دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی عروس ایرانی جدید و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۵ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

مدل موی عروس ایرانی یکی از مدل های آرایش موی اصیل ایرانی است که بسیاری از عروس های ایرانی این مدل مو را برای جشن عروسی خود انتخاب می کنند. در ادامه مطلب برخی از این مدل موها را مشاهده خواهید کرد.

انتخاب مدل مو برای روز عروسی کار بسیار سختی است شما باید مدل مویی را برای جشن عروسی خود انتخاب کنید که مطابق مدل های روز باشد و هم چنین به فرم چهره شما بیاید. در این مجموعه انواع جدید مدل موی عروس را برای شما عزیزان گردآوری کره ایم.

امروزه مدل موی اروپایی و آرایش های اروپایی در بین عروس های فارسی رواج پیدا کرده است ولی هنوز هم عده ای از عروس ها هستند که ترجیح می دهند مدل های میکاپ و مدل موی عروس ایرانی، را برای جشن عروسی خود انتخاب کنند.

آرایش موی عروس

مدل موی عروس ایرانی ۲۰۱۶ به صورت باز

مدل شینیون باز جذابیت و زیبایی منحصر به فرد خودش را دارد. اگر یقه لباس شما بسته و یا باز است می توانید از مدل های شینیون باز عروس استفاده کنید.

آرایش موی عروس به شکل بازشینیون موی عروس زیبا و شیک

عروس هایی که گردن باریک و بلند دارند بهتر است از مدل های لباس عروس با یقه بسته و آرایش موهای باز استفاده کنند. در این مجموعه مدل موی عروس را به صورت باز را مشاهده خواهید کرد.

آرایش موی عروس ایرانی به صورت بسته مدل موی باز عروس مدل موی ساده عروس   مدل موی عروس ایرانی باز شینیون زیبا و جذاب عروس ایرانی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل های موهای عروس ایرانی به صورت بسته

مدل موی عروس ساده بر روی مدل لباس و میکاپ عروس تاثیر مستقیم دارد. با یک مدل موی زیبا می توانید جذابیت آرایش مو و آرایش صورت خود را چندین برابر کنید.

مدل موی عروس همراه با متد های روز و جدید

شینیون موی عروس ایرانی 2016

شینیون موی عروس ایرانی آرایش موی عروس 2016 آرایش موی عروس به سبک ایرانی

اگر لباس عروس شما یقه باز است و دارای اندام چاق و تو پری هستید و هم چنین گردن کوتاهی دارید مدل موهای بسته و جمع می تواند ایده خوبی برای آرایش موی شما باشد زیرا مدل های کاملا جمع باعث می شوند گردن شما کشیده تر به نظر برسد.

مدل های متنوع شینیون موی عروس ایرانی مدل موی عروس ایرانی 2016 مدل های زیبا و ساده موی عروس مدل موی کاملا بسته موی عروس مدل شینیون زیبا و فوق العاده شینیون بسته موی عروسمدل مو و آرایش صورت عروس ایرانی مدل موی باز عروس

مهارت آرایشگر در زیبایی و جذابیت مدل موی عروس نقش بسزایی دارد پش شما قبل از انتخاب مدل مو باید اطمینان حاصل کنید که آرایشگر شما از پس مدل موی انتخابی شما بر می آید. بیش از بیست مدل موی عروس ایرانی را در این بخش از مدل موی عروس مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها ایده خوبی برای انتخاب مدل موی شما باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *