دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل جلوی مو جذاب برای زیر روسری و شال و مقنعه

  • ندا خوشرو
  • ۱ خرداد ۱۳۹۹
  • ۱

مدل جلوی مو زیر شال و روسری در جذابیت چهره افراد و میکاپ آن ها نقش اساسی دارد. در این بخش از دنیای مد بیش از بیست مدل جدید جلوی مو مختلف را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید.

بیشتر خانم ها و دختران ایرانی در انتخاب مدل موی جلو سر خود دچار مشکل می شوند. مدل مویی را باید برای جلوی موهای خود انتخاب کنید که به فرم چهره شما بیاید و مهم تر از همه چیز مدل موی جلو سر نشان دهنده شخصیت شما است.

اگر شما تمایل دارید که موهای خود را از زیر شال و روسری بیرون آورید می توانید از انواع فرق های کج و وسط و هم چنین بافت مو در جلوی موهای خود استفاده کنید مدل موی جمع شده به سمت بالا یکی دیگر از شیوه های مدل موی زیر شال و روسری است که این مدل مو یکی از ساده ترین مدل های مو است.

مدل جلوی مو جدید

مدل جلوی مو بازیگران ایرانی

خانم های جوان به مدل موی جلو سر خود بسیار هستند و بیشتر خانم ها تمایل دارند که از مدل موهای بازیگران ایرانی برای جلوی موهای خود در زیر شال و روسری استفاده کنند در این مجموعه برخی از مدل های جلوی موی بازیگران ایرانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که این مدل ها می توانند ایده خوبی برای انتخاب شما باشند.

مدل موی نیوشا ضیغمی مدل موی ویشکا آسایش مدل جلوی مو ساده مدل جلوی مو مهناز افشار انواع مدل مو های جلوی سرشیک و جذاب   انواع مدل های جلوی مو مدل مو صدف طاهریان مدل جلوی مو سحر قریشی انواع مدل های جلو موی سر مدل جلوی مو شیک و جدید مدل موی شیک و جذاب نیوشا ضیغمی مدل جلوی مو بازیگران مشهور ایرانی

مدل موی  جلوی سر زیبا و جدید

مدل موی زیر شال و روسری و مقنعه در زیبایی و جذابیت شما تاثیر گذار است ممکن است فرم چهره شما با یک مدل مناسب مو به کلی جذاب شود.

مدل جلوی مو با فرق وسطمدل جلوی مو زیر شال مدل روسری و جلوی مو 2016 مدل روسری و جلوی مو فرق وسط مدل روسری و مدل موی جلوی سر مدل های متنوع جلوی مو از زیر شال و روسری

  •  آرون گروپس

اگر مدل موی جلو سر  شما مطابق با فرم چهره شما نباشد ممکن است چهره شما زشت و نامطلوب شود پس مدلی را برای جلوی موهای خود از شال و روسری انتخاب کنید که به چهره شما بیاید در ادامه مطلب مدل های جدید و زیبا جلوی موها را مشاهده خواهید کرد.

مدل جلوی مو جمع شده به سمت بالا مدل موی جلوی سر از زیر شال جلوی مو فرق راست مدل شال جدید و جلوی مو مدل شال شیک به همراه مدل موی جلو سر مدل جلوی مو زیبا و شیک

اگر جلوی موهای خود را به صورت مدل موی چتری صاف و حالت دار کوتاه کرده اید می توانید با مدل های متنوع موهای خود را از شال و روسری به زیبایی فرم دهید.

مدل موی چتری زیر شال و روسری مدل موی چتری سحر قریشی مدل موی جدید و زیبا

مدل های جلو مو برای زیر مقنعه

تنوع مدل موهایی که برای زیر مقنعه وجود دارد بسیار زیاد می باشد و اگر شما دارای موهایی بلند هستید می توانید به کمک مدل های متنوع به قسمت جلو موهای خود فرم و حالت زیبایی بدهید.

برای فرم دادن به موها از زیر مقنعه می توانید از انواع مدل های فرق وسط و فرق کج و بافت موهای متنوع و … استفاده نمایید همچنین اگر موهایتان کوتاه می باشد بهتر است موهای خود را به صورت مدل مو چتری از زیر مقنعه بیرون بریزید.

مدل جلو مو دخترانه جلوی مو زیبا و شیک جلو مو برای زیر مقنعه مدل جلو مو ساده جلو مو شیک و دخترانه جلو مو شیک جلو مو شیک و خاص جلوی مو شیک و زیبا جلو مو ساده مدل جلو موی سر جلو مو دخترانه جلوی مو شیک جلوی مو شیک جلو مو زیبا و خاص جلو مو زیبا و جذاب مدل مو جلوی سر

تصاویر متنوع و جدید مدل موی جلو سر را در این بخش از مدل مو مشاهده کردید که امیدواریم این مدل مو ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد و با دیدن این مدل های جلو مو بتوانید بهترین مدل مو را برای خود انتخاب کنید. برای مشاهده انواع مدل مو به بخش مدل موی زنانه رجوع کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *