دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین عکس های طناز طباطبایی در حالت های جالب و دیدنی

  • مرضیه شاکری
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

توانایی اش را در هنر بازیگری با بازی در فیلم های بی نظیری چون ” هیس ! دخترها فریاد نمی زنند ” میتوان دید . بسیار توانمند و استوار در کارش که او را به بازیگری یکتا در بین دیگر هم سن و سالانش تبدیل کرده است.عکس های طناز طباطبایی را با هم به نظاره می نشینیم.

عکس های طناز طباطبایی ما را به یاد بازی های بسیار جالب این هنرمند می اندازد و جالب تر اینکه بر آن شدیم تا بیوگرافی این بازیگر محبوب را ورق بزنیم و با او بیشتر آشنا شویم.

متفاوت ترین عکس های طناز طباطبایی:

بیوگرافی :

متولد شده در تاریخ 1362/2/20 در منطقه نیاوران تهران است. مجرد است و در رشته کارگردانی تئاتر تحصیلات عالیه را گذرانده .اولین بازیش را در سن 18 سالگی زمانی که کلاس های آزاد بازیگری را پشت سر میگذاشت شروع کرد. علم موسیقی و نقاشی دارد و همواره علاقه مند به خواهر بزرگترش بوده است.

” دیشب باباتو دیدم آیدا ” _ “پسر تهرانی” _ “صداها” _ “میزاک ” _ “جعبه موسیقی” و  … ، و همچنین ” در چشم باد ” _ “میوه ممنوعه ” از آثار سینمایی و تلوزیونی این هنرمند محبوب است. وی همچنین برای بازی در فیلم ” صداها” برنده جایزه سومین جشنواره منتقدان فیلم گشت.عکس های طناز طباطبایی را از دست ندهید.

اولین عکس های طناز طباطبایی

دومین عکس های طناز طباطبایی

سومین عکس های طناز طباطبایی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طناز با چادر رنگی

متفاوت ترین های طباطبایی

طناز طباطبایی در نیم رخ

نمای نزدیک طباطبایی

طناز طباطبایی با ماشینش

طناز طباطبایی با عینک دودی

طناز طباطبایی با عینک طبی

طناز طباطبایی با شال عنابی

طناز با لباس روستایی

طناز طباطبایی با کلاه کاسکت

یک عکس متفاوت از طناز

این بازگر بسیار از ازدواج و بچه دار شدن واهمه دارد . او اعتقاد دارد که عشق مادری و علاقه به خانواده در فطرت همه انسان ها هست ، از این می ترسید که با ازدواج تمام شود و دیگر هیچ جای پیشرفتی نداشته باشد. او همچنین به شدت از پیر شدن می ترسد . از کهنه شدن و به عقب رانده شدن . امیدواریم از دیدن عکس های طناز طباطبایی لذت برده باشید. از بزرگترین آرزوهایش این است که خداوند او را برای همیشه تازه نگه دارد. برای دیدن بیشتر عکس ها اینجا کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *