ صورت به همراه عکس قبل و بعد از آرایش صورت آرایش صورت

عکس قبل و بعد از میکاپ عروس

عروس در جشن عروسی مرکز توجه همه افراداست بنابراین باید در مدل آرایش عروس و مدل موی عروس حساسیت زیادی به خرج داده شود با رعایت کردن نکاتی که در این مطلب ذکر شد و با کمک مدلی مناسب می توانید تغییرات بسیار زیادی را در قبل و بعد آرایش صورت خود به وضوح مشاهده کنید.

آرایش صورت عروس مدل مو و آرایش صورت عروس 2016 عکس قیل و بعد از میکاپ عروس مدل آرایش غروس یه همراه عکس قبل و بعد از آرایش مدل آرایش شیک و زیبا

عکس بازیگران هالیوودی قبل و بعد از میکاپ

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، در بعضی مواقع استفاده از آرایش همانند معجزه عمل می کند و تغییرات باور نکردنی را بر روی چهره افراد به وجود می آورد، ضمن اینکه استفاده از این ترفند برای خانوم هایی که به هر دلیلی دارای ضایعه پوستی بوده و چهره دلخراشی دارند, بسیار کارآمد است و از این رو می توان با معجزه آرایش مشکلات صورت خود را بپوشانند، در ادامه مدلهای متنوعی از چهره بدون آرایش و بعد از آرایش بازیگران مشهور هالیوودی قرار داده ایم که امیدواریم تماشای این تصاویر مورد توجهتان قرار گیرند.

جدیدترین عکس قبل و بعد از میکاپ

بسیاری از هنرپیشه های هالیوودی بعد از اینکه گریم و آرایش خود را پاک می کنند چهره شان تغییرات بسیاری می کند و خیلی متفاوت تر از بعد از میکاپ می باشد، ضمن اینکه اغلب آنها با آرایش و میکاپ دارای پوستی صاف و زیبا می باشند؛ در سالهای اخیر بازیگران مشهور و سلبریتی ها اغلب با ظاهر عجیب و غریب و با چهره های آرایش شده و یا بدون آرایش در مراسم های مختلف حضور پیدا می کنند و استفاده از میکاپ ها برای این است که در بین مردم بیشتر شناخته شوند، حال در این قسمت تصاویر متنوعی از تغییر چهره محسوس این بازیگران مشهور پیش و بعد از میکاپ گردآوری کرده ایم که تعداد زیادی از این تصاویر توسط خود این افراد منتشر شده اند.

انواع مدلهای قبل و بعد از میکاپ

تصویری از بازگر زن قبل و بعد از میکاپ

تصاویر قبل و بعد از میکاپ

قبل و بعد از میکاپی از چهره

قبل و بعد از میکاپ چهره

قبل و بعد از آرایش خانوم ها

قبل و بعد از میکاپ غلیظ

بازیگران زن قبل و بعد از میکاپ

تصویری از قبل و بعد از آرایش

عکسی از قبل و بعد از میکاپ

مدل آرایشی قبل و بعد از میکاپ

تصویری از قبل و بعد از میکاپ

قبل و بعد از میکاپ

عکس قبل و بعد از آرایش

به طور کلی تشخیص صحیح شکل هندسی صورت برای مدل میکاپ بسیار مهم است. چشم ها نیز که مهم ترین بخش از میکاپ صورت به شمار می روند میکاپ مخصوص به خودشان را دارند. در این بخش از آرایش صورت مدل های متنوعی را از پیش از آرایش و بعد از آن مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *