دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل موهای مناسب برای افراد با صورت گرد

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

توجه به فرم صورت از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام انتخاب مدل مو مورد توجه قرار بگیرد اگر شما صورت گردی دارید به شما توصیه می کنیم که تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا شما را با جدیدترین و مناسب ترین مدل مو برای صورت گرد آشنا سازیم.

برخی از خانم هایی که صورتی گرد دارند سعی می کنند تا گردی صورتشان را با مدل مویی مناسب بپوشانند. مدل مو برای صورتی گرد باید به گونه ای باشد که چهره را کشیده تر نشان دهید. در ادامه  عکس هایی از انوع مدل های موی مناسب صورتهای گرد را مشاهده می نماییم.

برخی از افراد در انتخاب مدل مو فقط فرم صورت خود را در نظر می گیرند توجه به جنس و بافت مو یکی از دیگر نکاتی است که باید در هنگام کوتاه کردن موها مورد توجه قرار بگیرد. در این مجموعه انواع مدل موها برای صورتهای گرد را مشاهده خواهید کرد.

مدل مو تا شانه

انواع مدل های متنوع مدل مو  مناسب صورت گرد

انتخاب مدل مویی مناسب صورت هایی با فرم گرد باید با دقت زیادی انتخاب شود اگر در انتخاب مدل مو  مناسب صورت گرد اشتباه کنید ظاهر شما ممکن است به کلی تغییر کند و به فرم نامناسبی در آید.

انواع مدل های کوتاهی مو 2016 مدل موی صاف و بلند مدل کوتاهی مو مخصوص موهای فر

مدل مو کوتاه برای صورتهای گرد

بلندی موها در این نوع صورت ها بهتر است که تا زیر چانه برسد.

انواع متنوع مدل مو برای صورت گردمدی مو برای فرم های گرد صورت مدل های جدید مو برای صورت های گرد

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

انواع مدل های کوتاهی مو

اگر شما تمایل دارید برای کوتاهی موهای خود از مدل های کوتاه موها استفاده کنید بهتر است که لایه های را که بر روی صورت و گردن ریخته می شوند را کمتر نمایان کنید و بهتر است که از مدل چتری بالا برای جلوی موهای سر خود استفاده کنید. در این بخش مدل های کوتاه موها برای صورت های گرد را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد.

مدل مو مناسب باری صورت های گردجدیدترین مدل مو ها برای صورت های گردمدل کوتاهی مو مدل مو 2016 انواع مدل های جدید موی کوتاه انواع مدل های کوتاهی مو برای صورت های گرد مدل موی مناسب برای صورت های گرد مدل مویی مناسب برای کشیده نشان دادن صورت های گرد

مدل موی بلند و زیبا برای صورت های گرد

مدل موی بلند برای صورت های گرد مناسب است و صورت شما را کشیده و جذاب تر نشان می دهد. مدل موهایی که بلندی قد آن ها تا شانه است به همه فرم های صورت می آید. در این مطلب انوع مدل های بلند مدل موها برای صورت های گرد را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مدل مو بلند مخصوص صورت های گردمدل مو بلند 2016 برای صورت های گرد مدل مو برای صورت های گرد و جنس موهای فرانواع مدل های مو کوتاه و بلند باری صورت های گردمدل های کوتاه و بلند و لیرمو برای صورت های گردانواع مدل های مو 2016 مدل موی فر مدل مو برای گرد به همراه نکاتی برای انتخاب مدل موی مناسب

مدل موی عروس برای صورتهای گرد

همانطور که گفتیم، مدلهای مختلف مو باید با توجه به فرم صورت انتخاب شود، زیرا هر فرم صورتی مدل موی مخصوص به خود را دارد به گونه ای که به فرم صورت بنشیند و با پررنگ تر نشان دادن ویژگی های مثبت صورت, زیبایی چهره را دوچندان نماید، حال مدل موی برای صورت های گرد نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و شامل دسته های مختلفی از جمله مدل موی دخترانه برای صورت گرد، مدل موی پسرانه برای صورت گرد، مدل موی مردانه ساده و … می باشد که در زیر قصد داریم مدلهای زیبایی از آرایش موی عروس با صورت گرد را در اختیارتان قرار دهیم، بنابراین تا پایان این بخش همراه ما شوید.

زیباترین مدل موها برای صورت گرد

از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی آرایش و تغییر صورت، انتخاب مدل موی مناسب برای عروس است به طوری که در مهمترین و بهترین روز زندگی اش زیبا و جذاب تر شده و بدرخشد، حال از آنجا که انتخاب مدل موی متناسب با چهره تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت ظاهر دارد، از این رو باید در زمینه انتخاب مدل موها و آرایش عروس, حساسیت لازم را به خرج دهید تا با چهره ای جذاب و متفاوت در جشن عروسی خود حضور پیدا کنید، در این قسمت می توانید تصاویری از انواع مدل موی عروس برای صورت های گرد را ملاحظه کنید و از میان آنها، بهترین و زیباترین مدل مو را انتخاب نمایید.

جدیدترین مدل موها برای صورت گرد

مدل موی برای صورت گرد و زیبا

تصاویری از مدل موی برای صورت گرد

انواع مدلهای مو برای صورت گرد

مدل مویی ساده برای صورت گرد

مدل مویی جذاب برای صورت گرد

مدل مو برای صورت گرد زیبا

مدل مویی زیبا برای صورت گرد

مدلی از مو برای صورت گرد

مدل موی برای صورت گرد

مدل مو برای صورتهای گرد

مدل مو برای صورت گرد جذاب

مدل مو در جذابیت جهره افراد نقش بسزایی را دارد. دراین بخش از مدل موی زنانه انواع متنوع از مدل مو برای صورت گرد را مشاهده کردید که امیدواریم بتوانید با ایده گرفتن از این مدل مو ها موهای خود را به زیبایی کوتاه کنید. موفق و پیروز باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *