دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

طرز تهیه شکلات صبحانه خانگی خوشمزه و مقوی

  • الهه غلامزاده
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

طرز تهیه شکلات صبحانه را در قسمت پایین مشاهده می کنید. شکلات صبحانه طرفداران زیادی دارد از کودکان گرفته تا بزرگسالان که مشتاق خوردن این شکلات خوشمزه با نان تست هستند. شکلات صبحانه نیز مضررات خود را دارد از جمله باعث پیش فعالی کودکان می شود.

ساخت  شکلات صبحانه بسیار آسان است راحتر از آنکه فکرش را بکنید. با  دستور ساختی که در ادامه گذاشته ایم می توانید شکلات صبحانه خوشمزه و راحتی را برای فرزندانتان آماده کنید. در همه ی سنین چه کودک یا بزرگ حتی پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها هم عاشق شکلات صبحانه اند پس روش تهیه شکلات صبحانه را یاد بگیرید و از تهیه و میل کردن آن در کنار سایر اعضای خانواده لذت ببرید.

طرز تهیه شکلات صبحانه خانگی :

 مواد لازم :

پودر کاکائو                   ۵ قاشق سوپ خوری
مغز فندق پودر شده       ۱۰۰ گرم
کره                           ۲۵ گرم
شیر                          ۲ لیوان
پودر قند                      ۳ قاشق سوپ خوری
وانیل                         نصف قاشق سوپ خوری

طرز تهیه :

طرز تهیه شکلات صبحانه

کره را داخل ظرف بگذارید و سپس روی حرارت بزارید تا آب شود. بعد که کره آب شد به آن وانیل, کاکائو, شکر و شیر را اضافه می کنید و هم بزنید تا مواد کاملا در شیر حل شود سپس از روی حرارت بر می دارید تا خنک شود.

وقتی که شکلات آماده شده سرد شد به آن  مغز فندق پودر شده را اضافه می کنیم و هم می زنیم تا خوب با هم مخلوط شود. به جای فندق می توانید از مغز بادام یا گردو نیز استفاده کنید.

طرز تهیه شکلات صبحانه جالب

طرز تهیه شکلات صبحانه، با مغز فندق به روش بالا آماده است  میل فرمایید نوش جان. امیدوارم از این روش تهیه شکلات صبحانه لذت کافی را برده باشید. شکلات صبحانه را می توانید در جای خنک و خشک نگهداری کنید حتما نیازی نیست که در یخچال بگذارید. مدت زمان زیادی می توانید شکلات را در خارج از یخچال نگه داری کنید اما توجه داشته باشید که محل قرار گیری شکلات صبحانه بباید خشک و خنک باشد. امیدواریم از آموزش ساخت شکلات مخصوص صبحانه لذت برده باشید برای مشاهده سایر آموزش ها برای تهیه صبحانه خوشمزه و مقوی کلیک کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *