دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس نوزاد جدید با طرح های فانتزی و بانمک

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ دی ۱۳۹۴
  • ۰

لباس خریدن برای نوزاد یکی از کارهای جذابی است که پدر و مادرها قبل از به دنیا آمدن نوزاد انجام می دهند. اگر شما در انتظار به دنیا آمدن نوزادتان هستید و قصد لباس خریدن برای او را دارید انواع متنوع مدل لباس نوزاد این بخش از دنیای مد می توانند ایده های خوبی برای انتخاب شما عزیزان باشند.

خرید لباس برای نوزادان مستلزم توجه بیشتری نیست زیرا نوزادان همانند شما نمی توانند هر لباس شیکی را بپوشند پس مدل لباس نوزاد خود را به گونه ای انتخاب کنید که در آن احساس راحتی و آرامش کند.

مدل های لباس نوزاد در طرح های زیبا و متنوع پشت ویترین مغازه ها توجه هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند. در هنگام خرید لباس نوزاد قبل از هر چیز باید به جنس پارچه لباس توجه کنید زیرا پوست نوزادان حساس است. بهترین جنس برای مدل لباس نوزاد پارچه های نخی است. در ادامه مطلب مدل های زیبا لباس نوزاد دخترانه و پسرانه را مشاهده خواهید کرد.

ست نوزادی

مدل لباس نوزاد دخترانه با طرح های بانمک

بهترین رنگ برای لباس نوزادان رنگ سفید است و این رنگ لباس برای خرید لباس نوزاد در اولویت قرار دارد رنگ های روشن نظیر لیمویی و قرمز و آبی و زرد و … هم می توانند انتخاب های خوبی برای رنگ لباس نوزاد باشند.
نوزادان بین 6 تا 12 ماه با توجه به اینکه تحرک بیشتری دارند بهتر است لباس هایی را برای آن ها خریداری کنید که در آن راحت باشند.

مدل لباس نوزاد 2016

لباس نوزاد

مدل لباس نوزاد زیبالباس نوزاد 2016 با طرح های جذاب و با نمک

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

اگر می خواهید برای نوزاد خود دامن بخرید بهتر است دامن هایی را برای خریدن انتخاب کنید که به جای دکمه در ناحیه کمر کش دار هستند.

مدل های متنوع لباس نوزاد

دامن نوزاد به رنگ قرمزمدل دامن صورتی بچه گانه
به طور کلی نوزادان از ماه ششم به بعد بانمک و دوست داشتنی تر می شوند شما می توانید با انتخاب یک مدل لباس نوزاد زیبا و شیک جذابیت نوزاد خود را چند برابر کنید. در ادامه مطلب مدل لباس نوزاد دختر را با طرح های بانمک و دوست داشتنی مشاهده خواهید کرد.

مدل لباس نوزاد با کلاه ست لباس نوزاد با طرح لاک پشت پیراهن نوزاد جیب دارمدل های پیراهن نوزادی مدل لباس نوزاد دخترانه انواع مدل های جدید و زیبا لباس نوزاد لباس نوزاد شیک

مدل بافتنی نوزاد برای فصل سرما بسیار مناسب است و بهتر است در فصل سرما از لباس بافتنی با طرح بلند استفاده کنید تا نوزاد شما دچار سرما خوردگی از ناحیه پهلو نشود.

پیراهن دخترانه نوزادی

مدل کفش و کلاه بافتنی ویژه نوزادان دختر

مدل های جذاب و فانتزی لباس نوزاد پسرانه

برای مدل لباس نوزاد لباسی را بخرید که کش می آید و از ناحیه عرض آزاد تر است. در هنگام خرید لباس نوزاد به دکمه های لباس دقت کنید و لباس ها با تعداد دکمه کمتر را برای خریدن انتخاب کنید.

مدل لباس نوزاد پسرانه مدل ست بلوز و شلوار پسرانه
لباس نوزاد پسرانه در طرح ها و رنگ های مختلف و جدید را در این بخش از دنیای مد برای شما دوستان عزیز گردآوری کرده ایم که امیدواریم از دیدن این مدل لباس های فانتزی و شیک نهایت لذت را ببرید.

لباس گرم نوزادی مدل کت و شلوار بچه گانه 2016 مدل ست بلوز و شورت نوزادی مدل لباس نوزاد 2016 مدل لباس نوزاد با طرح خرس پاندا

در هنگام خرید مدل لباس نوزاد سعی کنید لباس ها با جنس پارچه خوب را خریداری کنید زیرا جنس پارچه در سلامت پوست نوزاد شما تاثیر گذار است و برای لباس های نوزاد با جنس پارچه خوب باید هزینه زیادی را بپردازید. انواع متنوع مدل لباس نوزاد را با طرح های فانتزی و بانمک در این مطلب در اختیار شما دوستان عزیز و گرامی قرار دادیم. برای مشاهده انواع مدل لباس نوزاد کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *