دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کاردستی حیوانات جدید و جالب با کاغذ و مقوا

  • یلدا محمدی
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

ساخت کاردستی حیوانات برای کودکان با الگوبرداری از طرح های متنوع و زیبا کار بسیار راحتی است که در این مطلب مجموعه ایی از کاردستی های حیوانات ساخته شده برای کودکان را معرفی می نماییم که هر یک الگوی مناسب و زیبایی برای کاردستی شما است.

کاردستی حیوانات را با وسایل گوناگون از جمله انواع کاغذ و مقوا می توان تهیه نمود، اینگونه کاردستی ها اغلب به صورت فانتزی و در ابعاد دلخواه برای کودکان تهیه می شوند. کاردستی هایی که با طرح حیوانهای مختلف تهیه می گردند را می توان به عنوان یک وسیله کمک آموزشی برای کودکان در جهت آشنایی بیشتر با حیوانها مورد استفاده قرار داد که این نوع کاردستی ها اغلب در مهدکودک ها و مدارس توسط مربیان و دانش آموزان تهیه می گردد. در این مطلب تصاویر و مدل های متنوع انواع کاردستی های حیوانهای بامزه را ملاحظه می فرمایید.

مدل های کاردستی حیوانات برای کودکان :

کاردستی حیوانهای مختلف را می توان با وسایل گوناگون و همچنین با الگوبرداری از ظاهر حیوانها تهیه نمود. کاردستی های خلاقانه و زیبایی که در این مطلب قصد داریم معرفی نماییم به صورت فانتزی و برای کودکان تهیه شده اند و برای ساخت هر کدام از آنها از وسایل در دسترس و ساده استفاده شده که با آنها آشنا خواهید شد. اولین نمونه هایی که معرفی می نماییم انواع کاردستی های ساخته شده با وسایل دور ریختنی و ساده از جمله ظروف یکبار مصرف، چوب، پارچه و… است که به تبدیل به کاردستی برای کودکان شده است.

کاردستی حیواناتکاردستی طرح حیوانساخت کاردستی کودکانساخت کاردستیکاردستی جدیدکاردستی سر شیرکاردستی حیواناتکاردستی خلاقانه

یکی از کاردستی های راحت و کاربردی که می توانید تهیه نمایید کشیدن طرح حیوانها روی مقوا و برجسته نمایی آنه ابا استفاده از فوم و طلق های رنگی است که زیبایی خاصی به کاردستی شما می دهد. در ادامه چند نمونه از این سبک کاردستی ها را ملاحظه می فرمایید.

کاردستی حیواناتکاردستی حیوانکاردستی جدید حیواناتکاردستی کودکانکاردستی حیواناتساخت کاردستی جدید حیوانات

ساخت کاردستی با مقوا و کاغذ نیز از موارد پرکاربرد است که می توان انواع کاردستی حیوانها را با آنها ساخت. برای اینکار از طرح های فانتزی و خلاقانه استفاده نمایید تا کاردستی شما جذابیت بیشتری داشته باشد. نمونه های زیر می توانند الگوی مناسبی در جهت ساخت اینگونه کاردستی ها باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کاردستی جدید حیواناتکاردستی با مقواکاردستیکاردستی کودکانمدل جدید کاردستی های حیواناتکاردستی برای کودککاردستی با کاغذ

خلاقیت در ساخت حیوانات با وسایل متنوع و ساده

انواع حیوانات دوست داشتنی و بامزه را می توان با استفاده از وسایل متنوع و فوق العاده ساده و معمولی درست کرد. کودکان علاقه به خصوصی به درست کردن حیوان مورد علاقه خود دارند، بنابراین با در اختیار قرار دادن وسایل متعدد و ساده می توانید از آن ها بخواهید تا خلاقیت و استعداد خود را در این زمینه بروز دهند و مطابق میل و سلیقه شان حیوان مد نظر را بسازند.

کودکان شاید تصویر ذهنی مشخصی از شکل ظاهری انواع حیوان ها نداشته باشد به همین منظور والدین و یا مربیان عزیز با در اختیار گذاشتن تصاویر مدل های متنوع کاردستی کودکانه با وسایل دورریختنی می توانند کودکان را در ساختن حیوان های بامزه و دوست داشتنی کمک نمایند. تماشایی این مدل ها می تواند تاثیر فوق العاده ای در افزایش قدرت خلاقیت آن ها داشته باشد و به سمت خلق حیوان مورد دلخواه خود با شکل و شمایلی جذاب تر و زیباتر سوق دهد.

جدیدترین کاردستی حیوانات

وسایلی همچون رول دستمال کاغذی، پارچه نمدی، کاغذ رنگی، دکمه، سی دی، درب نوشابه و غیره از وسایل بسیار ساده ای می باشند که با کمک آن ها کودکان خواهند توانست حیواناتی زیبا بسازند. نمونه های از کاردستی حیوانات با سی دی در مطالب قبلی نظاره گر بودید. در اینجا می توانید کاردستی های ساخته شده با وسایل جدیدتری را ملاحظه نماید.

ساختن حیوانات با ایده های جدید

ساختن حیوانات با ایده های متنوع

ساختن حیوانات با ایده های خاص

ساختن حیوانات با ایده های جالب

ساختن حیوانات با ایده های دوست داشتنی

قشنگ ترین کاردستی حیوانات

ساختن حیوانات با ایده های بی نظیر

ساختن حیوانات با ایده های ساده

ساختن حیوانات با ایده های بامزه

ساختن حیوانات با سنگ

کاردستی بز زیبا

خاص ترین کاردستی حیوانات

کاردستی جدید حیوان ها

ساختن حیوانات دوست داشتنی با وسایل ساده

ساختن حیوانات بی نظیر با وسایل ساده

ساختن هنرمندانه حیوانات با وسایل ساده

ساختن انواع حیوانات با وسایل ساده

خلاقانه ترین کاردستی حیوانات

ساختن حیوانات با برگ درختان

با انواع کاردستی حیوانهای مختلف آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این طرح های زیبا و جالب کاردستی های متنوعی برای کودکان تهیه نمایید. همچنین در بخش کاردستی می توانید مدل های متنوع و جدید کاردستی های دیگر را ملاحظه نموده و از آن ایده ها نیز استفاده نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *