دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

ایده ها و طرح های نقاشی برای کودکان باهوش

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۱۱ دی ۱۳۹۴
  • ۰

یکی از سرگرم کننده ترین و آموزنده ترین سرگرمی های کودکان, علاوه بر داستان ها, نقاشی می باشد. نقاشی برای کودکان حکم زنده نمودن تصورات آن ها را دارد. با نقاشی کردن می تواند قدرت تخیل کودک را پرورش داد.

یکی از سرگرمی های بسیار جذاب برای بچه ها نقاشی می باشد. بچه های باهوش و باذوق نقاشی های زیبایی خلق می کنند. استفاده از مداد رنگی و آب رنگ نقاشی این بچه ها را جذاب تر می کند. در این مطلب با ایده ها و طرح های نقاشی برای کودک دختر و پسر باهوش آشنا می شویم.

خلاقانه ترین نقاشی برای کودکان باهوش

برخی از کودکان، توانایی و استعداد بیشتری در نقاشی کشیدن دارند. این بچه های باهوش, قدرت تجسم بسیار قوی دارند و قادرند به راحتی تصورات خود را بر روی کاغذ منتقل نمایند. آشنایی بیشتر این کودکان با محیط پیرامون, می تواند به آن ها در خلق آثار جذاب تر کمک کند. کودکان به این نقاشی ها مانند رنگ آمیزی علاقه زیادی دارند. در ادامه ایده ها و طرح های نقاشی کودکانه به تصویر کشیده شده است.

نقاشی آب رنگی کودکان

نقاشی برای کودکان

نقاشی برای کودکان

نقاشی های خلاقانه کودکان

  •  آرون گروپس

نقاشی برای کودکان

نقاشی کودکانه حیوانات برای پسران باهوش

کودکان پسر علاقه زیادی به حیوانات مختلف دارند. به همین جهت قادر هستند حیوانات را راحت تر تصور کنند و ان ها به تصویر بکشند. تصاویر زیر نمونه هایی از نقاشیهای حیوانات برای این کودکان است.

نقاشی حیوانات جذاب برای کودکان

نقاشی لاک پشت

نقاشی حیوانات برای کودکان

نقاشی برای کودکان

نقاشی برای کودکان

قشنگ ترین نقاشی طبیعت برای دختربچه ها و پسربچه ها

علاوه بر حیوانات, کودکان علاقه زیادی به طبیعت دارند. آن ها به راحتی می توانند طبیعت را تصور کنند و نقاشیهای مرتبط به آن بکشند. این نقاشیها می تواند با مداد رنگی و یا آب رنگ کشیده شود. برخی از این نقاشیها را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

زیباترین نقاشی های کودکانه

نقاشی برای کودکان

نقاشی درختان طبیعت

نقاشی کودکان باهوش

نقاشی برای کودکان

نقاشی های خلاقانه خانه برای کودکان باهوش و زرنگ

از قدیم تا به امروز, یکی از ایده های نقاشی برای کودکان، طراحی خانه ها می باشد. در داستان های تصویری کودکانه نیز, خانه ها به تصویر کشیده می شوند و باعث ارتباط بهتر کودک با قصه می شوند.

نقاشی برای کودکان

نقاشی برای کودکان

نقاشی خانه و طبیعت

نقاشی برای کودکان

طراحی و نقاشی طبیعت

با توجه به ایده ها و طرح های به تصویر کشیده شده از نقاشی برای بچه ها می توانید از این طرح ها برای نقاشی کشیدن کودک خود استفاده نموده و استعداد و ذوق و علاقه کودک خود به نقاشی را بسنجید. علاوه بر قصه ها, دختر بچه ها و پسر بچه ها علاقه زیادی به نقاشی دارند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *