دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل سایه چشم مدرن و زیبا با طراحی های جدید

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

ازمدل سایه چشم برای جذابیت و زیبایی چشم ها استفاده می شود و هم چنین سایه چشم به چشم های شما جلوه می دهد. رنگ سایه چشم را طوری انتخاب کنید که مکمل رنگ چشم شما باشد.

یکی از مهم ترین نکاتی را که باید در هنگام آرایش چشم ها مد نظر داشته باشید نوع سایه چشم شما است. سایه چشم در جذابیت چشم ها نقش اساسی را بر عهده دارد. برای کشیدن سایه چشم باید خلاقیت کافی را داشته باشید.

در هنگام کشیدن سایه چشم حتما به حالت و فرم چشم های خود دقت کنید و سایه چشم مناسب با فرم چشم های خود را انتخاب کنید. در این مجموعه مدلهای ساده و خلاقانه سایه چشم را مشاهده خواهید کرد.

انواع مدل های ساده و کار شده سایه چشم

انواع مدل سایه چشم ساده

مهمترین نکته در هنگام زدن سایه بر روی چشم ها انتخاب رنگ های مکمل یکدیگر است. در طراحی سایه چشم ابتدا با انتخاب یک رنگ روشن پلک چشم خود را روشن سازی کنید سپس با انتخاب یک رنگ متوسط قسمت پایین پلک را تا میانه پلک چشم طراحی کنید و از یک رنگ تیره برای طراحی گوشه های چشم استفاده کنید.

مدل ساده سایه چشمانواع مدل های سایه چشم سایه چشم ساده دخترانهانواع مدل های میکاپ چشم
معمولا با زدن سایه کرم پلک چشم دچار چین و شکن می شود. برای زدن سایه کرم ابتدا چشم خود را با یک رنگ روشن به خوبی روشن سازی کنید سپس روی سایه چشم روشن خود یک سایه پودری بزنید و بعد سایه کرم را با رنگ دلخواه بر روی چشم های خود بزنید. سعی کنید از سایه ای پودری استفاده نکنید زیرا این سایه ها به مرور زمان محو می شوند. توجه داشته باشید که طرح سایه چشم شما باید با طرح خط چشم انتخابی تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

مدل ساده سایه چشمانواع مدل های سایه چشم سایه چشم ساده دخترانهانواع مدل های میکاپ چشم

مدل آرایش چشم ساده مدل سایه چشم زیبا و ساده مدل سایه چشم 2016   سایه چشم جدید سایه چشم کار شده با نگین مدل های متنوع و جدید سایه چشم   سایه چشم زیبا و ساده مدل های سایه چشم با چند رنگ مختلف سایه چشم تیره و روشن   مدل ساده سایه چشم زنانه

  •  آرون گروپس

انواع سایه چشم با طرح های زیبا و خلاقانه

خلاقیت در طراحی سایه چشم عروس و سایه چشم دخترانه و زنانه حرف اول را می زند. اگر شما تمایل دارید تا چشم های خود را به کمک مدلهای متفاوت سایه بزنید این مدلها می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

طراحی روی پلک با ایده های خلاقانه طراحی بر روی پلک چشممدل خط چشم و سایه چشم سایه چشم با چند رنگ مدل های متنوع آرایش چشممدل سایه چشم با طرحی متفاوت طراحی بر روی پلک چشم به شکل ستارهمدل های کار شده سایه چشم

مدل سایه چشم برای چشم های آبی

می توانید و رنگ های سایه چشم را با رنگ و طرح لباس مجلسی خود ست کنید که چهره شما بسیار زیبا و جذاب خواهد شد.

سایه چشم زنانه و جدید

سایه چشم لایت و مدرن

سایه چشم لایت از انواع طرح های پرطرفدار و جذاب است که امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده است در این مدل سایه از رنگ های مات و ملایم برای آرایش چشم ها استفاده می شود.

همچنین برای کشیدن سایه چشم لایت از ترکیب دو یا سه رنگ استفاده می گردد و رنگ هایی که انتخاب می شود اغلب در یک طیف هستند.

این طرح سایه چشم برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و اگر شما تمایل دارید آرایشی طبیعی و امروزی داشته باشید بهتر است از این طرح سایه ایده بگیرید.

سایه چشم زنانه

سایه چشم زنانه

سایه چشم امروزی و لایت

سایه چشم امروزی و زیبا

طرح سایه چشم

طراحی سایه چشم

سایه چشم ملایم

سایه چشم جذاب

سایه چشم زیبا

سایه چشم لایت

سایه چشم زیبا و خاص

سایه چشم زیبا و مدرن

سایه چشم جدید

سایه چشم مجلسی

سایه چشم دخترانه

سایه چشم دخترانه

سایه چشم مجلسی

سایه چشم دخترانه و جذاب

سایه چشم زیبا

سایه چشم ملایم و لایت

سایه چشم زنانه

سایه چشم ساده و جذاب

سایه چشم دخترانه

سایه چشم مخصوص دختران جوان

سایه چشم زیبا

سایه چشم جذاب و امروزی

سایه چشم لایت

سایه چشم ملایم و خاص

در این مطلب با تصاویری از انواع طرح های سایه چشم امروزی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید آرایش چشم خاص و متفاوتی را برای خود انتخاب نمایید و در مهمانی ها و مجالس بدرخشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *