دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر دکوراسیون رستوران های مدرن و لوکس

  • یلدا محمدی
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه عکس های دکوراسیون رستوران شیک و زیبا را در این مقاله گردآوری نموده ایم و به معرفی طراحی های جدید دکوراسیون داخلی رستوران و ایده هایی برای انتخاب مناسب ترین نمای بیرونی رستوران می پردازیم.

طراحی مناسب و ایده آل دکوراسیون رستوران اهمیت فراوانی در جذب و رضایت مشتری دارد و اغلب طراحان دکوراسیون سعی دارند زیباترین و مناسب ترین طراحی دکوراسیون را برای فضای داخلی رستوران داشته باشند. البته علاوه بر داخل، فضا و نمای بیرونی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که در این مقاله قصد د اریم با معرفی جدیدترین طرح ها و مدل ها در جهت انتخاب دکوراسیون مناسب برای رستوران به شما کمک کنیم. در ادامه این مدل های شیک و جدید انواع رستوران و طراحی های مدرن و زیبا همراه ما باشید.

طراحی دکوراسیون رستوران مدرن و شیک :

یکی از عوامل موفقیت رستوران های سراسر دنیا علاوه بر کیفیت غذا، طراحی دکوراسیون رستوران است که اهمیت چشم گیری دارد. داشتن دکوراسیون داخلی مناسب از سیاست های کاری به حساب می آید که باعث جذب و رضایت بیشتر مشتری می شود. برای داشتن این سبک دکوراسیون همچون طراحی دکوراسیون مغازه باید علاوه بر زیبایی و جذابیت به کارایی و ایجاد فضایی مناسب نیز توجه نمود. دکوراسیون داخلی رستوران باید به گونه ایی طراحی شود که احساس راحتی و آرامش را بریا مشتری به همراه داشت باشد و همچنین از هر لحاظ مناسب برای پذیرایی و صرف غذا باشد. در این بخش چند مدل دکوراسیون حرفه ایی رستوران های مختلف را معرفی می نماییم که طراحی فوق العاده دارند و هر یک می توانند الگویی برای طراحی شما باشند.

دکوراسیون مدرن و جدید رستورانچیدمان رستوران جدید و زیبادکوراسیون رستوراندکوراسیون داخلی رستوراندکوراسیون جدید رستوراندکوراسیون جدید رستوران

دکوراسیون رستوران کوچک :

یکی از مهمترین عواملی که در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران از اهمیت زیادی برخوردار است توجه به ابعاد رستوران است که تا حدی زیادی تعیین کننده طراحی و دیزاین داخلی رستوران است. تصاویری که در ادامه ملاحظه می فرمایید مربوط به رستوران هایی با ابعاد کوچک است که دارای طراحی مناسب و ایده آل می باشد.

چیدمان رستورانRestaurants (12)دکوراسیون مدرن رستوراندکوراسیون داخلی رستوران

انتخاب دکوراسیون با سبک های مختلف کاملا سلیقه ایی است و اغلب صاحبان رستوران با توجه به خدماتی که ارائه می دهند و با استفاده از ایده های طراحان دکوراسیون مناسب ترین دکوراسیون را انتخاب و اجرا می نمایند که در این میان اغلب انتخاب بین دکوراسیون مدرن و سنتی رستوران انجام می گیرد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دکوراسیون مدرن رستوراندکوراسیون رستوراندکوراسیون زیبای رستوراندکوراسیون داخلی رستوراندکوراسیون جدید رستوران

طراحی نمای بیرونی رستوران :

آنچه تاکنون مطرح نمودیم در رابطه با دکوراسیون داخلی بود، اما باید به نکته نیز توجه نمایید که طراحی نمای بیرونی نیز بسیار حائز اهمیت است. توجه به نمای بیرونی هر مکان باعث افزایش قیمت و ارزش آن ملک می شود، در طراحی نمای بیرونی مکان هایی از جمله انواع فروشگاه و رستوران این امر اهمیت بیشتری دارد و به گونه ایی می توان گفت تاثیر مستقیم در جذب مشتری دارد. در این بخش سعی نموده ایم جدیدترین و زیباترین تصاویر نمای بیرونی رستوران های مختلف را معرفی نماییم تا از آنها به عنوان الگویی استفاده نموده و مناسب ترین طراحی را برای نمای بیرونی رستوران داشته باشید.

دکوراسیون بیرونی رستوراننمای بیرونی رستوراندکور رستوران زیبا و جدیددیزاین رستوران ایرانیعکس دکوراسیون رستورانرستوران مدرنرستوران ایرانی

مدل طراحی های رستوران کلاسیک

هنوز هم با آمدن طراحی متنوع مدرن دکوراسیون رستوران، طراحی رستوران به سبک کلاسیک طرفداران خاص خودش را دارد و بسیاری از افراد بیشتر از هر نوع سبکی علاقمندند به این نوع طراحی های خاطره انگیز و باشکوه می باشند و مجذوب عظمت زیبایی این سبک از طراحی رستوران می باشند. در اغلب این سبک طراحی رستوران معمولا از ترکیب رنگ های گرم استفاده می شوند و اغلب میز و صندلی های به کار گرفته در طراحی کلاسیک چوبی و دارای روکش های پارچه ای ساده و طرح دار هستند. به یاد داشته باشید که با اعمال تزیینات یا دکوراتیو چوبی و پانل ها، محیط رستوران بیشتر به این سمت از طراحی کلاسیک کشیده می شود و فضا نوستالژیکی را برای افراد تداعی می کند.

البته سلیقه و سبک های زیادی برای طراحی رستوان به شکل کلاسیک وجود دارد از این رو در این بخش نمونه های بسیار دیدنی و زیبا از انواع طراحی رستوران به سبک کلاسیک را گرآوری کرده ایم که قطعا با تماشایی آن ها ایده های جدیدتری برای طراحی کلاسیک به شما خواهد داد.

طراحی شیک رستوران کلاسیک

طراحی قشنگ رستوران کلاسیک

طراحی جالب رستوران کلاسیک

طراحی متفاوت رستوران کلاسیک

طراحی دیدنی رستوران کلاسیک

طراحی بی نظیر رستوران کلاسیک

طراحی خاص رستوران کلاسیک

طراحی باشکوه رستوران کلاسیک

جدیدترین طراحی رستوران کلاسیک

جالب ترین طراحی رستوران کلاسیک

دکوراسیون رستوران با طراحی بی نظیر

دکوراسیون رستوران با طراحی زیبا

دیدنی ترین طراحی رستوران کلاسیک

مناسب ترین طراحی رستوران کلاسیک

قشنگ ترین طراحی رستوران کلاسیک

دوست داشتنی ترین طراحی رستوران کلاسیک

عالی ترین طراحی رستوران کلاسیک

دکوراسیون رستوران با طراحی فوق العاده

دکوراسیون رستوران با طراحی خاص

با جدیدترین ترین مدل های دکوراسیون رستوران آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و متنوع بتوانید مناسب ترین طراحی و دیزاین را برای فضای رستوران داشته باشید و به ایده آل ترین دکوراسیون دست یابید. در بخش دکوراسیون از دیگر طرح ها و تصاویر زیبا و جدید دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *