دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های کفش پاشنه بلند جدید و مدرن

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ دی ۱۳۹۴
  • ۰

کفش پاشنه بلند همیشه مد است و هرگز از مد نمی افتد. خانم ها با پوشیدن این نوع کفش ها جذاب تر از همیشه به نظر برسند در این مطلب مدل های جدید و زیبا کفش های پاشنه بلند روز را برای شما عزیزان گرداوری کرده ایم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

با پوشیدن کفش پاشنه دار  قد شما بلندتر از حد معمول دیده می شود و اگر اندام شما چاق و متوسط است لاغرتر به نظر می رسد ولی این نوع کفش ها اگر به درستی انتخاب نشوند می توانند آسیب هایی را به پا و کمر شما وارد کنند.

هرگز در سرتاسر روز و هنگام پیاده روی های طولانی کفش های پاشنه دار را برای پوشیدن انتخاب نکنید. کفش های بدون پاشنه و اسپرت می توانند برای فعالیت های روزانه شما مناسب تر باشند. در ادامه مطلب مدل های متنوع کفش پاشنه دار را مشاهده خواهید کرد.

مجموعه ای با بیش از بیست مدل کفش پاشنه دار

انواع متنوع مدل های کفش پاشنه بلند زیبا

در هنگام خرید کفش پاشنه بلند دخترانه و زنانه باید کفشی را بخرید که کمی بزرگتر از سایز پاهای شما باشد تا موقع راه رفتن آسیبی به پاهای شما وارد نکند. در هنگام راه رفتن با کفش های پاشنه دار  طوری راه بروید که کف و پاشنه پای شما همزمان با یکدیگر به زمین برخورد کنند.

مدل های متنوع کفش با پاشنه های لژدار و میخی کفش رنانه با پاشنه بلند کفش زنانه 2016

در صورت امکان مدل های لژ دار با پاشنه های عریض و پهن را برای خریدن انتخاب کنند زیرا راه رفتن با ابن نوع کفش ها بسیار راحت تر از کفش با پاشنه دار میخی است.

مدل های متوع کفش پاشنه بلند زنانه کفش لژدار زنانه مدل های متنوع کفش لژدار

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بهتر است برای کفش های پاشنه دار از مدل کفی های ساخته شده از ژل استفاده کنید تا پاهای شما در کفش راحت تر باشند.

مدل های کفش پاشنه بلند زیبا و جدیدمدل کفش پاشنه بلند با رنگ سفیدمدل کفش مشکی زنانه با طرحی متفاوت

مدل های کفش پاشنه دار مجلسی شیک و مدرن

کفش های پاشنه دار بسیار مناسب مجالس و مهمانی ها هستند. اگر اندام  شما چاق است هرگز نگران نباشید با پوشیدن کفش های پاشنه دار لاغرتر و قدبلندتر به نظر خواهید رسید.

کفش پاشنه میخی مجلسی مدل متفاوت کفش پاشنه دار مجموعه کفش های پاشنه بلند ساده و مجلسی کفش پاشنه بلند 2016 کفش زنانه با طرح گل کفش پاشنه بلند 2016

مدل کفش مخمل پاشنه دار

کفش های مخمل یکی دیگر از مدل کفش های پر طرفدار پاشنه دار است که شما می توانید این نوع کفش ها را در مجالس با لباس مجلسی مخمل خود ست کنید تا شیک پوش تر به نظر برسید مراقبت و نگهداری از کفش های مخمل کمی مشکل است بنابراین بهتر است که این نوع کفش ها را کمتر برای محیط های بیرون بپوشید.

مدل کفش مجلسی قرمز کفش مخمل مجلسی کفش پاشنه بلند مشکی کفش زنانه جدید کفش پاشنه بلند مخمل مجلسی کفش مشکی و قرمز زنانه مدل کفش مجلسی شیک و مدرن

کفش های پاشنه  دار طرفداران خاص خود را دارند در هنگام راه رفتن با کفش پاشنه دار تمرکز داشته باشید تا پای شما پیچ نخورد و صدمه ای به آن وارد نشود. مدل های متنوع کفش پاشنه دار را مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این مدل ها لذت کافی را برده باشید. برای مشاهده انواع مدل کفش زنانه کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *