دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر آرایش و شینیون مو فر با متدهای جدید و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۶ دی ۱۳۹۴
  • ۰

یکی از دغدغه های خانوم هایی که موی فر دارند این است که به زیبایی بتوانند موهای خود را شینیون کنند. موی فر چون دارای حالت است اگر با رعایت نکاتی به خوبی شینیون شود شما می توانید زیباترین مدل شینیون موی فر را داشته باشید.

موهای فر را هم می توانید به زیبایی شینیون کنید و حالت بدهید در این مجموعه از آرایش مو انواع مدل های جدید شینیون مو فر را گردآوری کرده ایم.

برای شینیون مو فر ابتدا موهای خود را با یک نرم کننده به خوبی نرم کنید و اگر می خواهید فر موهای خود را در شینیون مو کمی باز کنید کرم هیدراته به موهای خود بزنید و با کمک سشوار فر موهای خود را صاف کنید سپس بعد از به اتمام رسیدن سشوار موهایتان به موهای فر خود سرم کریستال بزنید و با ایده گرفتن از این مدل های شینیون مو فر موهای خود را به زیبایی شینیون کنید.

شینیون موی فر با وسایل تزیینی

مدل های بسته شینیون موی فر

اگر شما ترجیح می دهید تا موهای فر خود را به صورت بسته شینیون کنید می توانید در این مدل موها از سبک شینیون ساده و هم چنین بافت مو تزیینی و وسایل تزیین کننده مو در آرایش مو فر خود استفاده کنید.

آرایش موی فر 2016 شینیون مو شینیون بسته 2016 Chignon curls (13)Chignon curls (16)آرایش موی فر بسته جدید و مدرن انواع مدل های آرایش مو بلند و کوتاه شینیون مو آرایش موی فر به صورت بسته

مدل های باز آرایش موی فر

مو فر زیبایی و حالت منحصر به فرد خود را دارند اگر تمایل دارید موهای خود را به صورت باز شینیون کنید می توانید به فر طبیعی موهای خود با کمک وسایل حالت دهنده مو حالت های زیبایی را بدهید.

Chignon curls (7)Chignon curls (14)شینیون موی بلند

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در ادامه مطلب مدل های زیبایی شینیون مو فر باز را مشاهده خواهید کرد.

شینیون ساده مو فرشینیون موی فر با فرق راست شینیون موی رنگ روشنآرایش موی فر رنگ روشن

اگر شما موهای فر دارید و می خواهید موهای خود را برای جشن عروسیتان به زیبایی و به شکل باز شینیون کنید مدل های آرایش موی فر جدید و شیک زیر می تواند الگوی انتخابی مناسبی برای شما باشد.

مدا های آرایش موی فر شینیون موی فر رنگ روشن آرایش موی فر بلند و مشکی آرایش موی فر 2016 عروسشیینون موی 2016 و جدیدChignon curls (15)انواع مدل های شینیون عروس آرایش موی عروس به شکل چتری شینیون 2016

مدل های متنوع شینیون مو فر را در این بخش از آرایش و زیبایی مشاهده کردید که امیدواریم بتوانید زیباترین مدل آرایش مو را برای خود انتخاب کنید. برای مشاهده مدل های متنوع آرایش مو شما عزیزان می توانید به بخش شینیون مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *