دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

لطیفه خنده دار جدید و باحال جذاب

  • یلدا محمدی
  • ۱۹ دی ۱۳۹۴
  • دیدگاه‌ها برای لطیفه خنده دار جدید و باحال جذاب بسته هستند

سری جدید و زیبای انواع لطیفه خنده دار و باحال و جوک های زیبا و خواندنی با موضوعات طنز مختلف که تا به حال نشنیده اید را در این مطلب مشاهده فرمایید و از مطالعه این جوک ها و لطیفه های زیبا و جذاب لذت خواهید برد.

مطالعه جوک های روز و انواع جوک خنده دار و طنز برای همه ما جالب و جذاب است و ترجیح می دهیم با جدیدترین و زیباترین جوک ها آشنا شویم و آنها را برای دیگران نیز ارسال نماییم. از این جهت در این مطلب سعی نموده ایم بخشی از جوک های خنده دار جدید و به روز و انواع جوک های جالب و جذاب را گردآوری کنیم که در ادامه ارائه می دهیم که مطالعه این جوک های زیبا و خنده دار می تواند لبخند را برای دقایقی به شما هدیه کند. در ادامه شاهد این جوک های با مزه و جدید باشید.

لطیفه خنده دار جدید و کوتاه بامزه :

جدیدترین مجموعه جوک خنده دار و باحال و انواع جوک های بامزه و جالب را پیش رو دارید که امیدواریم از مطالعه این جوک های باحال لذت ببرید. تا پایان با این مطالب خواندنی و مجموعه جوک و اس ام اس خنده دار خفن و باحال همراه ما باشید.

لطیفه باحال و جدید

جوک خنده دار و بامزه

من نمیدونم این مامانا که وسایل خودشون رو یه جایی میزارن, بعد خودشونم یادشون میره کجاس … چه جوریه که تو پیدا کردن وسایلی که ما به اصطلاح تو ۷ تا سوراخ موش قایم میکنیم تبحر خاصی دارن!!!

**********

سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین! حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه! اینجوری هم نگام نکنید، من اگه خودم بلد بودم که الآن اینجا نبودم!!!!!!!!

  •  آرون گروپس

**********

یکی از بدی‌های هدفُن اینه که همش فکر می‌کنی دور و ورت داره یه اتفاقی میفته که تو ازش خبر نداری!

**********

در دو حالت دخترا کاملا بی دفاعن ! یکی تازه ناخوناشونو لاک زده باشن یکی هم کفش پاشنه بلند پاشون باشه

**********

جوک خنده دار جدید و باحال

یه بار ما یه دونه هندونه خوردیم، در حدی که کم مونده بود پوستش سوراخ شه ! فرداش رفتگر محلمون در زد و گفت: اگه دیگه با این پوست هندونه کاری ندارین من ببرمش

**********

موبایلم امروز بهم گفت: منُ چرا میزنى به شارژ؟ واسه کى؟ واسه چى؟ هیچ جوابى نداشتم بدم، فقط از اتاق رفتم بیرون گذاشتم کمى با خودش خلوت کنه

**********

یکی از تفریحات دهه شصتیا و هفتادیا این بود که به یکی میگفتن پیشونیتو پاک کن و در همین حین چونشونو میخاروندن، بعد اون یارو گیج میشد چونشو پاک میکرد !

**********

لطیفه خنده دار

اس ام اس خنده دار ۲۰۱۶ باحال

یارو از تو کلاهش ۱ دقیقه ای خرگوش در میاره من ۲ ساله نمیتونم یه الاغ رو از تو دلم بیرون بیارم

**********

شازده کوچولو از سیارشون زنگ زد به روباه گفت : چرا آدمها اینقدر از هم دیگه بُت میسازن ؟ صدا آمد : از بی ادبان ! فهمید اشتباهی شماره لقمان رو گرفته قطع کرد !

**********

مامان بزرگم گفت به منم اینترنت یاد بده ببینم چیه که تورو از کارو زندگی انداخته هیچی دیگه ازساعت ۶:۳۰ شروع کردیم، هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه !

**********

لطیفه خنده دار جدید و پیامک طنز

کتری مثل مادر شوهره مدام در حال جوشیدن ! عروس مثل قوریه که با جوشیدن کتری اونم کم کم داغ میشه ! پسر مثل استکانه نصفشو کتری و نصفشو قوری پر میکنه ! خواهر شوهرم مثل قاشق چای خوریه میاد به هم میزنه و میره

**********

از دستشویی میای بیرون یه دست به موهات میکشی ، طوری قشنگ میشه که انگار از سالن مد تو پاریس اومدی بیرون . . . ! حالا یه جای خیلی مهم دعوت داری میری بهترین آرایشگاه شهر ، وقتی موهاتو میبینی انگار از مخلوط کن سه کاره اومده بیرون !

**********

فقط یه ایرانیه که وقتی دنبال یه روش برای کاهش وزن میگرده، میپرسه چی بخورم که لاغر شم؟ برای لاغر شدن هم میخواد بخوره!

*******

جوک خنده دار

امیدواریم از مشاهده این مجموعه لطیفه خنده دار جدید و متنوع لذت برده باشید. پیشنهاد می کنیم از دیگر مطالب خنده دار و طنز جالب و خواندنی در بخش اس ام اس خنده دار دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای لطیفه خنده دار جدید و باحال جذاب بسته هستند دیدگاه برای این نوشته