دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل عینک طبی برای انواع صورت های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مدل عینک طبی در انواع مختلفی وجود دارد و مدل عینک تاثیری زیادی بر جذابیت چهره افراد می گذارد بنابراین باید عینکی را انتخاب کنید که به فرم چهره شما بیاید در این بخش از راهنمای مد نکاتی برای انتخاب یک مدل عینک ایده آل را به همراه مدل های متنوع عینک طبی را مشاهده خواهید کرد.

یک عینک خوب و ایده ال می تواند دید و زیبایی شما را چند برابر کند.  بر خلاف زمان های قدیم که مدل های عینک گرد و یا بیضی بودند امروزه با زیاد شدن سلیقه های متفاوت مدل های عینک نیز طراحی های مختلفی پیدا کرده اند.هنگامی که می خواهید عینکی طبی، را خریداری کنید باید سه نکته را مد نظر داشته باشید که این سه نکته شامل اندازه و عملکرد و مدل عینک می شود. به طور کلی اندازه عینک باید به کونه ای باشد که از روی بینی شما سر نخورد و مدل عینک نیز باید همان مدلی باشد که پزشک چشم برای شما تجویز کرده است. امروزه مدل های فریم پلاستیکی جای فریم های فلزی را گرفته اند فریم های پلاستیکی بسیار نرم تر از فریم های فلزی هستند و هم چنین این فریم بیشتر مورد پسند جوانان و نوجوانان قرار می گیرند.

عینک طبی در طرح ها و رنگ های مختلف

عکس های مدل عینک طبی زیبا و شیک

از مدل های عینک می توان به مدل های کائوچویی و فریم فلزی و فلزی کائوچویی اشاره کرد که این مدل عینک های نام برده شده در سبک ها و شکل های متنوع وجود دارند. مدل های عینک فلزی به شکل دور دار و زیر گریف و یا تمام کریف و تخت و یا کشیده و هم چنین مدل های بیس دار موجود هستند و مدل های عینک کائوچویی نیز در شکل های متفاوت مربع و مستطیل و گرد و یا بیضی وجود دارند.

عینک مردانه و پسرانه

شما می توانید با توجه به فرم چهره تان مدل عینک مناسبی را برای خود انتخاب کنید. در این بخش از دنیای مد مدل های متنوع و جدید عینک را برای انواع صورت های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

عینک طبی با طرح های متفاوت مدل عینک طبی با رنگ های شاد و تیره مدل های زیبا و شیک عینک طبی زنانه و دخترانه عینک طبی

مدل های عینک زنانه

برای انتخاب یک مدل عینک مناسب ابتدا قاب و فریم عینک باید مد نظر شما باشد. فریمی را برای عینک خود انتخاب کنید که صورت شما را اذیت نکند و مطابق چهره و فرم صورت شما باشد.
برای صورت های بیضی شما می توانید انتخاب های متنوع و زیادی را داشته باشید. فریم های گرد برای صورت های بیضی مناسب نیستند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل های جدیدد و متنوع عینک طبی زنانه و مردانه
برای صورت های قلبی عینک های بدون فریم و یا عینک ها با قاب نازک می توانند بهترین ایده باشند.

عینک طبی با دسته های رنگی
صورت های چارگوش نیز بهتر است از مدل های فریم بیضی استفاده کنند و فریم های زاویه دار و گوشه دار می توانند بهترین انتخاب برای مدل فریم عینک شما باشند.

مدل عینک زنانه
برای صورت های دراز و مستطیل شکل فریم ها به شکل مربع و چارگوش بسیار مناسب هستند.

عینک طبی زنانه
در این مطلب مدل های متنوع و زیبا عینک را برای خانم ها مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها شما را در انتخاب مدل عینکتان به خوبی راهنمایی کنند.

عینک طبی با رنگ تیره عینک طبی با رنگ مشکی تیره

مدل های زیبا و جدید عینک مردانه

بعد از اینکه فریم عینک خود را انتخاب کردید می توانید رنگ عینک خود را مطابق رنگ مو هایتان انتخاب کنید.
برای مو های بور عینک های قهوه ای و یا سبز تیره می توانند بهترین انتخاب باشند هم چنین فریم ها با رنگ مشکی براق و سبز و آبی تیره نیز برای شما بسیار مناسب هستند.

انواع مدل های عینک طبی به همراه نکاتی برای انتخاب عینک ایده آل
بهترین انتخاب برای مو های مشکی می تواند رنگ های تیره و مشکی مات و رنگ های متضاد هم مانند سفید و سیاه باشند.

عینک طبی زیبا و شیک

عینک طبی شیک و مدرن
اگر مو های شما قهوه ای است قاب خرمایی می تواند بهترین ایده برای رنگ عینک شما باشد و هم چنین می توانید در صورت تمایل از رنگ های شرابی و طلایی و قرمز ملایم نیز استفاده کنید.

مدل های زیبا و جذاب عینک طبی
برای مو های جو گندمی رنگ های شرابی و آبی بسیار مناسب هستند.

عینک طبی با رنگ شرابی

در ادامه مطلب مدل های شیک و متنوع عینکهای طبی مردانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل بتوانند شما را در انتخاب عینکی ایده آلتان به خوبی راهنمایی کنند.

مدل عینک مدل عینک طبی زیبا و ساده انواع مدل های عینک طبی عینک های طبی زیبا و شیک عینک طبی عینک طبی با طرحی متفاوت مدل های عینک طبی عینک طبی مردانه

 

مدل عینکهای طبی برای کودکان

معمولا برای کودکانی که دارای ضعف بینایی بوده و ملزم به زدن عینکهای طبی، هستند, پذیرش این موضوع که مدام از عینک استفاده کنند کمی سخت و دشوار است، حال با انتخاب عینکی مناسب و جذاب می توان این مشکل را برطرف کرد؛ امروزه انواع مدلهای متنوع عینکهای طبی بچگانه با فریم های جدید و زیبا طراحی می شود که می تواند از سوی کودکان و والدین آنها با استقبال مواجه شود، بنابراین با تهیه فریم مناسب برای کودکان می توان آنها را تشویق به استفاده از عینک کنید، توجه داشته باشید، فریم باید به گونه ای باشد که کودک را در انجام فعالیت های روزمره دچار محدودیت نکند زیرا کودک به دلیل توجه مدام به محافظت و مراقبت از عینک خسته خواهد شد و در نتیجه ممکن است آن را کنار بگذارد.

مدل عینک طبی زیبا

حال در صورتی که عینک خریداری شده برای کودک سبک و راحت بوده و کیفیت بالایی نیز داشته باشد، طبیعتا اشتیاق وی برای استفاده از آن بیشتر خواهد شد، یکی دیگر از نکات دیگر که در تشویق کودکان به استفاده مداوم از عینک تاثیرگذار است، زیبایی ظاهری فریم های عینک می باشد که امروزه در مدلهای متنوعی طراحی و تولید می شوند، در این قسمت می توانید انواع مدلهای زیبا و جدید عینک برای کودکان دختر و پسر را مشاهده کنید.

مدلی جدید و زیبا از عینک طبی

مدل عینکی طبی

تصاویری از مدل عینکهای طبی

مدلی از عینک طبی کودکانه

انواع مدلهای عینک طبی

مدلی جذاب از عینک طبی

مدلی گرد از عینک طبی

مدل عینک طبی گربه ای

مدلی ساده از عینک طبی

مدلی جدید از عینک طبی

مدل عینک طبی برای کودک

مدل عینکهای طبی

مدلی زیبا از عینک طبی

مدلی از عینک طبی

شیشه عینک طبی نباید سنگین باشد و اگر دسته های عینک شما اذیتتان می کند حتما آن ها را عوض کنید. اگر می خواهید از مدل عینک طبی رنگی استفاده کنید رنگ عینک شما بهتر است با رنگ مویتان مطابقت داشته باشد تا هارمونی رنگ های به کار رفته جذاب تر و جالب تر به نظر برسند. برای مشاهده انواع مدل عینک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *