دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های کیف پول چرم مردانه جدید و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۴ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

کیف پول چرم را از چرم گیاهی و چرم حیوانی تولید می کنند. کیف پول چرم مردانه مدل های زیبا و متفاوتی دارد که در این بخش از دنیای مد انواع ست کیف پول و کمربند و مدل های متنوع کیف پول چرم را مشاهده خواهید کرد.

چرم، کاربردهای بسیار زیادی دارد و استفاده از چرم در ساخت کفش چرم و کاپشن و انواع کیف پول چرمی رایج تر است. در ادامه مطلب مدل های متنوع کیف پول چرم مردانه را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

کیف پول چرم جنس بسیار خوبی دارد و این نوع کیف ها را می توانید در طرح های کیف چرم دست دوز و کیف چرم صنعتی تهیه کنید. کیف های پول چرم در دو نوع چرم مصنوعی و طبیعی موجود هستند.

کیف پول چرم مردانه در ابعاد مختلف

انواع مدل های جدید و شیک کیف پول مردانه چرم

اگر می خواهید مدل های کیف چرم طبیعی خریداری کنید قبل از خرید از جنس چرم مطمئن شوید. تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی کمی مشکل است. قیمت کیف پول های چرم طبیعی بسیار گرانتر از کیف پول های چرم مصنوعی است.

برای تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی می توانید به جنس کیف چرم توجه کنید جنس چرم طبیعی نرم و منعطف تر از چرم های مصنوعی است. چرم های طبیعی بوی خاص و منحصر به فردی دارند که به هیچ وجه نمی توان از آن ها کپی برداری کرد. می توانید چرم طبیعی و چرم مصنوعی را از قسمت ناحیه پشت آن ها تشخیص دهید چرم مصنوعی پوششی در ناحیه پشت دارد که در هنگام برش این ناحیه آسیب می بیند.

کیف پول چرم مردانه جدید 2016 کیف پول مردانه طرح دار کیف پول چرم زیپ دار 2016 مدل های طرح دار کیف پول چرم کیف پول چرم قهوه ای مردانه کیف پول چرم

مدل های زیبا و جدید کیف پول چرم را در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد. شما می توانید از این مدل ها برای انتخاب کیف چرم خود استفاده کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل های متنوع کیف پول چرم مردانه ساده و طرح دار کیف پول مردانه با طرح ساده کیف پول مردانه چرم با سایز کوچک کیف پول چرم مردانه زیبا و شیک

کیف پوا چرم در ابعاد مختلف

کیف های چرمی را می توانید به صورت مدل های دست دوز نیز خریداری کند در تصاویر زیر دو مدل کیف پول چرمی دست دوز برای آقایان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

کیف پول مردانه کیف پول چرم دست دوز

ست کمربند و کیف پول چرمی ۲۰۱۶

محصولات چرمی نیاز به مراقبت بیشتری دارند شما اگر می خواهید کیف و یا کمر بند چرم خود را تمیز کنید بایستی با محلول شیر و تربانتین این کار را انجام دهید بعد از پاک کردن لکه ها با این محلول با یک دستمال تمیز کیف چرم و یا کمربند خود را خشک کنید و با کمک یک واکس بی رنگ کیف پول چرم  خود و یا کمر بندتان را واکس بزنید و در انتهای کار می توانید با کمک یک برس نرم کیف و یا کمربند خود را براق کنید.

ست مردانه قهوه ای کیف پول و جا کلیدی چرم ست مردانه شیک و جذاب
بهتر است رنگ کفش مردانه را با کیف پول چرمی خود ست کنید با این کار شیک پوش تر به نظر می رسید. برخی از افراد تمایل دارند که از مدل کمربند و کیف چرمی ست استفاده کنند در این مجموعه مدل های زیبایی از انواع ست کیف پول و کمربند و جاکلیدی مردانه را مشاهده می کنید که امیدواریم از دیدن این مدل ها لذت ببرید.

ست زیبا و شیک چرم تیره مدل چرم زیبا با طرحی متفاوت ست مردانه جدید و زیبا

مدلهای جدید کیف پول و کیف کارت مردانه

همانطور که گفتیم انواع کیف پول چرم طرفداران زیادی در بین خانوم ها و آقایان دارد که در مدلها و طرح های مختلف طراحی و تولید می شوند، حال کیف های خانوم ها معمولا از تزیینات بیشتری برخوردار می باشند. کیف پول جیبی و یا تاشو نیز از جمله کیف پول های مورد علاقه مردان به خصوص جوان تر ها می باشد که کاربرد زیادی داشته و بسیار پر فروش می باشند، به طور کلی انتخاب کیف پول از اهمیت زیادی برای آقایان و خانوم ها دارد و حتی می تواند نشان دهنده شخصیت و ویژگی های شخصی شخص باشد، در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای کیف پول چرم برای آقایان دیدن کنید.

کیف پول چرمی زیبا برای آقایان

یکی از  پرکاربردترین اکسسوری ها، استفاده از کیف پول می باشد که نوع چرمی آن علاوه بر شیک بودن و باکلاسی از دوام و کیفیت خوبی نیز برخوردار می باشد، حال در صورتی که قصد خرید کیف پول مدل چرمی یا مدلهای زیبای ست کیف و کمربند را دارید، اما هنوز نتوانسته اید مدل دلخواه تان را پیدا کنید، می توانید از انواع تصاویر کیف پول چرم زیبا و شیک برای آقایان که در این مطلب گردآوری کرده ایم، دیدن کنید و از بهترین مدلهای آن برای خرید کیف پولهای زیبا و لاکچری ایده بگیرید.

کیف پول چرم مردان

کیف پول چرم آقایان

تصاویر کیف پول چرمی آقایان

جذاب ترین کیف پول چرمی آقایان

انواع کیف پول چرمی آقایان

طرحی زیبا از کیف پول چرمی آقایان

مدلی از کیف پول چرمی آقایان

مدلهای کیف پول چرمی آقایان

زیباترین کیف پول چرمی آقایان

جدیدترین کیف پول چرمی آقایان

کیف پول چرم مردانه زیبا

کیف پول چرمی آقایان

کیف پول چرمی جدید مردانه

کیف پول چرم مردانه جذاب

کیف پول چرمی شیک مردانه

کیف پول چرمی برای آقایان

کیف پول چرمی مردانه و طوسی

کیف پول چرمی مردانه تاشو

جدیدترین کیف پول چرم مردانه

چرم طبیعی به خاطر قیمت بالایی که دارد کمتر مورد استفاده قرار می گیرد امروزه مدل های کیف پول چرمی را می توانید با جنس چرم مصنوعی خریداری کنید. مدل های متنوع از کیف پول و ست آقایان را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها ایده خوبی برای مدل انتخابی شما باشند. برای مشاهده انواع مدل های کیف پول زنانه و مردانه به بخش کیف پول رجوع کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *