دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آرایش عربی جدید و انواع مدل آرایش عربی روز

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ دی ۱۳۹۴
  • ۰

آرایش عربی سبکی از آرایش است که بیشتر به آرایش چشم و لب تاکید دارد. از مشخصه های این نوع آرایش چشم های زیبا و جذاب است. مدل های متنوع آرایش عربی را در این بخش مشاهده خواهید کرد لطفا تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

میکاپ صورت در زیبایی چهره شما نقش بسیار زیادی دارد استفاده از میکاپ متناسب با فرم چهره می تواند جذابیت چهره شما را چند برابر کند. اگر از مدل میکاپ مناسبی برای فرم چهره خود استفاده نکنید ممکن حتی جذابیت چهره خود را از دست بدهید. در ادامه مطلب مدل های متنوع میکاپ عربی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این تصاویر نهایت لذت را ببرید.

میکاپ صورت عربی شباهت زیادی به آرایش خلیجی دارد و تن رنگ پوست و میکاپ لب ها در میکاپ عربی مشابه میکاپ خلیجی است. تنها تفاوت این دو نوع میکاپ در تن رنگ های سایه است که در میکاپ خلیجی از رنگ های روشن و براق سایه نظیر طلایی و آبی و سبز و سایر رنگ ها استفاده می شود ولی در میکاپ عربی از تن رنگ های تیره و مات مانند خاکستری و قهوه ای و مشکی و سبز استفاده می شود.

میکاپ عربی 2016

انواع مدل های آرایش عربی زیبا و شیک

با توجه به رنگ لباس و رنگ چشم خود می توانید رنگ سایه چشم  مناسبی را برای میکاپ عربی خود انتخاب کنید. میکاپ دودی متمایل به سیاه برای خانم ها با چشم های قهوه ای تیره و سبز و آبی بسیار مناسب است.

مدل خط چشم عربی آرایش چشم

آرایش صورت 2016
و اگر رنگ چشمان شما تیره است می توانید از میکاپ سبز عربی استفاده کنید.
خط چشم در میکاپ عربی همیشه مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر است از مدل هایی از خط چشم استفاده کنید که چشمان شما برجسته تر به نظر برسند.

مدل های متنوع میکاپ عربی میکاپ شیک و جدید عربی 2016
استفاده از مژه مصنوعی در این نوع میکاپ حائز اهمیت است و اگر شما تمایلی به استفاده از مژه های مصنوعی ندارید می توانید مژه های خود را با کمک فرمژه فر دهید سپس دو بار ریمل بر روی مژه های خود بزنید تا حجم مژه های شما بیشتر شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل های متنوع میکاپ عربی جدید مدل های سبک میکاپ عربی    آرایش عربی با متد های جدید و مدرن میکاپ عربی زیبا و شیک   آرایش صورت به سبک عربی آرایش به سبک عربی

مدل میکاپ عربی برای عروس

اگر شما می خواهید در روز عروسی خود به زیبایی بدرخشید و چهره شما تغییر کند مدل میکاپ عربی می تواند ایده خوبی برای شما باشد. در میکاپ عربی میکاپ لب ها نیز در جذابیت لب های شما نقش اساسی دارد می توانید در این سبک از میکاپ لب های خود را به کمک یک رژ لب غلیظ به خوبی پوشش دهید سپس بر روی لب های خود برق لب بزنید تا لبان شما برجسته تر به نظر برسند.

میکاپ عروس 2016 میکاپ عروس به سبک عربی انواع مدل های متنوع آرایش عربی

مدل های متنوع از میکاپ عروس عربی را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

مدل میکاپ و شینیون عروسمیکاپ عروس 2016 میکاپ عربی آرایش عربی عروس مدل میکاپ عروس میکاپ عربی عروس

سبک های متعددی از آرایش صورت وجود دارد که میکاپ عربی یکی آن ها است. در این مجموعه بیش از بیست مدل میکاپ عربی در اختیار شما همراهان عزیز قرار دادیم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *