دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

لباس مجلسی سایز بزرگ جدید با طراحی های زیبا و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۵ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از دغدغه های بزرگ خانم های چاق این است که همواره لباسی را بپوشند که آن ها را لاغر تر نشان دهد. اگر شما چاق هستید و اندام متناسبی ندارید با انتخاب مدل های شیک لباس مجلسی سایز بزرگ باز هم می توانید در مجالس و مهمانی شیک پوش باشید و جذابیت خود را حفظ کنید.

لباسهای مجلسی سایز بزرگ امروزه با مدل های زیبا و جذاب برای خانم های چاق طراحی شده اند. در ادامه مطلب انواع لباس مجلسی سایز بزرگ با طرح های کوتاه و بلند را مشاهده خواهید کرد.

اگر شما چاق هستید لباسی را بپوشید که متناسب با فرم اندام شما باشد. پوشیدن لباسی گشاد و بسیار بلند فقط اندام شما را چاق تر از حد معمول نشان می دهند. در این مجموعه انواع مدل های متنوع لباسهای مجلسی مخصوص خانم های چاق را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

پیراهن کوتاه مجلسی سفید

انواع مدل های لباس مجلسی سایز بزرگ با طرح بلند

پیراهن های کمر دار می توانند ایده خوبی برای انتخاب مدل لباس مجلسی برای خانمهای چاق باشند. با پوشیدن لباس مجلسی های کمر دار شما می توانید قسمت بالاتنه و کمر خود را طوری تنظیم کنید که برآمدگی های بدن شما متناسب تر به نظر برسند. لباس های مجلسی با پارچه های نرم چاقی بدن شما را می پوشانند ولی پارچه های سفت برجستگی های بدن شما را بیشتر نشان می دهند.

لباس مجلسی بسیار بلند زنانه
اگر ساق پا چاقی دارید دامن ها یا پیراهن مجلسی را برای پوشیدن انتخاب کنید که قد آن ها تا زیر قوزک پا شما بیاید. پوشیدن کفش ها با پاشنه شش سانتی متر برای خانم های چاق بسیار مناسب است.
اگر شما می خواهید از بلوز و دامن مجلسی و یا بلوز و شلوار استفاده کنید بهتر است که رنگ بلوز شما با رنگ دامن و یا شلوارتان همرنگ باشد و یا نزدیک به رنگ هم باشند.
اگر بالاتنه شما چاق است و تمایل دارید که بلوز مجلسی بپوشید حتما بلوز ها با رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل های جدید لباس مجلسی پوشیده بلوز و دامن مجلسی پیراهن کار شده مجلسی

در این مجموعه انواع پیراهن های مجلسی بلند با سایز بزرگ برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این لباسها مورد پسند شما قرار بگیرند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل های پیراهن مشکی زنانه لباس مجلسی سایز بزرگ برای خانم های چاق پیراهن بلند به رنگ تیره مدل های لباس مجلسی سایز بزرگ مدل های متنوع لباس مجلسی لباس مجلسی سایز بزرگ 2016 لباس مجلسی

لباس مجلسی کوتاه برای خانم های چاق

اگر بالا تنه شما بزرگتر از حد معمول است از لباس ها با یقه هفت استفاده کنید. بهتر است از لباس های مجلسی با رنگ روشن استفاده نکنید زیرا اندام شما را چاق تر نشان می دهند.

مدل های لباس مجلسی کوتاه و مشکی

پیراهن مجلسی زنانه آستین کوتاه لباس کوتاه کار شده مجلسی لباس مجلسی سایز بزرگ جدید

در این بخش از دنیای مد انواع پیراهن مجلسی سایز بزرگ با طرح کوتاه را برای شما دوستان عزیز گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

مدل های لباس مجلسی جدید لباس مجلسی کوتاه لباس مجلسی کمربند دارلباس مجلسی کوتاه کار شده لباس مجلسی رنگ روشن لباس مجلسی دکلته کوتاه لباس مجلسی با یقه هفت لباس مجلسی گلدار

مدلهای جدیدتر لباسهای مجلسی سایز بزرگ بانوان

در گذشته اغلب خانوم های چاق معمولا به دنبال لباس هایی گشاد و بلند بودند تا چاقی خود را پنهان کنند، از این رو مدلهای لباس مجلسی برای بانوان با سایز های بزرگ، تنوع زیادی نداشت و محدود به چند مدل خاص و ساده می شد تا به نوعی چاقی آنها را بپوشاند، اما امروزه با گسترش صنعت پوشاک می توان انواع پیراهن های مجلسی و بلوز دامن های شیک و زیبا در مدلها و طرح های متنوع و جذاب برای خانوم های چاق طراحی و تولید کرد، در ادامه می توانید مدلهای جدیدتری از انواع لباسهای شیک و مجلسی زنانه برای خانوم هایی با اندام درشت و چاق را مشاهده نمایید.

لباس سایز بزرگ برای مجالس

بسیاری از خانوم ها علاقه دارند از لباسهای مجلسی مدل بلوز دامن و یا مدل بلوز شلوار در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده نمایند، پوشیدن این نوع لباس ها برای خانوم ها در سنین مختلف بسیار شیک، رسمی و جذاب می باشند، اما باید توجه داشته باشید که رنگ بلوز با دامن و یا با شلوارتان همرنگ باشد و یا اینکه از رنگهایی نزدیک به هم استفاده شود و همچنین در صورتی که دارای بالا تنه ای چاق هستید، بهتر است رنگ لباس مجلسی خود را تیره انتخاب کنید، در اینجا جدیدترین و زیباترین مدلهای لباس مجلسی سایز درشت را گردآوری کرده ایم که می توانید مدل لباس دلخواه خود را از روی آن الگو بگیرید.

پیراهن مجلسی سایز بزرگ

مدلهای پیراهن مجلسی سایز بزرگ

پیراهن مجلسی سایز بزرگ حریر

پیراهن مجلسی سایز بزرگ ساتن

انواع پیراهن مجلسی سایز بزرگ

پیراهن مجلسی کشی سایز بزرگ

پیراهن مجلسی گیپور سایز بزرگ

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ

مدل پیراهن مجلسی سایز بزرگ

پیراهن مجلسی شیک سایز بزرگ

لباس مجلسی سایز بزرگ جدید

بلوز مجلسی زنانه سایز بزرگ

پیراهن مجلسی سایز بزرگ زنانه

پیراهن مجلسی سایز بزرگ زیبا

پیراهن مجلسی سایز بزرگ

لباس مجلسی سایز بزرگ آبی

اگر می خواهید اندامتان لاغر تر از حد معمول به نطر برسد نکات و مدل های لباس مجلسی سایز بزرگ این مطلب می توانند ایده خوبی برای انتخاب لباس مجلسی زنانه شما باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *