دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل تونیک حریر زنانه و دخترانه با طراحی های زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۱ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

مدل تونیک حریر یکی از مدل های پر طرفدار و زیبا است که در این بخش از دنیای مد بیش از بیست مدل تونیک حریر زنانه و دخترانه را با طرح های متنوع و جدید در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده یم.

حریر پارچه ابریشمی نازکی است که لباس های زنانه مانند مدل بلوز حریر و مانتو و تونیک، و لباس مجلسی با این نوع پارچه تولید می شوند. اگر شما تمایل دارید که از مدل تونیکهای حریر استفاده کنید مدل های این مجموعه می توانند ایده خوبی برای انتخاب شما عزیزان باشند.

اگر شما ترجیح می دهید که مدل تونیک حریری برای خود را بدوزید می توانید از مدل های این بخش برای دوخت مدل دلخواهتان الهام بگیرید. بهتر است دوخت لباس خود را به خیاط ماهری بسپارید و مدلی را انتخاب کنید تا خیاط مهارت کافی برای دوخت آن را داشته باشد.

مدل تونیک 2016 شیک و جذاب

انواع مدل های تونیک حریر دخترانه ۲۰۱۶

برخی از دختران جوان تمایل دارند تا از جنس های نازک پارچه های حریر برای مدل لباس خود استفاده کنند. مدل تونیکهای حریر برای فصل گرما بسیار مناسب هستند. بهتر است که طرح های دخترانه برای مدل تو نیک استفاده کنید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. در ادامه مطلب چند مدل تونیکهای دخترانه با طرح های زیبا و شیک را مشاهده می کنید.

مدل تونیک حریر

مدل های زیبا و جذاب تونیک حریر دخترانه و زنانه   تونیک حریر 2016 انواع مدل های تونیک دخترانه با جنس حریر تونیک دخترانه با طرحی زیبا و جذاب تونیک دخترانه ویژه نوروز 95 انواع مدل های شیک و جذاب تونیک حریر مدل تونیک حریر دخترانه با رنگ های تیره و روشن

مدل تونیک زنانه با طراحی زیبا

تونیک ها در همه ی طرح های زیبا و جذاب موجود هستند. اگر شما ترجیح می دهید که از مدل های تونیک با پارچه نازک استفاده کنید انواع مدل تونیک می توانند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشند.

  •  آرون گروپس

مدل تونیک حریر مدل تونیک حریر زنانه و دخترانه تونیک حریر با چند رنگ مدل های تونیک حریر بلند مدل تونیک نازک با جنس حریر

مدل های متنوع و زیبا تونیکهای حریر را در تصاویر زیر مشاهده می کنید که این مدل ها می توانند بهترین انتخاب برای خانم های خوش سلیقه و مشکل پسند ایرانی باشند. می توانید در مهمانی و مجالس کوچک خود از مدل تونیکها استفاده کنید.

انواع مدل تونیک حریر مدل تونیک حریر 2016 شیک مدل تونیک حریر با طرحی متفاوت مدل تونیک زنانه مدل تونیک حریر با رنگ های تیره تونیک حریر شیک و جذاب

مدل های تونیک و سارافون بارداری با پارچه های حریر نیز موجود است. زنان باردار باید از مدل لباس باداری راحتی استفاده کنند تا راحتی و آرامش بیشتری در ایام بارداری خود داشته باشند.

مدل تونیک حریر مخصوص خانم های باردار

در این مجموعه مدل های متنوع و جذابی را از مدل تونیکهای حریر مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این مدل تونیکها نهایت لذت را برده باشید و این مدل تونیکهای زیبا و جدید راهنمای خوبی برای انتخاب شما همراهان عزیز و گرامی باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *